quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:16 schreef themauster het volgende:
weeeeeeeeeeeeekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeend![]()
oh nee das 10 uur te vroeg
Heel vervelend idd. En dan http://www.telegraaf.nl/b(...)vermijdelijk___.html en dit soort uitspraken:quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:17 schreef borisz het volgende:
De Sjuul-o-vaag komt op zondag niet meer uit vanaf 2010. Wat jammer nou.
quote:"Het unieke zondagmoment zijn we kwijt, dat kunnen we nooit vervangen", aldus hoofdredacteur Paradijs.
Geinig, alles wat ik op je twitter heb gezien, zie ik nu langzaamaan in dit topic voorbij komenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heel vervelend idd. En dan http://www.telegraaf.nl/b(...)vermijdelijk___.html en dit soort uitspraken:
[..]![]()
![]()
![]()
.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:25 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Geinig, alles wat ik op je twitter heb gezien, zie ik nu langzaamaan in dit topic voorbij komen
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:31 schreef alors het volgende:
Haha Ekdom net op radio1 met zijn pleidooi voor de Nobelprijs voor de Vrede: Michael Jackson
Ja ik had je twittert even teruggelezenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heel vervelend idd. En dan http://www.telegraaf.nl/b(...)vermijdelijk___.html en dit soort uitspraken:
[..]![]()
![]()
![]()
.
Ik zal die bagger krant echt niet missenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:17 schreef borisz het volgende:
De Sjuul-o-vaag komt op zondag niet meer uit vanaf 2010. Wat jammer nou.
Mogge
probleem is dat een hoop bedrijven wel willen maar geen officeel erkend leerbedrijf zijnquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:02 schreef 3FMaster het volgende:
MBOers kunnen moeilijk een stageplek vinden. Oho...
Hopen dat het volgend jaar toch iets anders is...
Haha lolquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Cardigans op 1 in de bedrijven top-10. Cos z'n bedrijfstop-10 ingestuurd?
Dat sloeg dus op die 'blindlegger', bleh.quote:
je stream loopt achterquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
Queeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen !
Ik wilde al typen dat ik die zou verwachten, maar je was eerderquote:
Sterker nog, het infofilter-bestand is gewoon meegenomen naar het nieuwe register, dus als je daar al was aangemeld hoef je niets te doen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:18 schreef themauster het volgende:
zojuist weer eens gebeld door een callcenter mevrouw wil haar verhaal doen maar ik zeg eerst dat ik in het bel me niet register sta zegt die mevrouw dat verwerken duurt 4-6 weken dus zolang kan u nog gebeld worden.
maar dat hebben ze helemaal niet gezegt en ik stond eerst ook al in het infofilter bestand dus dat moest allang verwerkt zijn.
echt kan ik zo pissig van worden
Daar stond ik nog maar 2 maand in dus verlopen was die nog nietquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sterker nog, het infofilter-bestand is gewoon meegenomen naar het nieuwe register, dus als je daar al was aangemeld hoef je niets te doen.
Wat echter wél kan is dat je inschrijving bij InfoFilter verlopen was, en daardoor niet meer geldig is.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..], hoest met moeder in spe.
Zwangere buikenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:00 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dik![]()
Hij schopt en hij is drukDus die vermaakt zich wel, memmie vind alleen soms best pijnlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |