quote:
Ik vind het zielig voor Sophiequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:19 schreef Suikeroom het volgende:
Hallo mijn naam is Sophie. Ik ben een product van een experiment van John de Mol. Twee van zijn proefkonijnen gingen trouwen en hebben daarna mij gemaakt. Toen ik 3 maanden was kwamen ze er zelf achter dat het experiment afgelopen was en gingen ze weer verder met hun eigen leven.
Mama ging weer wonen bij opa en oma, en Huub ging weer telefoons verkopen. Elke laatste zondag van de maand mag ik naar Huub toe. Ik noem 'm geen papa want dat mag ik niet zeggen van mama, nou eigenlijk mag ik het niet zeggen van mn opa. Opa zegt dat Huub gemeen is en dat hij hem nooit meer wil zien.
Die zijn nog steeds gelukkig getrouwd en Jaap is inmiddels zwanger van hun tweede kindje.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:58 schreef Biancavia het volgende:
Hoe zou het met Jaap en Natasia zijn trouwens?
Dat is waar, maar dan hoef je jezelf niet te verwijten dat je een leugen in stand houdt, en de ander (partner) kan je dat niet kwalijk nemen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alleen wordt die waarheid niet altijd als dé waarheid erkend. Nou ja, niet altijd ... bijna nooit eigenlijk.
Een voorschot met bijbehorend gegnuif en een snufje 'told you so' ..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:07 schreef Gert het volgende:
Ik krijg uit sommige posts hierboven waarin Huub finaal afgemaakt wordt, het idee dat vreemdgaan van Huub de reden is voor de scheiding. Heb ik iets gemist, of wordt er vast een voorschot genomen op "een onthulling die ongetwijfeld nog komen gaat?"
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die zijn nog steeds gelukkig getrouwd en Jaap is inmiddels zwanger van hun tweede kindje.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die zijn nog steeds gelukkig getrouwd en Jaap is inmiddels zwanger van hun tweede kindje.
LOLquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
HOAX dt kan niet!!!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Schattig!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat heb je niet in de hand helaas. 5 jaar is een lange tijd hoor als je in de spotlights staat of wil staan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat het erg lastig is om en plein public te scheiden, als het in de anonimiteit gebeurt is het al geen pretje.
Het spreekwoord is: "als je geschoren wordt moet je stil zitten" en ik denk dat dat het beste is wat ze kunnen doen, en als ze dat niet doen dan lijkt het me het verstandigst om samen een verklaring uit te geven. Gewoon één keer en dan niet meer op terugkomen de eerste 5 jaar.
Hackende, SMSende, postende familie en vrienden lijken me iig niet handig.
Van Jaap is sinds 29 april dit jaar niets meer vernomen.. http://www.terrorjaap.nl/quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:58 schreef Biancavia het volgende:
Triest.
Hoe zou het met Jaap en Natasia zijn trouwens?
Ik denk dat het in dit geval voor het kindje sowieso niet veel erger kon.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:05 schreef Bootje84 het volgende:
En weer een kindje met gescheiden ouders.. GG
Laat me raden, je doelt op Bram.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:36 schreef sunny16947 het volgende:
Ik heb een flauw vermoeden wie de hacker was. Het verhaal had dezelfde strekking als een smsje. En wel toevallig dat die persoon vlak daarna even op een site ging kijken, hoe de reacties waren?
Sssst! Het was juist zo'n groot mysterie wie bedoeld werdquote:
knap dat je mee leest want je krijgt nogal wat over je heen, en wellicht ten overvloede, maar dit is de SHO he. . .quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:37 schreef ditisHuub het volgende:
edit: had niets geschreven, wilde tvp neerzetten en dacht toen van oh my god ben echt een forum nerd aan het worden. Maar ik lees altijd mee, en nee, er komt even geen reactie van mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |