Nee, niet geweest.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:45 schreef Grobbel het volgende:
Ben je op Haldern geweest of zo, Moody? Ik herken toch best veel acts van dat sympathieke festival.
Leuk! Ik ga luisteren.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:26 schreef Moody het volgende:
Ik dacht ik plaats eens even een lijstje van zeer goede nummers in 2009 tot nu toe.
Uiteraard graag jullie commentaar...
Deel 1 (A t/m M)
Mijn vriendin heeft er een CD van.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:52 schreef Yevgeni het volgende:
Alexandria Quartet, daar heb ik, naast mezelf, verder nog nooit iemand over gehoord..
Andrew Bird, Asaf Avidan, Broken Records en Mumford & Sons stonden in elk geval allemaal op Haldern.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:10 schreef Moody het volgende:
[..]
Nee, niet geweest.
Als ik jou zo hoor, had ik wel moeten gaan dus
Heb jij even geluk, dat heb ik net gezegd in de post boven jouquote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:58 schreef Moody het volgende:
Ik vroeg me af of The Thermals nog leuk waren?
Joh?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:04 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Heb jij even geluk, dat heb ik net gezegd in de post boven jou
Kewlquote:Op donderdag 12 november 2009 21:07 schreef emokid het volgende:
The Veils doen een nieuwe toer, en ze komen naar Atak!!! Woohooo, lekker op de fiets.![]()
En niets is meer waar dan dat op het moment. Het is zo.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:09 schreef Intxaurraga het volgende:
Er is geen Indie-genie dan Spencer Krug op het moment. Het is zo.
Peter Adams maakt een goede kans als er meer mensen waren die 'm kendenquote:Op donderdag 12 november 2009 20:09 schreef Intxaurraga het volgende:
Twee mededelingen:
Er is geen Indie-genie dan Spencer Krug op het moment. Het is zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |