Nee is de eerste keer. Heb al wél een keer in een vliegtuigje gezeten waar ze toen uitsprongen. Wat werd het ineens stil, vlak voor het moment suprème... weet nog dat ik blij was dat ik gewoon weer met het vliegtuig naar beneden ging.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat gaaf!! Echt!!
Heb je dat al eerder gedaan dan? En ga je alleen?
Ga je foto's maken?
Slaap lekker en succes morgen!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee is de eerste keer. Heb al wél een keer in een vliegtuigje gezeten waar ze toen uitsprongen. Wat werd het ineens stil, vlak voor het moment suprème... weet nog dat ik blij was dat ik gewoon weer met het vliegtuig naar beneden ging.
Truste!![]()
Denk dat het egmond aan zee gaat wordenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Zoiets ............. en naaktstranden boeien me niet. De zon wel
Bon sueñas Greta y suerte mañana.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee is de eerste keer. Heb al wél een keer in een vliegtuigje gezeten waar ze toen uitsprongen. Wat werd het ineens stil, vlak voor het moment suprème... weet nog dat ik blij was dat ik gewoon weer met het vliegtuig naar beneden ging.
Truste!![]()
En Lies, niets te neuken vanavond?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Slaap lekker en succes morgen!
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:02 schreef Coos het volgende:
[..]
En Lies, niets te neuken vanavond?![]()
Dat is een vraag Lies!
Dat kom ik je binnenkort persoonlijk vertellen.quote:
Kan je beter scheveningen doen. Kom je hier een bakkie doen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk dat het egmond aan zee gaat worden
Gezellig!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat kom ik je binnenkort persoonlijk vertellen.
Volgens mij hadden we niks geprikt maar dat kan ook aan mijn korsakov liggen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gezellig!![]()
Hadden we nou trouwens een datum geprikt toen bij jou?
Want als dat zo is zullen jullie mij even moeten helpen, het zit niet in mijn systeem
Naja in dat geval hebben we gelukkig allemaal korsakov.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Volgens mij hadden we niks geprikt maar dat kan ook aan mijn korsakov liggen.
Youtubequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:47 schreef Coos het volgende:
Lies ook weg.![]()
Heb ik je op een idee gebracht met dat neuken?
edit: je ben er nog![]()
Nee dat klopt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je komt niet zo vaak iemand tegen die Guus Meeuwis ook leuk vind
Afgelopen zomer was voor mij zo bijzonder, voor het eerst sinds heel lang de zomer echt voelen, belevenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 03:05 schreef Coos het volgende:
Voor FannEn nog even om aan de afgelopen zomer te denken.
![]()
wees er maar zuinig op!!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 03:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Afgelopen zomer was voor mij zo bijzonder, voor het eerst sinds heel lang de zomer echt voelen, beleven
Maar eerst langlaufenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 03:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik koester het.![]()
Nog maar een paar maandjes en het is weer zomer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |