Toffe nummers, maar het was superhandig geweest als je er een playlist van had gemaakt op YouTube, dan speelt die zie achter elkaar af.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:26 schreef Moody het volgende:
Ik dacht ik plaats eens even een lijstje van zeer goede nummers in 2009 tot nu toe.
Uiteraard graag jullie commentaar...
Deel 1 (A t/m M)
knip
quote:Op zondag 29 november 2009 21:31 schreef Moody het volgende:
Alweer jong bandje met een zeer goed debuutalbum
The Modern Electric
Dat nummer was niet het beste voorbeeld misschienquote:
klinkt idd al beter.quote:Op maandag 30 november 2009 23:14 schreef Moody het volgende:
[..]
Dat nummer was niet het beste voorbeeld misschien
http://www.cdbaby.com/cd/modernelectric
De eerste 3 nummers zijn erg lekker hoor....vooral David Bowie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee 10.00quote:Op woensdag 2 december 2009 09:46 schreef Z het volgende:
Als 5 dec. de voorverkoop start is dat dan om 00:00?
Zal knap lastig zijn een kaartje te bemachtigen.
Nee eigenlijk niet, kende ze nog niet zo goed. Heb ze pas leren kennen dit jaar aan de hand van Popular Songs, erg fijne muziek! Beetje soft soms, wat betekent dat ze live denk ik echt vet zijnquote:Op woensdag 2 december 2009 20:01 schreef Z het volgende:
Geen Yo La Tengo topic? Schande idd,
Ben je laatst nog naar de Melkweg geweest Norrage? Ik was helaas verhinderd,
Erg vet inderdaad. Mag trouwens ook draaien bij dat optreden, heb er al zin in!quote:Op donderdag 3 december 2009 17:07 schreef emokid het volgende:
Overigens best vet dat Japandroids naar de Merleyn komen, misschien even heen ondanks dat ik heel vroeg de trein terug al moet hebben richting Twente. 6 euro maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |