Op de eerste plaat deden ze anders een aardige poging om Joy Division te kopiëren hoor.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:17 schreef emokid het volgende:
Hebben Interpol Smiths invloeden dan? Interpol heeft naar een ander 80s Britpop band geluisterd.
Jawel, ook, maar Joy Division is een te makkelijke inkopper. Bijna alle 80s revival bands teren erop. Ik hoor het zelf meer op The Chameleons, maar Joy Division ook uiteraard.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:43 schreef methodmich het volgende:
[..]
Op de eerste plaat deden ze anders een aardige poging om Joy Division te kopiëren hoor.
Fijn lijstje, Motorpsycho heb ik al, Jaga Jazzist staat in bestelling, Caribou wist ik niet en Four Tet ga ik ook maar eens opzoeken.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:09 schreef Grobbel het volgende:
Nieuwe platen van Shining, Jaga Jazzist, Motorpsycho, Four Tet, en binnenkort ook Caribou - het belooft weer een prachtig jaar te worden.
Dat album van Caribou is eerder vandaag aangekondigd. Eerste nummer is ook al te downloaden, in ruil voor een (al dan niet nep) emailadres. http://pitchfork.com/news/37670-caribou-reveals-new-album/quote:Op maandag 25 januari 2010 20:33 schreef bartrid het volgende:
[..]
Fijn lijstje, Motorpsycho heb ik al, Jaga Jazzist staat in bestelling, Caribou wist ik niet en Four Tet ga ik ook maar eens opzoeken.
And now, for something completely different. Ben nog niet overtuigd.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:36 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dat album van Caribou is eerder vandaag aangekondigd. Eerste nummer is ook al te downloaden, in ruil voor een (al dan niet nep) emailadres. http://pitchfork.com/news/37670-caribou-reveals-new-album/
Het is wel weer heel wat anders dan het oudere werk. Dat was echt stukken subtieler en dynamischer... 'Blackjazz' is daarentegen een ontzettend lompe plaat.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:05 schreef menjo het volgende:
Ik vind die Skybox ook niet erg boeiend, klinkt allemaal nogal vrijblijvend. Wel briljant is de nieuwe plaat van Shining, Black Jazz --> luistert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |