Het is je gegund..jammer dat ik de bard niet kan duidenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 09:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij ook een hele goedemorgen en ik neem ook nog maar eens een
Dan gooi ik er nog een hint bij en als het dan over een kwartiertje of zo, nog niet is beantwoord, dan stel ik wel een nieuwe vraag...........quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 09:59 schreef qonmann het volgende:
[..]
Het is je gegund..jammer dat ik de bard niet kan duiden
Doe maar rustig aan ..wsl ben ik de enige speler nu..dus als er niet meer komen, laat maar rustig openquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Dan gooi ik er nog een hint bij en als het dan over een kwartiertje of zo, nog niet is beantwoord, dan stel ik wel een nieuwe vraag...........
(New Hampshire, 18 juni 1973) is een Amerikaanse folksinger-songwriter. Op dit moment woont hij in Wilton, Maine. Na het horen van een liedje van Stephen Stills besloot hij zijn baan in een schoenenfabriek te beëindigen en een muziekcarrière na te volgen. Tot nu toe heeft hij drie albums uitgebracht, “Trouble” (2004), “Till the Sun Turns Black” (2006) en “Gossip in the Grain” (2008).
staat vooral bekend om zijn zachte en hese stem.
Hij heeft écht een hele mooie stem en niet alleen als hij zacht zingt.
quote:
Correctquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:58 schreef banaantjeEE het volgende:
Peer to Peer
+1 nightcowboyquote:
quote:
standquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:27 schreef tomtomaat het volgende:
pnom pehn
gechecktquote:
Hij is ook heel bekend ..quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:10 schreef tomtomaat het volgende:
Ik had wisent en yak nog als reserve, maar die zijn het blijkbaar ook niet. Komt me wel bekend voor....
moest even terugscrollen en toen kwam ik Boes weer tegen...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:16 schreef qonmann het volgende:
[..]
Hij is ook heel bekend ..
is een beetje een vervolgvraag ..
die Scott beantwoordde dan
Yep, ongelooflijk hoe dat dier is aangepast aan de extreme kouquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:17 schreef tomtomaat het volgende:
muskusos?
Hij heeft in ieder geval een dikke jas aan....quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:18 schreef qonmann het volgende:
[..]
Yep, ongelooflijk hoe dat dier is aangepast aan de extreme kou
Klopte inderdaad, sorry was weer ff wegquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:55 schreef tomtomaat het volgende:
volgens mij is dat goed.
je moet studeren tochquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:26 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Klopte inderdaad, sorry was weer ff weg
Inderdaad. Het staat al een tijdje.quote:
Nou dat was dit keer niet het excuus. Was even ontbijt gaan maken en daarna was ik dit gewoon vergetenquote:
6 Skittelmanquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:30 schreef ScottTracy het volgende:
Hedwigespolder
Een Belg bezit het, begreep ik.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:33 schreef banaantjeEE het volgende:
inderdaad, de hertogin hedwigepolder voor uitdieping van de westerSchelde
dan heb je behoorlijk uitgeslapen.....quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:29 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Nou dat was dit keer niet het excuus. Was even ontbijt gaan maken en daarna was ik dit gewoon vergeten
Ach, vrije zaterdag na een late vrijdagnacht, mag toch wel?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:35 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
dan heb je behoorlijk uitgeslapen.....
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:39 schreef Berkery het volgende:
Alex Klaasen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |