De meeste bestellingen vinden plaats in het weekend, dus zo vreemd is het nietquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:59 schreef De_Hertog het volgende:
Volgens verschillende geruchtensites zouden vandaag nieuwe iMacs en Mac Mini's komen. Alhoewel vrijdag een vreemde dag is hiervoor en ze waarschijnlijk elkaar napraten, toch even de store in de gaten houden vandaag
Ik weet de logica er achter ook niet, maar updates bij Apple vinden meestal plaats op een dinsdag, en zelden of nooit op een vrijdagquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:28 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
De meeste bestellingen vinden plaats in het weekend, dus zo vreemd is het niet
Je moet natuurlijk wel eerst t/m vrijdag de store bezoeken met de vraag: "Zal ik em nemenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik weet de logica er achter ook niet, maar updates bij Apple vinden meestal plaats op een dinsdag, en zelden of nooit op een vrijdag
3G kopen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:11 schreef Svyatagor het volgende:
Ik wil ook een iPhone, mijn E71 is voor de derde keer in een jaar stuk.
Dit zijn een paar redenen waarom Apple meestal de Dinsdag kiest.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:51 schreef De_Hertog het volgende:
Ik weet de logica er achter ook niet, maar updates bij Apple vinden meestal plaats op een dinsdag, en zelden of nooit op een vrijdag
quote:Why Apple Keynotes Are On Tuesday
Later today we'll see new Apple gear. Cultists know that Apple announces news then. But most don't realize why. So I poked around and found out the answer:
Apple news turns out to be just another practical left brain decision built entirely around the news cycle.
Travel: Journalists won't travel on Sundays, a non working day, for an event or presentation on Monday.
Weeklies: While a blog or website only needs moments to distribute the news, the longest lead time of any publication that can still be considered timely is the weekly. And the Print cycle for most weeklies is run such that Wednesday or Thursday is not always enough time for the weeklies to get the news in print.
Analysts: Analyst briefings are usually set the day before the news, minimizing time for info to leak out.
Set Up: The Apple event team has an extra last minute working day to set up their event.
It's PR 101: Apparently, most companies aim for Tuesday as an important day to break news for all the reasons above. It's just that most companies don't get noticed for this, because their news isn't received by millions of cultists.
I'm still not sure when this pattern started, but Woz said that the tradition started after his time at Apple, and if I had to guess, would keep going far after print news is gone. I mean, why mess with tradition?
ET opgepast!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Honger en dorst heb ik niet, maar geil dat ik ben.
dat wilde toch ookquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat dacht je van mezelf, voor ik het weet heb ik nog een kind.
Tijd voor iBirthcontrol.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat dacht je van mezelf, voor ik het weet heb ik nog een kind.
De MBP mag tot april, mei 2010 zo blijven. Dan is m'n potje genoeg gevuld voor een 15 inch ofzo,quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:38 schreef Tijn het volgende:
De MacBook-lijn zou best wel eens een update gaan krijgen. De MBP zal nog wel zo blijven, denk ik.
Why wait? Je kunt toch makkelijk met 1 nier leven?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:39 schreef Jarno het volgende:
[..]
De MBP mag tot april, mei 2010 zo blijven. Dan is m'n potje genoeg gevuld voor een 15 inch ofzo,.
Whehe. Wat doet een beetje nier op de Russische markt?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Why wait? Je kunt toch makkelijk met 1 nier leven?
http://www.kidneyforroebels.ruquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:43 schreef Jarno het volgende:
[..]
Whehe. Wat doet een beetje nier op de Russische markt?
Jij denkt 'Sobchak, klinkt Slavisch, hij weet dat vast.'?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:43 schreef Jarno het volgende:
[..]
Whehe. Wat doet een beetje nier op de Russische markt?
Hmm... deze 13" die ik nu heb ik vind ik eigenlijk een beter maatje hebben dan de 15" MBP die ik gehad heb.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:39 schreef Jarno het volgende:
[..]
De MBP mag tot april, mei 2010 zo blijven. Dan is m'n potje genoeg gevuld voor een 15 inch ofzo,.
Je eigen niet Sobchakken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:47 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Jij denkt 'Sobchak, klinkt Slavisch, hij weet dat vast.'?
Echt? Ik twijfel nog wel hoor. De 13 inch MacBook die we nu hebben is qua maat wel ok, maar ik vraag me af of een 15 inch de koeling niet beter onder de knie heeft en of ik niet blijer wordt van de 9600 kaart die in een 15 inch kan. Mobiliteit speelt niet echt mee, het is echt voor thuis op de bank en aan tafel.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hmm... deze 13" die ik nu heb ik vind ik eigenlijk een beter maatje hebben dan de 15" MBP die ik gehad heb.
Sobchakken ging er toch over dat je iets kocht en net voor de introductie van een betere versie weer verkocht, voor bijna de originele prijs?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je eigen niet Sobchakken.. Dat gaat wel ver.
Mja, ik vind mobiliteit juist belangrijker dan zo'n videokaart. Met koeling heb ik totaal geen problemen trouwens met die 13".quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Echt? Ik twijfel nog wel hoor. De 13 inch MacBook die we nu hebben is qua maat wel ok, maar ik vraag me af of een 15 inch de koeling niet beter onder de knie heeft en of ik niet blijer wordt van de 9600 kaart die in een 15 inch kan. Mobiliteit speelt niet echt mee, het is echt voor thuis op de bank en aan tafel.
Onze witte MB wordt echt irritant warm (maar dat is geen unibody natuurlijk). Nou goed, ik heb nog wel ff.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Mja, ik vind mobiliteit juist belangrijker dan zo'n videokaart. Met koeling heb ik totaal geen problemen trouwens met die 13".
Denk MBP weg en het is een hele vreemde zin.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hmm... deze 13" die ik nu heb ik vind ik eigenlijk een beter maatje hebben dan de 15" MBP die ik gehad heb.
alleen al qua kijkgenot is een 15inch veel lekkerder en qua koeling zijn MBP echte ballenwarmers, dus in jou geval goed voor de birthcontrolquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Echt? Ik twijfel nog wel hoor. De 13 inch MacBook die we nu hebben is qua maat wel ok, maar ik vraag me af of een 15 inch de koeling niet beter onder de knie heeft en of ik niet blijer wordt van de 9600 kaart die in een 15 inch kan. Mobiliteit speelt niet echt mee, het is echt voor thuis op de bank en aan tafel.
Herkenbaar, ik doe er een theedoek onder als ik het op schoot houd, want anders heb je een probleem na een paar uurquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
Onze witte MB wordt echt irritant warm (maar dat is geen unibody natuurlijk). Nou goed, ik heb nog wel ff..
Zeer nice, gelijk ingeschreven. Is er uberhaupt al iets bekend over video support?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
Overigens vind ik Adium nog steeds enigzins kut, maar ik las tot m'n verbazing dat Cerulean Studios (Ja de jongens van Trillian) bezig zijn met een Mac-Client en een iPhone-client. Trillian gebruikte ik destijds nog op m'n Windows PC en was toch een van de eerste met A/V Camsupport als 3rd party developer. En ik was er best tevreden over. Misschien dat het ze beter dan Adium lukt..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Je kan je hier intekenen voor "tester"
Lekker ook voor het imago van Azure.quote:Op zondag 11 oktober 2009 02:04 schreef Junkie het volgende:
T-Mobile Sidekick Data Outage Update: Data Probably Lost for Good
T-Mobile: we probably lost all your Sidekick data
Microsoft servers![]()
En dit is wel heel erg treurig. En dan ook helemaal geen backup hebben.
Dat heb ik nietquote:Op zondag 11 oktober 2009 10:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat ik trouwens redelijk irritant vind van safari is dat javascript popup windows geopend worden in een tab als full window. Is daar iets aan te doen?
Dus als je op http://pandora.edoorebeek.nl/ op het fotootje van de vlinder klikt opent hij die niet in een nieuwe tab maar in een pop up venstertje?quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dus als je op http://pandora.edoorebeek.nl/ op het fotootje van de vlinder klikt opent hij die niet in een nieuwe tab maar in een pop up venstertje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |