Haar stem klinkt precies minder scherp. Mooi nummer welquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:39 schreef Z het volgende:
Hier is een nieuw nummer te beluisteren van Joanna Newson. Nummer staat op haar nieuw te verschijnen plaat, een driedubbelaar! Nummer klinkt alleen precies zoals je zou verwachten, ik weet niet of dat veel goeds beloofd voor een driedubbelaar met 'meer van hetzelfde'.
Three Mile Pilot.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:57 schreef CatsInTheWell het volgende:
Driedubbelaar, hmm. Vond Ys soms al iets te lang eigenlijk (hoewel het wel een fantastisch werkje blijft), ik had liever gezien dat ze weer een album zoals The Milk-Eyed Mender maakt, met gewoon 'korte' liedjes. Maar goed, het feit dat het een driedubbelaar wordt zegt natuurlijk niets over de lengte van de nummers.Mooi nummer trouwens, dat 81!
Toch nog even The Very Best uit 2009 meegepakt, had die vorig jaar gemist. Lekker plaatje hoor. Kent iemand trouwens hier de band Three Mile Pilot (met leden van o.a. Pinback en The Black Heart Procession)? Laatst eens Another Desert, Another Sea van ze geluisterd, vond 't toch wel een indrukwekkende plaat.
Het openingsnummer van die plaat, 'Shang vs. Hanger', blijft me na al die jaren nog steeds raken. Steengoed album.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:26 schreef bartrid het volgende:
Gaaf, Three Mile Pilot is erg goed. Chief Assassin to the sinister is wel 1 van mijn all time favoriete platen.
Ja, de volgende 'grote reünie'. Vond het wel altijd een leuke band overigens.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:33 schreef Grobbel het volgende:
Ik zie wel de naam van Sunny Day Real Estate ineens op die poster... Die zijn dus ook weer bij elkaar, klaarblijkelijk
En, had het iets te maken met die fragmenten die Z hierboven had gezet? (post #271)quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:23 schreef pfaf het volgende:
Nieuwe Knife! Te beluisteren op hun site:
http://theknife.net/
Ik moest er even aan wennen maar het is een puik nummer.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:58 schreef emokid het volgende:
Wow Odessa klinkt echt goed. Ik ben opeens nieuwsgierig naar Caribou's nieuwe plaat. In april staat die trouwens in de bovenzaal van de Paradiso! http://www.clubcircuit.nl/2010/01/caribou-naar-paradiso/
Daar zou ik zeker gaan kijken, 1 van de beste live bands die ik vorig jaar gezien heb.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:58 schreef emokid het volgende:
Wow Odessa klinkt echt goed. Ik ben opeens nieuwsgierig naar Caribou's nieuwe plaat. In april staat die trouwens in de bovenzaal van de Paradiso! http://www.clubcircuit.nl/2010/01/caribou-naar-paradiso/
Op het eerste gezicht een mooi folky singer songwriters album maar kent veel duistere elementen en plotselinge riffs.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:38 schreef On het volgende:
[ afbeelding ]
Voor als iemand nog een mooi album van dit jaar zoekt.
Scout Niblett - The Calcination of Scout Niblett
Waren ook erg sterk op de Affaire vorig jaar (en een paar jaar daarvoor op Le Guess Who). Alleen jammer dat ze ook echt om 24u van het podium weggetrokken moesten worden vanwege de strenge gemeente-regels.... Ze werden nog net niet weggedraaid, erg genant.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:52 schreef bartrid het volgende:
[..]
Daar zou ik zeker gaan kijken, 1 van de beste live bands die ik vorig jaar gezien heb.
Ze waren toen ik ze zag afsluiter op het hoofdpodium van Supersonic in Birmingham. Wat een feest was dat.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:24 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Waren ook erg sterk op de Affaire vorig jaar (en een paar jaar daarvoor op Le Guess Who). Alleen jammer dat ze ook echt om 24u van het podium weggetrokken moesten worden vanwege de strenge gemeente-regels.... Ze werden nog net niet weggedraaid, erg genant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |