En tof! De programmeur bij Roosje/Merleyn is echt briljant, dus qua kwaliteitsoptredens zit je hier sowieso goed. Ik denk dat Nijmegen na Amsterdam en misschien Utrecht momenteel de beste plek is voor indieliefhebbers...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:13 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ah, vanaf februari woon ik in Nijmegen (nu in Barcelona); dan ga ik zeker eens een kijkje nemen. Avonden met goede muziek lijken haast altijd langs me heen te gaan.
Aanrader. Mooie muziek van een vreemd meisje.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:58 schreef emokid het volgende:
Vandaag Soap&Skin gezocht maar was zo goed als op in Enschede, die is vast al eens besproken hier, hoe is die laatste plaat eigenlijk?
quote:
Ben's eerdere 'sideprojects' zijn me doorgaans goed bevallen, dus ik ben benieuwd naar deze plaat.quote:NEW BEN GIBBARD PROJECT, "ONE FAST MOVE OR I'M GONE: KEROUAC'S BIG SUR"
One Fast Move or I’m Gone: Kerouac’s Big Sur, a new album featuring 12 original songs composed and performed by Ben Gibbard and Jay Farrar of Son Volt - with lyrics based on the prose of Jack Kerouac’s landmark 1962 novel Big Sur - will be available on October 20th.
One Fast Move or I'm Gone is a result of Ben and Jay having discovered a mutual appreciation for Kerouac's work while recording several songs for a feature-length documentary of the same name, also available on October 20th. See below for the album tracklist.
1. California Zephyr
2. Low Life Kingdom
3. Willamine
4. All In One
5. Breathe Our Iodine
6. These Roads Don’t Move
7. Big Sur
8. One Fast Move Or I'm Gone
9. Final Horrors
10. Sea Engines
11. The Void
12. San Francisco
Don't fuck with brokeNCYDE jongen. Op Lowlands helemaal stoned losgegaan in de X-ray. Beste lowlands optreden sowieso.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:57 schreef Maisnon het volgende:
Zolang niemand Brokencyde erbij haalt. Zoals ik dus net doe.
Veel plezier vanavond he. Hoop dat ie Grendel's Mother speelt, zijn mooiste nummer.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:38 schreef emokid het volgende:
Ik zal eens kijken, moet nog zoveel dingen luisteren waaronder de nieuwe Built to Spill. Gaan er overigens mensen naar ATP in Engeland voor Pavement? Ik in ieder geval niet, om duidelijke redenen..![]()
Mooi nummer van de nieuwe plaat, intiemer is John Darnielle nog nooit geweest:
Ik vind dit Zweedse bandje best wel te pruimen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:59 schreef Intxaurraga het volgende:
Wat zijn nou de Red House Painters en Low van dit decennium? Bon Iver is leuk bezig, en Great Lake Swimmers hebben hun uitschieters, wordt er nog meer mooie kleine lateavondmuziek gemaakt door hedendaagse genieën?
Bakvis.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:58 schreef emokid het volgende:
The Mountain Goats was te goed voor woorden. Hier mijn shout van last.fm (is net zo goed): Legendarisch, episch, hilarisch, intens, de emoties die ik vandaag meemaakte zijn haast niet uit te drukken in woorden. Ik heb mijn idool zien schitteren, in topvorm, en heb ook nog eens met hem kunnen praten. Ik heb de handgeschreven setlist weten te bemachtigen, mijn exemplaar van zijn Master of Reality boek vol gekrabbeld gekregen met de woorden KVLT en RAW, en de nieuwe cd met daarop de nodige referenties naar de Franse metalcultuur. Na een dubbele high five en een ferme handdruk ben ik er zeker uit: beter dan dit worden gigs niet, ik kan beter stoppen met gaan! (morgenochtend staat een recensie online + foto's)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |