Juist, en dan de lite editie. Vergt nauwelijks systeembronnen, in tegenstelling tot iTunes (log en langzaam) en Media player..quote:
O nee, wacht, het blijkt dat ik toch de modern skin gebruik, maar natuurlijk wel met good ol' Winamp als color theme.quote:
De beste skin, uiteraardquote:
quote:
quote:
Is geluidskwaliteit van Songbird een beetje te vergelijken met Windows Media Player?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:18 schreef zquing het volgende:
iTunes, wat een waardeloos stukje software is dat, doe mij maar Songbird en Foobar
Updates? Zijn die er dan? Ik gebruik nog gewoon de versie die ik 1,5 jaar geleden geïnstalleerd heb.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:20 schreef Joooo-pi het volgende:
Winamp is ok, maar die updatesElke week een nieuwe versie
Ik gebruik nu Rhythmbox in ubuntu:
[ afbeelding ]
Eens!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:50 schreef remlof het volgende:
Winamp voldoet aan al mij audiofiele behoeften, al tien jaar lang.
MediaMonkey produceert kankergeluid.quote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:25 schreef Jarno het volgende:
[..]
Filesystem based werken is wel erg 1993 idd.
Ik vind Foobar2000 ook wel goed. Alleen kan ik mijn launch buttons en remote niet gebruiken..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:46 schreef Litso het volgende:
Doe mij maar Foobar2000. Simpel, compleet naar smaak te customizen, en speelt alle bestandstypen af die ik nodig heb
Ik ben ook ergens rond die tijd met winamp begonnen, nogsteeds geen reden gevonden om iets anders te kiezen. Classic skin.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:10 schreef remlof het volgende:
[..]
In '97 had ik gelukkig al een 28k8 modem en internet, maar "Nobody's wife" is wel één van m'n eerste honderd mp3's. Volgens mij speelde ik het toen al met Winamp
Heb foobar als standaard speler staan voor de mp3'squote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:01 schreef based het volgende:
[..]
![]()
sowieso vreet iTunes veel te veel geheugen
en winamp is te onoverzichtelijk
Mensen die pimpen met hun collectie van tienduizenden smakeloze kutnummers waar ze nooit naar luisterenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:23 schreef Biels het volgende:
[..]
387 albums. Heb je pas sinds gisteren internet ofzo.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:24 schreef TNA het volgende:
[..]
Mensen die pimpen met hun collectie van tienduizenden smakeloze kutnummers waar ze nooit naar luisteren
DAT DUS!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:53 schreef TokTuk het volgende:
Winamp is goed, omdat alles netjes bij elkaar staat en je alles mooi in het hoekje van je scherm kunt zetten.![]()
Alsof je dat plaatje post om Winamp te showenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:54 schreef Aestivate het volgende:
Probeer altijd weer een andere mediaspeler bij een nieuwe install e.d., maar kon altijd terug bij Winamp classic. Andere mediaspelers zijn onoverzichtelijk, hebben belachelijk veel resources/ruimte nodig, fucken je net gemaakte playlist op, etc, etc.
Winamp.
[ afbeelding ]
Zijn diverse programma's voor om dat anders te doen hoorquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:46 schreef geelkuikentje het volgende:
Heb helaas ook iTunes nodig voor m'n iPod Touch.
Zo goed ik mijn iPod vind, zo slecht vind ik iTunes
![]()
.
dit ookquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:46 schreef geelkuikentje het volgende:
Heb helaas ook iTunes nodig voor m'n iPod Touch.
Zo goed ik mijn iPod vind, zo slecht vind ik iTunes
![]()
.
ach, gelukkig werkt drag and drop gewoon in iTunes, dus zo erg vind ik 't nietquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:49 schreef MJay1 het volgende:
[..]
Zijn diverse programma's voor om dat anders te doen hoor
Ik heb nog nooit gezochtquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:49 schreef MJay1 het volgende:
[..]
Zijn diverse programma's voor om dat anders te doen hoor
Visuele overzichtquote:
Beetje treurig ditquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:55 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Visuele overzicht
Dat komt omdat Applegebruikers niet kunnen lezen natuurlijk
Nee, dat komt voornamelijk omdat we ondertussen in 2009 leven en lelijke 16 kleuren interfaces iets voor achtergebleven bosmongolen zijn die denken dat zelf een PC in elkaar zetten nog steeds stoer is!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:55 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Visuele overzicht
Dat komt omdat Applegebruikers niet kunnen lezen natuurlijk
ik ga geen 2500 albumplaatjes doorscrollen!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:04 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, dat komt voornamelijk omdat we ondertussen in 2009 leven en lelijke 16 kleuren interfaces iets voor achtergebleven bosmongolen zijn die denken dat zelf een PC in elkaar zetten nog steeds stoer is!
onzin, X-Fi met Sennheiser koptelefoon, en luister vooral FLAC. klinkt primaquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:43 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
MediaMonkey produceert kankergeluid.Maarja, als je alleen laptop speakers hebt moet het geen probleem zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |