quote:
kan niet missenquote:
Yup!!quote:
Punten behaald in #1757quote:
Jawel!quote:
Punten behaald in #1757quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:03 schreef tomtomaat het volgende:
Malcolm X?
quote:
Aanvulling wegens gebrek aan respons:quote:In physics and chemistry,is a partially ionized gas, in which a certain proportion of electrons are free rather than being bound to an atom or molecule.
quote:In de natuurkunde wordt ondereen fase verstaan waarin de deeltjes van een gasvormige stof in meer of mindere mate geïoniseerd zijn. Vaak wordt
de vierde aggregatietoestand genoemd, naast vast, vloeibaar en gas.
quote:
ik ga er even naar kijken slaveloosquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:06 schreef slaveloos het volgende:
ik sta niet meer in de ranglijst in de OP
yup in de vorm van zilverjodide (wat ook regen kan maken)quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:09 schreef Hi_flyer het volgende:
Zilver wellicht?
thanks, is het kalium?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:08 schreef skittelman het volgende:
geen magnesium of alluminium
[..]
ik ga er even naar kijken slaveloos
no problemquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:11 schreef skittelman het volgende:
[..]
Slaveloos je staat weer in de OP! Mijn excuses moet iets mis zijn gegaan met knippen en plaklen
Te makkelijke vraag blijkbaar met 3 goede antwoorden in een minuutquote:
Hint: Spanjequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:30 schreef banaantjeEE het volgende:
Montpellier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |