Dat niet alleen. Het is nu 11:10 en waarschijnlijk liggen ze in bedquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:08 schreef Bartaz het volgende:
Ik kan me niet voorstellen en wil me niet voorstellen dat ze bij iemand anders lief doet...
Mwa, in R&P blijft dat zo'n rondzwevend topic dat weer gekickt wordt als iemand in dezelfde situatie zit. Ik wil dit eigenlijk gewoon achter me laten...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:11 schreef griekjeee het volgende:
Dit kun je écht serieus beter in R&P openen.
Drank heelt alle wondenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:13 schreef FCZwolleZuid het volgende:
TS dit gaat wel weer over... Drink een pilsje in de kroeg en voordat je het weet...
Ik denk gewoon niet dat KLB daar de juiste oplossing voor is.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:14 schreef Bartaz het volgende:
[..]
Mwa, in R&P blijft dat zo'n rondzwevend topic dat weer gekickt wordt als iemand in dezelfde situatie zit. Ik wil dit eigenlijk gewoon achter me laten...
Nouja, het is in ieder geval nu te laat om er nog iets aan te doenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:15 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik denk gewoon niet dat KLB daar de juiste oplossing voor is.
Bitch niggaquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:36 schreef afcajos het volgende:
Tientallen vervelende reacties schieten nu door mijn hoofd die ik had kunnen plaatsen.
Maar omdat er aandacht besteed is aan de OP en ik toch wel een kleine beetje medelijden heb met TS, vooruit: sterkte ermee
Ik wil dit topic best iedere week een kickje geven hoorquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:14 schreef Bartaz het volgende:
[..]
Mwa, in R&P blijft dat zo'n rondzwevend topic dat weer gekickt wordt als iemand in dezelfde situatie zit. Ik wil dit eigenlijk gewoon achter me laten...
[..]
Drank heelt alle wondenIk weet het, ik kom er ook wel overheen, maar nu is het nog vers en pijnlijk...
Ik wilde al net zeggen, jij miste je Bulgaarse serveersterquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:36 schreef afcajos het volgende:
Tientallen vervelende reacties schieten nu door mijn hoofd die ik had kunnen plaatsen.
Maar omdat er aandacht besteed is aan de OP en ik toch wel een kleine beetje medelijden heb met TS, vooruit: sterkte ermee
Doe maar nietquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:42 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik wil dit topic best iedere week een kickje geven hoor![]()
En TS is baas. Hij wordt zelfs op afstand genaaid door zijn chick
tozzzz hoor die vieze racist dan.quote:Ondanks mijn eigen opvattingen van 'begin nooit iets met iemand uit het buitenland, dat geeft alleen maar problemen'
Het zal de drank wel zijnquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:03 schreef Fascination het volgende:
Wat een eerlijk topic ook.Geen tenenkrommende pogingen van ts zichzelf een stoer imago aan te meten, hij zegt waar het op staat. Waren maar meer topics in klaagbaak zo.
Kun je nagaan, ze was ook nog Turksquote:
Als ik zo graag een Turkse vrouw had gehad had ik het natuurlijk niet uit hoeven te maken, ik had immers al het versierwerk al gedaanquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:14 schreef jpg97 het volgende:
Oh turks, zie ik nu. Derhalve:
www.bride.tk
Ik moet toegeven dat je gelijk hebquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:03 schreef Fascination het volgende:
Wat een eerlijk topic ook.Geen tenenkrommende pogingen van ts zichzelf een stoer imago aan te meten, hij zegt waar het op staat. Waren maar meer topics in klaagbaak zo.
JOHquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:06 schreef Booomfruit het volgende:
Ik vind t ook fascinerend dat de reacties voor de verandering eigenlijk poeslief zijn.
KLB users hebben diep van binnen ook een klein hartje.
als je ff zoekt staan er best lekkere chicks opquote:
Wie neemt er dan ook iets met een Turkse wijfquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:13 schreef Bartaz het volgende:
[..]
Het zal de drank wel zijn
[..]
Kun je nagaan, ze was ook nog Turks![]()
zonder geloof dan wel
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:20 schreef Goofisch het volgende:
[..]
als je ff zoekt staan er best lekkere chicks op![]()
maar nee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
Dat vraag ik mij nu ook afquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:22 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Wie neemt er dan ook iets met een Turkse wijf
Nou in dat geval alstu:quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:16 schreef Bartaz het volgende:
[..]
Als ik zo graag een Turkse vrouw had gehad had ik het natuurlijk niet uit hoeven te maken, ik had immers al het versierwerk al gedaan
TS hoopte het gisteren van zich af te schrijven en had wat gedronken, dus was overmoedig en zette in het in KLB. Desalniettemin ben ik aangenaam verrast door de aardige reactiesquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:59 schreef LePoo het volgende:
Stiekem hoopt TS verzachtende woorden te garen in KLB?
Christian of Gareth?quote:
Lafzakquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:36 schreef afcajos het volgende:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:22 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Wie neemt er dan ook iets met een Turkse wijf
Dat is ook echt een kutopmerkingquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:10 schreef KwisatzHaderach het volgende:
[..]
Dat niet alleen. Het is nu 11:10 en waarschijnlijk liggen ze in bed
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:41 schreef IkBenOzan het volgende:
Vraag Penisbaard of hij in je kont wil pissen
Was. Hoe ver WAS de reis anders geweest.quote:
2500 kilometer, dus veel te ver om fatsoenlijk een relatie te kunnen onderhouden. Daarbij was ik absoluut niet van plan om ooit naar Turkije te verhuizen mocht het iets worden en volgens mij voelde zij er weinig voor om hierheen te komen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:57 schreef leetzors het volgende:
Hoe ver had de reis anders geweest?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |