quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:16 schreef themauster het volgende:
weeeeeeeeeeeeekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeend![]()
oh nee das 10 uur te vroeg
Heel vervelend idd. En dan http://www.telegraaf.nl/b(...)vermijdelijk___.html en dit soort uitspraken:quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:17 schreef borisz het volgende:
De Sjuul-o-vaag komt op zondag niet meer uit vanaf 2010. Wat jammer nou.
quote:"Het unieke zondagmoment zijn we kwijt, dat kunnen we nooit vervangen", aldus hoofdredacteur Paradijs.
Geinig, alles wat ik op je twitter heb gezien, zie ik nu langzaamaan in dit topic voorbij komenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heel vervelend idd. En dan http://www.telegraaf.nl/b(...)vermijdelijk___.html en dit soort uitspraken:
[..]![]()
![]()
![]()
.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:25 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Geinig, alles wat ik op je twitter heb gezien, zie ik nu langzaamaan in dit topic voorbij komen
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:31 schreef alors het volgende:
Haha Ekdom net op radio1 met zijn pleidooi voor de Nobelprijs voor de Vrede: Michael Jackson
Ja ik had je twittert even teruggelezenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heel vervelend idd. En dan http://www.telegraaf.nl/b(...)vermijdelijk___.html en dit soort uitspraken:
[..]![]()
![]()
![]()
.
Ik zal die bagger krant echt niet missenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:17 schreef borisz het volgende:
De Sjuul-o-vaag komt op zondag niet meer uit vanaf 2010. Wat jammer nou.
Mogge
probleem is dat een hoop bedrijven wel willen maar geen officeel erkend leerbedrijf zijnquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:02 schreef 3FMaster het volgende:
MBOers kunnen moeilijk een stageplek vinden. Oho...
Hopen dat het volgend jaar toch iets anders is...
Haha lolquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Cardigans op 1 in de bedrijven top-10. Cos z'n bedrijfstop-10 ingestuurd?
Dat sloeg dus op die 'blindlegger', bleh.quote:
je stream loopt achterquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
Queeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen !
Ik wilde al typen dat ik die zou verwachten, maar je was eerderquote:
Sterker nog, het infofilter-bestand is gewoon meegenomen naar het nieuwe register, dus als je daar al was aangemeld hoef je niets te doen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:18 schreef themauster het volgende:
zojuist weer eens gebeld door een callcenter mevrouw wil haar verhaal doen maar ik zeg eerst dat ik in het bel me niet register sta zegt die mevrouw dat verwerken duurt 4-6 weken dus zolang kan u nog gebeld worden.
maar dat hebben ze helemaal niet gezegt en ik stond eerst ook al in het infofilter bestand dus dat moest allang verwerkt zijn.
echt kan ik zo pissig van worden
Daar stond ik nog maar 2 maand in dus verlopen was die nog nietquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sterker nog, het infofilter-bestand is gewoon meegenomen naar het nieuwe register, dus als je daar al was aangemeld hoef je niets te doen.
Wat echter wél kan is dat je inschrijving bij InfoFilter verlopen was, en daardoor niet meer geldig is.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..], hoest met moeder in spe.
Zwangere buikenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:00 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dik![]()
Hij schopt en hij is drukDus die vermaakt zich wel, memmie vind alleen soms best pijnlijk
Thnx! Ik ben inmiddels al weer 2 weken verder, ben nu 28 weken zwanger, maar moet nog even nieuwe foto's maken. Maar ik heb die zelfde trui weer aan en dan vind ik het zo stomquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:20 schreef Brennel het volgende:
[..]
Zwangere buikenik vind dat zo mooi om te zien.
Sterkte met en geniet van je zwangerschap!
Ik heb het juist andersom, moet juist actief proberen te werken aan m'n schoolopdrachten, anders komen ze niet op tijd af...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:38 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemiddag
Maar weer écht actief proberen te zijn op FOK! Deze week nog niet echt zin en tijd gehad
En dat is dan een moderator ?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:38 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemiddag
Maar weer écht actief proberen te zijn op FOK! Deze week nog niet echt zin en tijd gehad
Kwestie van een D toevoegen, dan is 't een modderator en dan is aanmodderen toegestaan.quote:
Heb je een leven gekregenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:38 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemiddag
Nee joh, Sorry van Kyteman is nog steeds erg gaaf!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:16 schreef Treinkopper het volgende:
Wordt het niet eens tijd voor wat anders van die Vliegerman?
Eens, vind 'm ook errug gaaf!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee joh, Sorry van Kyteman is nog steeds erg gaaf!
En dit nummer komt ook niet meer zoveel voorbij als enige weken geleden. Is al een stuk minder geworden.
quote:BREKEND Buma Stemra haalt bakzeil: embedtarieven van de baan
Was te verwachten natuurlijk, anders zouden er binnenkort grote groepen mensen met fakkels en hooivorken naar Hoofddorp afreizen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
@nosheadlines
[..]
Persbericht: http://www.bumastemra.nl/(...)ruikers+tegemoet.htm
Beters!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
@nosheadlines
[..]
Persbericht: http://www.bumastemra.nl/(...)ruikers+tegemoet.htm
Yup.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:20 schreef mutzenbacher het volgende:
wie doet straks Ekstra Weekend met Ekdom? Domien?
Ik ga het voor het eerst luisteren.. Ik ga naar mijn zus en zit dus ruim 2 uur in de auto. Ik vertrek rond een uur of 19.45 dus ben erg benieuwd hoe het me zal bevallen..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:20 schreef mutzenbacher het volgende:
wie doet straks Ekstra Weekend met Ekdom? Domien?
voor de beste experience moet je eigenlijk beeld erbij hebben via 101.tvquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:32 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik ga het voor het eerst luisteren.. Ik ga naar mijn zus en zit dus ruim 2 uur in de auto. Ik vertrek rond een uur of 19.45 dus ben erg benieuwd hoe het me zal bevallen..
Dat gaat wat lastig he, in een autoquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:37 schreef mutzenbacher het volgende:
[..]
voor de beste experience moet je eigenlijk beeld erbij hebben via 101.tv
foute vriend hoorquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:44 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dat gaat wat lastig he, in een auto
Maar heel soms kijk ik wel es even op tv, maar aangezien vriendlief het niet aankijken kan, moet ik het er vanavond maar even van nemen
quote:Als je bij me weggaat
Mag ik dan met je mee? weer EkstraWeekend kijken?
De 30 meest gedraaide platen in de afgelopen 7 dagen:quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:42 schreef -Hans- het volgende:
De plaat is al bijna 100x te horen geweest op 3FM en nu nog een keer Megahit maken, geinig.. Naja, de plaat is verder wel heel tof.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:46 schreef mutzenbacher het volgende:
[..]
foute vriend hoor
Mss je ondertitel veranderen in:
[..]
Welke had jij dan gewild?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een lachertje, die MH. Ja, het is een fijne plaat, maar ook ja, na 100 keer en zes weken die plaat nog es MH maken is 'enigszins' kansloos.
Foo Fighters, Hockey, Grizzly Bear, Robbie Williams...quote:
Nope niks geen zeurkont... Roel heeft gewoon gelijk. Dit is triest. Vooral voor een station dat beweert altijd de eerste te zijn met nieuwe muziek, en dan met een megahit aankomen die voor het eerst werd gedraaid op 24-08 en inmiddels 100x is langsgekomen...quote:
je was me voor nouja klinkt goedquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:15 schreef Sirolf het volgende:
Nieuwe 3FM jinglepakket vanaf a.s. zaterdag! Zie het log van Bart voor een preview.
Klinkt echt weer totaal anders!
Die slogan gebruiken ze volgens mij al flink zo'n tijd niet meer.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:16 schreef LeonH het volgende:
[..]
Nope niks geen zeurkont... Roel heeft gewoon gelijk. Dit is triest. Vooral voor een station dat beweert altijd de eerste te zijn met nieuwe muziek, en dan met een megahit aankomen die voor het eerst werd gedraaid op 24-08 en inmiddels 100x is langsgekomen...
Okee.. Dat is waar..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:16 schreef LeonH het volgende:
[..]
Nope niks geen zeurkont... Roel heeft gewoon gelijk. Dit is triest. Vooral voor een station dat beweert altijd de eerste te zijn met nieuwe muziek, en dan met een megahit aankomen die voor het eerst werd gedraaid op 24-08 en inmiddels 100x is langsgekomen...
Ik was al bang voor 'slamfm' achtige jingles. Het valt mee dus. Ik hoop wel dat de beat onder de headlines/het journaal verdwijnt, die vind ik nog steeds irritant.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:17 schreef themauster het volgende:
http://www.bartarens.com/(...)20jinglepakket%203FM
klinkt goed
Ben benieuwd hoe 't in den ether klinktquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:15 schreef Sirolf het volgende:
Nieuwe 3FM jinglepakket vanaf a.s. zaterdag! Zie het log van Bart voor een preview.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:22 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Okee.. Dat is waar..![]()
Jullie hebben gelijk. Al had ik Robbie Wiliams absoluut niet gewaardeerd..
* Vlindur zoekt dr steen weer op..
Tot volgende week!!
ik ben er stiekem nog wel, maar durf nu niet meer te postenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..], jammer dat je al weer gaat
|Gewoon posten hoorquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:45 schreef Vlindur het volgende:
[..]
ik ben er stiekem nog wel, maar durf nu niet meer te posten![]()
Oh gelukkig!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
|Gewoon posten hoor. Als we allemaal dezelfde mening hebben, is 't topic snel dood
.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:15 schreef Sirolf het volgende:
Veel plezier bij je zus , doe je voorzichtig.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:45 schreef Vlindur het volgende:
[..]
ik ben er stiekem nog wel, maar durf nu niet meer te posten![]()
Oh heerlijkquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
Bijna tijd voor hans zijn favoriete voedsel : Pizza
Dank je! Doe ikquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Veel plezier bij je zus , doe je voorzichtig.
Ook erg lekker, als ze maar gebakken zijn die aardappelsquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:06 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Oh heerlijk![]()
Hier staan wortels, aardappels met een hamburger op het menu
Neej, vind ie niet lekkerquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ook erg lekker, als ze maar gebakken zijn die aardappels
gatverdamme , dat je dat als kind doet oke, maar als volwassen ventquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:11 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Neej, vind ie niet lekkerDus gewoon weer koken die handel en daarna lekker alles doorelkaar prakken
![]()
Ik prak ook alles hoor, lekker makkelijkquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
gatverdamme , dat je dat als kind doet oke, maar als volwassen vent
Hier Turkse pizzaquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
Jaaaaaaa lekker, Pizza!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
Vast niet 1408?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:17 schreef Brennel het volgende:
Ik ga trouwens vrijwillig de helft van EW missen. Er komt om 20.30 een goede film op
Goede oren.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:19 schreef -Hans- het volgende:
Dit weekend geen motoGP, maar heb het idee dat de Disco Classics uitzending eerder is opgenomen ('t klink nogal ingeblikt).
* -Hans- start de cam op..
Die dus (1408). Lijkt me wel geinig. Ikquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vast niet 1408?The Cell komt ook op tv. VOlgens mij is die wel aardig.
The Cell is klotequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vast niet 1408?The Cell komt ook op tv. VOlgens mij is die wel aardig.
Dat idee had ik dus ook al...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:19 schreef -Hans- het volgende:
Dit weekend geen motoGP, maar heb het idee dat de Disco Classics uitzending eerder is opgenomen ('t klink nogal ingeblikt).
* -Hans- start de cam op..
Oef, nee joh. Laatste tijd zijn die juist echt dramatisch, maar ik zie geen Corne dus het zal wel kloppen. Dallet laat ook niet de meest recent gedraaide plaat zien. Op een of andere manier is het bij Corne altijd wel herkenbaar wanneer het van te voren is opgenomen. Eens even kijken of hij voor deze uitzending wat andere namen voor zijn bellers heeft verzonnen dan klaas, jan en pietquote:
Heb ik nu 2x gezien, maar voor een vrijdagavond is het wel een aardige filmquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:20 schreef Brennel het volgende:
[..]
Die dus (1408). Lijkt me wel geinig. IkKing.
Die krijgt idd een niet al te beste beoordeling op IMDBquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:20 schreef Vlindur het volgende:
[..]
The Cell is klote![]()
Ranking the strars komt ook!
Ok, dan kunnen ze zich dit soort dingen permitterenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:21 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die slogan gebruiken ze volgens mij al flink zo'n tijd niet meer.
Jij komt zeker uit het zuiden des landsquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:19 schreef Paul-89 het volgende:
Lekker hoor Zuurvlees waar de kogel hagel nog in zit,,![]()
En 3VOOR12 Whitenoise schrappen, ja. Die vage dance-shit..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
als ze dit nou uitzenden op zaterdagavond en dan de hele nacht. Ik zou er gelukkig mens van worden.
Jep uit het zuiden inderdaad, streek gerecht hé, kan me goed voorstellen dat je het werkelijk vreselijk vindt, maarja ik hou er wel van maar dan het liefst zonder lood.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jij komt zeker uit het zuiden des lands
zuurvlees ben ik een keer zo van over mijn nek gegaan, daarna nooit meer gegeten.
Geloof het welquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:54 schreef gerbenp het volgende:
Hans! Is de naam Marcel al een keer gedaan?
Gehakt, tomatensaus, paprika en verse pepers. En zelf mayonaise erop gedaan (bij gebrek aan knoflooksaus).quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
met wat er tussen ? sla kaas en shoarma
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:04 schreef Marc63 het volgende:
Bij de reclame voor het Rode Kruis zegt Corton op het eind: "Alvast bedankt, Eric Corton". Dan denk ik er altijd achteraan: "Graag gedaan, SuperdeBoer"
lekker , kortom je vriezer gaat vol met sausquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:02 schreef borisz het volgende:
Ik heb zelf vandaag verse pastasaus gemaakt met echte tomaten. Heb twee kilo tomaten vanaf 13.00 laten pruttelen samen met het gehakt, ui en knoflook & pepertjes. Was erg lekker misschien een pepertje teveel maar dat maakte uiteindelijk niet uit.
gelijk sfeerquote:
Eigenlijk zouden ze Papillon Megahit moeten makenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:07 schreef Timo20 het volgende:
Vanmiddag gelijk na m`n werk het nieuwe album van Editors gehaald![]()
![]()
![]()
mooie dubbel cd is het geworden
Die tweede Iemand Anders wordt wel Tjibba genoemd.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:07 schreef Sirolf het volgende:
Die uuropener!
Vandaag EW met Ekdom, Iemand Anders (Domien) en Iemand Anders (Astrid).
* Proest *quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze Papillon Megahit moeten maken.
Jep, twee porties weggezetquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
lekker , kortom je vriezer gaat vol met saus
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:08 schreef Jannekje7 het volgende:
Wist niet dat Eric de uuropener deed tegenwoordig trouwens?
Showt wss goed hoe lang ik al geen EW meer heb geluisterd
Verschuuren verschuurenquote:
ga binnenkort weer eens hele grote pan hachee maken , ook erg lekker om nog is uit de vriezer te kunnen eten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Jep, twee porties weggezet. Altijd handig om een goede pastasaus klaar te hebben liggen.
In this light and on this evening is prachtig, net als Bricks and Mortarquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze Papillon Megahit moeten maken.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:12 schreef Marc63 het volgende:
WWWEEEEEEKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNDDD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tenminste een die duidelijke radio maakt, en bovendien in mijn ogen een groot talent en bovendien symphatiek.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:13 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Wat Roel heeft met Claudia, heb ik met Domien.
Ga het album binnenkort even goed checkenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:12 schreef Timo20 het volgende:
[..]
In this light and on this evening is prachtig, net als Bricks and Mortar![]()
![]()
![]()
Mogen allebei MH maken, Papillon is geweldig maar al te vaak gerdraaid om MH te worden
Zonde. Fijn weekend!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:13 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Wat Roel heeft met Claudia, heb ik met Domien.
Lol, hoelaat komt Take me out ook weer? 20.00 ofzo?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik sla ook over vandaag.Straks Fred Siebelink in Take me out en daarna VI
Yup.Fred is als 2e geloof ikquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:15 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Lol, hoelaat komt Take me out ook weer? 20.00 ofzo?
Ik kan sowieso niet heel EW luisteren vandaag, dus dan maakt het ook niet zoveel uit dat ik om 20.00 ff naar RTL5 schakel. Alleen de gedachte van Fred bij Take Me Out werkt al op mn lachspieren.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik sla ook over vandaag.Straks Fred Siebelink in Take me out en daarna VI
quote:1 ) Empire State Of Mind - Jay-Z feat. Alicia Keys
2 ) Dominos - The Big Pink
3 ) Joyful Noise - Breakestra
4 ) Wolken - Flinke Namen
5 ) Ain't Gonna Take It No More - Kraak & Smaak
6 ) Kiss - Crown City Rockers
7 ) Feelings Gone - Basement Jaxx
8 ) Shake Ya Tail Feather - Leona
9 ) Can't Keep No Good Boy Down - The Parlor Mob
10) New Moon Rising - Wolfmother
11) Chasing Pirates - Norah Jones
Maar de grote vraag is... Waar is Lee Fields gebleven?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:16 schreef Timo20 het volgende:
De nieuwe Freak 11 is![]()
![]()
[..]![]()
![]()
Wolfmother erin, en de nieuwe KraaK & Smaak is geweldig
![]()
![]()
Iddquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maar de grote vraag is... Waar is Lee Fields gebleven?
Die is bij de ladies denk ik.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maar de grote vraag is... Waar is Lee Fields gebleven?
Is Gerard soms ziek? Je zou toch verwachten dat Lee Field tot eind 2009 in de Freak-11 zou blijven staan.quote:
Huh, is dat de nieuwe?? Ik dacht dat de Freakandel speciaal ' Dominos ' wasquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:16 schreef Timo20 het volgende:
De nieuwe Freak 11 is![]()
![]()
[..]![]()
![]()
Wolfmother erin, en de nieuwe KraaK & Smaak is geweldig
![]()
![]()
Ze zullen wel bang zijn voor de dreigementen van Jelmer die al een tijdje zegt dat 'ie er een eigen versie van wil uitbrengen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Is Gerard soms ziek? Je zou toch verwachten dat Lee Field tot eind 2009 in de Freak-11 zou blijven staan.
Als Domien of Gerard ff meeleest... een antwoord zou prettig zijn.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:30 schreef Marc63 het volgende:
Op de een of andere manier is "GOEDEMIDDAG!!!" erg prettig om ff heel hard te roepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |