abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73520916
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 14:50 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ten eerste; je hebt het over haaglanden, dit speelt zich in Rotterdam af
Ten tweede; dus omdat dat antillianen waren en dit ook zijn het vast dezelfde
Ten derde; als het zo lucratief is zijn er vast wel mee na-apers of mensen met dezelfde werkwijze
Ten vierde; als vanavond jouw tas word gejat en morgen hier een topic is over een tasjesdief dan is het ook meteen dezelfde?
Ten eerste (lees mijn posts even terug)
Ten tweede, het verhaal van mijn pleegdochter speelde zich ook in Rotterdam af
Ten derde, het netwerk is verspreid over Den Haag, Rotterdam, Roosendaal en Antwerpen.
Ten vierde, dit zijn geen boefjes maar is echt een crimineel netwerk
Ten vijfde, je hebt geen idee waar jij over lult
pi_73520961
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 14:53 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Ten eerste (lees mijn posts even terug)
Ten tweede, het verhaal van mijn pleegdochter speelde zich ook in Rotterdam af
Ten derde, het netwerk is verspreid over Den Haag, Rotterdam, Roosendaal en Antwerpen.
Ten vierde, dit zijn geen boefjes maar is echt een crimineel netwerk
Ten vijfde, je hebt geen idee waar jij over lult
Jij duidelijk ook niet, anders zou je niet zo even alles en iedereen over één kam scheren en met totaal géén informatie over die gasten behalve het feit wat ze plegen en dat het Antillianen zijn, roepen dat het één groep is
pi_73521075
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 14:54 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Jij duidelijk ook niet, anders zou je niet zo even alles en iedereen over één kam scheren en met totaal géén informatie over die gasten behalve het feit wat ze plegen en dat het Antillianen zijn, roepen dat het één groep is
Misschien beschik ik toch over wat meer info dan jij, aangezien mijn partner rechercheur is.
pi_73521117
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 14:58 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Misschien beschik ik toch over wat meer info dan jij, aangezien mijn partner rechercheur is.
Oh ze zijn al opgepakt en geidentificeerd als zijnde dezelfde figuren als bij je dochter

Wat fijn voor TS
pi_73521145
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 14:59 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Oh ze zijn al opgepakt en geidentificeerd als zijnde dezelfde figuren als bij je dochter

Wat fijn voor TS
Sneu figuur.
pi_73521168
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 15:00 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Sneu figuur.
Nah je moet niet zoveel aannames maken en dan met totaal subjectieve info komen als dat je partner rechercheur is. Sowhee boeiend!

Ik zie nog steeds niet in waarom jij dan kan claimen dat het precies dezelfde lui zijn
pi_73521188
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 14:59 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Wat fijn voor TS
Doe effe normaal man.
pi_73521211
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 15:01 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nah je moet niet zoveel aannames maken en dan met totaal subjectieve info komen als dat je partner rechercheur is. Sowhee boeiend!

Ik zie nog steeds niet in waarom jij dan kan claimen dat het precies dezelfde lui zijn
Dat hoef jij ook niet in te zien, als de politie dat maar wel doet.
pi_73521230
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 15:01 schreef lezzer het volgende:

[..]

Doe effe normaal man.
Want?
Ik loop hier niet te claimen dat ik het allemaal zo goed weet en die criminelen precies dezelfde zijn als bij iets uit eigen ervaring. En dat allemaal 'omdat m'n partner rechercheur is'
pi_73521258
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 15:02 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Dat hoef jij ook niet in te zien, als de politie dat maar wel doet.
Precies, en ook jij weet dat niet (want er is dus geen eens aangifte van de vriendin van TS). Dus je doet aannames en onderbouwt die met totaal ongefundeerde andere feiten
pi_73521288
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 15:04 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Precies, en ook jij weet dat niet (want er is dus geen eens aangifte van de vriendin van TS). Dus je doet aannames en onderbouwt die met totaal ongefundeerde andere feiten
Ja hoor, je hebt helemaal gelijk.
pi_73521331
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 15:03 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Want?
Je gedraagt je onfatsoenlijk.
En vooralsnog is Banjerkanjer de enige in dit topic die zegt dit van zeer dichtbij meegemaakt te hebben.
pi_73521380
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 15:06 schreef lezzer het volgende:

[..]

En vooralsnog is Banjerkanjer de enige in dit topic die zegt dit van zeer dichtbij meegemaakt te hebben.
Dus omdat ze dit heeft meegemaakt mag er geen tegengas komen als ze dan maar meteen claimt dat het precies dezelfde lui zijn

Ik vind het heel vervelend voor haar hoor, en snap dat het TYPE figuur die dit doet vaak hetzelfde is. Maar om hier binnen te vallen en klakkeloos te claimen dat alles wat TS roept klopt en het precies dezelfde personen zijn vind ik wat ver gaan. Zeker als TS vervolgens niet meer reageert.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 9 oktober 2009 @ 15:10:05 #214
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_73521421
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 15:06 schreef lezzer het volgende:

[..]

Spijker, kop...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_73521436
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 15:08 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dus omdat ze dit heeft meegemaakt mag er geen tegengas komen als ze dan maar meteen claimt dat het precies dezelfde lui zijn

Ik vind het heel vervelend voor haar hoor, en snap dat het TYPE figuur die dit doet vaak hetzelfde is. Maar om hier binnen te vallen en klakkeloos te claimen dat alles wat TS roept klopt en het precies dezelfde personen zijn vind ik wat ver gaan. Zeker als TS vervolgens niet meer reageert.
Dat is dan ook absoluut niet wat ik heb beweerd. Ik heb gezegd, dat het een erg groot netwerk is, dat die gasten continue rouleren tussen Den Haag, Rotterdam, Roosendaal en Antwerpen, en dat juist dat gegeven het zo moeilijk maakt voor de politie om daar iets tegen te doen. Ook omdat bij iedere actie de betrokken meisjes/jonge vrouwen in gevaar komen.
pi_73521502
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 15:10 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Dat is dan ook absoluut niet wat ik heb beweerd.
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 14:43 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Reken er maar op dat het idd dezelfde gasten zijn. Ze zijn namelijk al erg lang actief.
'nuff said
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 15:14:14 #217
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_73521542
Ik werk voor een telecomprovider en dit horen we wel vaker hoor. Onder dwang wordt een meisje of jongen (vaak onzekere meisjes) 'gedwongen' om op hun naam een abonnement af te sluiten, vaak in ruil voor een loze belofte. Politie neemt -naar mijn weten- hier altijd aangifte van op, als telecomaanbieder wachten we in ieder geval altijd het PV af om te kijken wat we er mee gaan doen.
pi_73521549
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 15:12 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

[..]

'nuff said
Uit datzelfde netwerk. Jij hoeft het allemaal niet te geloven, ik vind dat allemaal prima.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 15:15:47 #219
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_73521593
In dit geval weliswaar een zwak begaafde man van 24 en niet een 23 jarige vrouw, maar toch wel een vergelijkbare zaak lijkt me.. Telecom bedrijf wil geld zien, komt voor rechter, en dan:
quote:
Overeenkomst m.b.t mobiele telefoon, aangegaan onder bedreiging. Dit kan gelet op art. 3:44 lid 5 BW niet worden tegengeworpen aan eiser, omdat geen feiten of omstandigheden zijn gesteld of gebleken op grond waarvan eiser reden had het bestaan van deze bedreiging te veronderstellen. Schade als gevolg van vroegtijdig beëindigen van de overeenkomst is door eiser onvoldoende onderbouwd en door gedaagde gemotiveerd betwist en wordt daarom afgewezen.
http://zoeken.rechtspraak.nl/resultpage.aspx?snelzoeken=true&searchtype=ljn&ljn=BA2024

Dus misschien was het niet eens zo'n slecht idee van TS om vannacht halfdronken die providers alvast te informeren...
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
pi_73521634
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 15:15 schreef Eg_Wel het volgende:
In dit geval weliswaar een zwak begaafde man van 24 en niet een 23 jarige vrouw, maar toch wel een vergelijkbare zaak lijkt me.. Telecom bedrijf wil geld zien, komt voor rechter, en dan:
[..]

http://zoeken.rechtspraak.nl/resultpage.aspx?snelzoeken=true&searchtype=ljn&ljn=BA2024

Dus misschien was het niet eens zo'n slecht idee van TS om vannacht halfdronken die providers alvast te informeren...
Daar heeft TS zeker heel goed aan gedaan!
pi_73522043
Hoe moeilijk moet het zijn om met de technologie van tegenwoordig iemand te traceren die een nummer gebruikt dat gekoppeld is aan een abonnement dat onder dwang afgesloten is?

En als je daar een fikse straf tegenover zet (want bedreiging, fraude...enz, eventueel een wetswijziging ...)dan heeft men iig het middel om deze mensen achter de tralies te krijgen. Bij dit soort misdrijven begin ik ook steeds meer voor een "three strikes" wet te voelen.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_73522105
snap er de klote van
I'm not the man you think I am!
pi_73522137
Volgens mij staat of valt het hele verhaal met die meiden die hun mond open doen of niet.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 15:33:29 #224
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_73522139
Wie zegt dat de vriendin van TS alle nummers van haar nieuwe abo's weet?
pi_73522175
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 15:30 schreef Snapcount2 het volgende:
Hoe moeilijk moet het zijn om met de technologie van tegenwoordig iemand te traceren die een nummer gebruikt dat gekoppeld is aan een abonnement dat onder dwang afgesloten is?

En als je daar een fikse straf tegenover zet (want bedreiging, fraude...enz, eventueel een wetswijziging ...)dan heeft men iig het middel om deze mensen achter de tralies te krijgen. Bij dit soort misdrijven begin ik ook steeds meer voor een "three strikes" wet te voelen.
Die mobieltjes worden op bestelling verkocht. Wanneer je het mobieltje opspoort, heb je daarmee nog niet de oplichter te pakken. Zodra er genoeg bestellingen zijn, worden de abonnementen achterelkaar afgesloten en binnen enkele uren afgeleverd bij de koper.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')