quote:
Ik vind het zielig voor Sophiequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:19 schreef Suikeroom het volgende:
Hallo mijn naam is Sophie. Ik ben een product van een experiment van John de Mol. Twee van zijn proefkonijnen gingen trouwen en hebben daarna mij gemaakt. Toen ik 3 maanden was kwamen ze er zelf achter dat het experiment afgelopen was en gingen ze weer verder met hun eigen leven.
Mama ging weer wonen bij opa en oma, en Huub ging weer telefoons verkopen. Elke laatste zondag van de maand mag ik naar Huub toe. Ik noem 'm geen papa want dat mag ik niet zeggen van mama, nou eigenlijk mag ik het niet zeggen van mn opa. Opa zegt dat Huub gemeen is en dat hij hem nooit meer wil zien.
Die zijn nog steeds gelukkig getrouwd en Jaap is inmiddels zwanger van hun tweede kindje.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:58 schreef Biancavia het volgende:
Hoe zou het met Jaap en Natasia zijn trouwens?
Dat is waar, maar dan hoef je jezelf niet te verwijten dat je een leugen in stand houdt, en de ander (partner) kan je dat niet kwalijk nemen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alleen wordt die waarheid niet altijd als dé waarheid erkend. Nou ja, niet altijd ... bijna nooit eigenlijk.
Een voorschot met bijbehorend gegnuif en een snufje 'told you so' ..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:07 schreef Gert het volgende:
Ik krijg uit sommige posts hierboven waarin Huub finaal afgemaakt wordt, het idee dat vreemdgaan van Huub de reden is voor de scheiding. Heb ik iets gemist, of wordt er vast een voorschot genomen op "een onthulling die ongetwijfeld nog komen gaat?"
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die zijn nog steeds gelukkig getrouwd en Jaap is inmiddels zwanger van hun tweede kindje.
[..]
Die zijn nog steeds gelukkig getrouwd en Jaap is inmiddels zwanger van hun tweede kindje.
LOLquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
HOAX dt kan niet!!!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Schattig!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat heb je niet in de hand helaas. 5 jaar is een lange tijd hoor als je in de spotlights staat of wil staan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat het erg lastig is om en plein public te scheiden, als het in de anonimiteit gebeurt is het al geen pretje.
Het spreekwoord is: "als je geschoren wordt moet je stil zitten" en ik denk dat dat het beste is wat ze kunnen doen, en als ze dat niet doen dan lijkt het me het verstandigst om samen een verklaring uit te geven. Gewoon één keer en dan niet meer op terugkomen de eerste 5 jaar.
Hackende, SMSende, postende familie en vrienden lijken me iig niet handig.
Van Jaap is sinds 29 april dit jaar niets meer vernomen.. http://www.terrorjaap.nl/quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:58 schreef Biancavia het volgende:
Triest.
Hoe zou het met Jaap en Natasia zijn trouwens?
Ik denk dat het in dit geval voor het kindje sowieso niet veel erger kon.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:05 schreef Bootje84 het volgende:
En weer een kindje met gescheiden ouders.. GG
Laat me raden, je doelt op Bram.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:36 schreef sunny16947 het volgende:
Ik heb een flauw vermoeden wie de hacker was. Het verhaal had dezelfde strekking als een smsje. En wel toevallig dat die persoon vlak daarna even op een site ging kijken, hoe de reacties waren?
Sssst! Het was juist zo'n groot mysterie wie bedoeld werdquote:
knap dat je mee leest want je krijgt nogal wat over je heen, en wellicht ten overvloede, maar dit is de SHO he. . .quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:37 schreef ditisHuub het volgende:
edit: had niets geschreven, wilde tvp neerzetten en dacht toen van oh my god ben echt een forum nerd aan het worden. Maar ik lees altijd mee, en nee, er komt even geen reactie van mij.
Als je samen afspreekt één verklaring uit te geven en daar niet meer op terug te komen dan lijkt het me niet zo moeilijk om bij eventuele vragen/interviews gewoon "geen commentaar" als antwoord te geven en/of te verwijzen naar de gezamenlijke verklaring.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat heb je niet in de hand helaas. 5 jaar is een lange tijd hoor als je in de spotlights staat of wil staan.
Ja, ik had het beter onder een spoiler kunnen zettenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sssst! Het was juist zo'n groot mysterie wie bedoeld werd.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je samen afspreekt één verklaring uit te geven en daar niet meer op terug te komen dan lijkt het me niet zo moeilijk om bij eventuele vragen/interviews gewoon "geen commentaar" als antwoord te geven en/of te verwijzen naar de gezamenlijke verklaring.
Het lijkt mij nog steeds beter om de vuile was gewoon binnen te houden, het gaat immers niemand wat aan.
Maar het probleem in deze is dat het een RLS-relatie is, en mensen daardoor ook denken dat ze recht hebben op alle info, ze hebben de relatie immers ook zien ontstaan, de trouwerij kunnen "meemaken" en zelfs de geboorte van Sophie werd live getwitterd. Maar al die mogelijkheden tot meekijken leveren nou eenmaal geen rechten op, dus ook niet het recht op informatie wanneer zij die niet willen geven.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:12 schreef Marrije het volgende:
Maar ik denk niet dat hij dat heeft gedaan.
Ik denk niet dat er ook maar iemand is die echt verrast is.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een voorschot met bijbehorend gegnuif en een snufje 'told you so' ..
lol!! uuh neequote:
Nee, want daar had ik het nooit gelezenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:06 schreef Deisyy het volgende:
Kan dit niet gewoon ff mergen met BB, CBML , TBO en DGK'ers in de media #49 ?
Je geeft de antwoorden al.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je samen afspreekt één verklaring uit te geven en daar niet meer op terug te komen dan lijkt het me niet zo moeilijk om bij eventuele vragen/interviews gewoon "geen commentaar" als antwoord te geven en/of te verwijzen naar de gezamenlijke verklaring.
Het lijkt mij nog steeds beter om de vuile was gewoon binnen te houden, het gaat immers niemand wat aan.
Maar het probleem in deze is dat het een RLS-relatie is, en mensen daardoor ook denken dat ze recht hebben op alle info, ze hebben de relatie immers ook zien ontstaan, de trouwerij kunnen "meemaken" en zelfs de geboorte van Sophie werd live getwitterd. Maar al die mogelijkheden tot meekijken leveren nou eenmaal geen rechten op, dus ook niet het recht op informatie wanneer zij die niet willen geven.
Ik ben niet verrast, dus ik zal ook niet verrast zijn over de reden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er ook maar iemand is die echt verrast is.
[..]
Zou dat wel een meid moeten zijn die het niets uitmaakt wat haar mannetje wel of niet doet vrees ik, zie Huub niet als een betrouwbaar persoon wat dat betreftquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:32 schreef Marrije het volgende:
Ik vraag me wel af waar die meid(en) blijft, waar Huub dan mee is vreemd gegaan. Je zou toch ergens wel een hyveskrabbel oid daarover verwachten. Maaaaar, er kan natuurlijk een goede reden zijn waarom we daar niks over horen, hij is niet vreemd gegaan hij houdt er al lange tijd een ander op na die er toekomst in ziet en daarom nu even wijs dr houdt.
Er is er altijd wel weer één die erin trapt of die ervan overtuigd is hem te kunnen temmenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:36 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Zou dat wel een meid moeten zijn die het niets uitmaakt wat haar mannetje wel of niet doet vrees ik, zie Huub niet als een betrouwbaar persoon wat dat betreft
Erger dan Claire?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Er is er altijd wel weer één die erin trapt of die ervan overtuigd is hem te kunnen temmen
Hoho! Er wordt niemand gecremeerd ...quote:
Hoe weet jij dat zo zeker?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoho! Er wordt niemand gecremeerd ...
Ja.... en dan moet je als moeder nog toezien dat zo'n type zich nog tegen de opvoeding van je kind aanbemoeit ookquote:
okay.... dat was voor mij al de limit, maar goed. het kan altijd erger, das waar.quote:
Ja Leandra, het is niet meer te stoppen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja.... en dan moet je als moeder nog toezien dat zo'n type zich nog tegen de opvoeding van je kind aanbemoeit ook![]()
Want daar komt het uiteindelijk in the long run op neer.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zal die straks ook kindertjes rond hebben lopen "bij bosjes"?quote:
Je zal ze nog de kost moeten geven.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
In this time and age vind ik dat altijd moeilijk te geloven.
Hi, wil je aan Lieke de hartelijke felicitaties overbrengen (ivm haar verjaardag), en geef haar een dikke kus en een knuffel van mij (vind je vast niet erg),quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je zal ze nog de kost moeten geven.
neequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:04 schreef JEEtjuuh het volgende:
Is de reden van de scheiding al bekend??
en dan bedoel ik echt bekend ipv allerlei doem senario's bedenken.
Haha.. geloven we nog in sprookjes?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:52 schreef spapaars het volgende:
Waarom de zaak (inboedel denk ik)verkocht?
De zaak (inboedel vermoed ik) was toch betaald met het geld dat Claire tijdens de halve finale meekreeg.
Of zijn ze toch in gemeenschap van goederen ( de gehele inboedel) getrouwd?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Haha.. geloven we nog in sprookjes?
Papa Schwarzkopf-Recourt maakte een mooie sponsordeal met Talpa voor een leuk bedrag. In ruil daarvoor moest dochterlief een plaatsje in de kooi krijgen en bij exit een gedeelte van het prijzengeld "winnen".
Met dat geld kon Claire dan haar "eigen" tokootje opstarten, uiteraard een Schwarzkopf franchise outlet, waardoor Schwarzkopf gewoon de spulletjes leverde en Claire zelfstandig aan de gang ging. Doordat Claire in de Kooi al van de daken schreeuwde dat ze haar eigen salon ging beginnen werd er ook al reclame gemaakt voor de zaak alvorens deze nog geopend was.
Zakelijk gezien best goed opgezet, maar waarschijnlijk zit Pa Recourt nu te peinzen waar het nu toch precies allemaal is misgegaan..
Jawel.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:06 schreef Deisyy het volgende:
Kan dit niet gewoon ff mergen met BB, CBML , TBO en DGK'ers in de media #49 ?
Al voor de geboorte van de kleine was er stront aan de knikker. Denk maar aan het sms'je van Bram naar Nowlive.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:07 schreef Gert het volgende:
Ik krijg uit sommige posts hierboven waarin Huub finaal afgemaakt wordt, het idee dat vreemdgaan van Huub de reden is voor de scheiding. Heb ik iets gemist, of wordt er vast een voorschot genomen op "een onthulling die ongetwijfeld nog komen gaat?"
Moest van het hokje.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is in ieder geval heftig genoeg om er niet mee voor de draad te komen. Het is alleen uitstel van executie, alles komt uit. Het feit dat Huub heeft lopen verkondigen dat alles nog pais en vree was, maakt hem weer eens een meedogenloze leugenaar. ... Of, of was het spel?
Ik zat me ook al suf te piekeren.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sssst! Het was juist zo'n groot mysterie wie bedoeld werd.
Claire knapte af op het keukentrapje dat Huub gebruikte tijdens het neuken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:04 schreef JEEtjuuh het volgende:
Is de reden van de scheiding al bekend??
De rollen zijn omgedraaid.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:20 schreef yvonne het volgende:
En naar ik aanneem is dit een vrijbrief om Huub genadeloos af te maken?
Nee toch hè dames?
Je bedoelt dus Bram. Als je iets wilt suggereren moet je gewoon rugnummers noemen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:36 schreef sunny16947 het volgende:
Ik heb een flauw vermoeden wie de hacker was. Het verhaal had dezelfde strekking als een smsje. En wel toevallig dat die persoon vlak daarna even op een site ging kijken, hoe de reacties waren?
Kijk maar uit! Straks noemen ze jou ook een sopper en draag je binnen de korste keren een bloemetjesjurk.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:20 schreef yvonne het volgende:
Nee toch hè dames?
Nee hoor, dat kan ik me niet voorstellen. Lijkt me iemand die steving in de schoenen staat en niet sopt op........quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk maar uit! Straks noemen ze jou ook een sopper en draag je binnen de korste keren een bloemetjesjurk.![]()
Sterkte Huub en Claire, dit zijn gewoon klote tijden.
Dat klinkt aannemelijker dan dat Bram dat gedaan zou hebben.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Volgens mij (maar dat is mijn persoonlijke op intuïtie gestoelde mening) heeft Claire het berichtje wel degelijk zelf geplaatst en daarna onder druk weer verwijderd. Dat verhaal over die gehackte pagina kwam sowieso al over als een cock and balls story.
Ik waarschuw alleen maar. Je weet hoe het gaat hier.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:27 schreef ThunderBitch het volgende:
Nee hoor, dat kan ik me niet voorstellen. Lijkt me iemand die steving in de schoenen staat en niet sopt op........
Wacht maar tot Oom Twan z'n gram gehaald heeft.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hi, wil je aan Lieke de hartelijke felicitaties overbrengen (ivm haar verjaardag), en geef haar een dikke kus en een knuffel van mij (vind je vast niet erg),
Jawel, zo gaat dat hier.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:20 schreef yvonne het volgende:
Nee toch hè dames?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:19 schreef Stefan het volgende:
[..]
Claire knapte af op het keukentrapje dat Huub gebruikte tijdens het neuken.
Nou! Hoe intens gemeen en zielig voor dat kind.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:35 schreef Suikeroom het volgende:
het is gewoon erg voor dat kind joh.. het was al een ongelukje en dan wordt het ook nog is gehouden...
Misschien moet ze het licht een keer aandoen en de deur openzetten, want het is altijd donker daarbinnen als ik erlangs kom (en dat is váák, want d'r winkel ligt precies aan de niet te ontkomen stadsringweg)quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Haha.. geloven we nog in sprookjes?
Papa Schwarzkopf-Recourt maakte een mooie sponsordeal met Talpa voor een leuk bedrag. In ruil daarvoor moest dochterlief een plaatsje in de kooi krijgen en bij exit een gedeelte van het prijzengeld "winnen".
Met dat geld kon Claire dan haar "eigen" tokootje opstarten, uiteraard een Schwarzkopf franchise outlet, waardoor Schwarzkopf gewoon de spulletjes leverde en Claire zelfstandig aan de gang ging. Doordat Claire in de Kooi al van de daken schreeuwde dat ze haar eigen salon ging beginnen werd er ook al reclame gemaakt voor de zaak alvorens deze nog geopend was.
Zakelijk gezien best goed opgezet, maar waarschijnlijk zit Pa Recourt nu te peinzen waar het nu toch precies allemaal is misgegaan..
nee dr toekomst ziet er lekker rooskleurig uit?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou! Hoe intens gemeen en zielig voor dat kind.
Damn, dramaqueen!
Het hummeltje is drie maanden oud en heeft geen enkele notie van wat er op dat gebied speelt.
Teruglezen loont. De toko is verkocht.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:37 schreef k_i_m het volgende:
Misschien moet ze het licht een keer aandoen en de deur openzetten, want het is altijd donker daarbinnen als ik erlangs kom (en dat is váák, want d'r winkel ligt precies aan de niet te ontkomen stadsringweg).
Kun jij in de toekomst kijken? Alsof elk kind van gescheiden ouders voor galg en rad opgroeit. Wat zijn ook weer de laatste scheidingsstatistieken?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:40 schreef Suikeroom het volgende:
nee dr toekomst ziet er lekker rooskleurig uit?
Volg deze maar eensquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jawel, zo gaat dat hier.
Wanneer komt er weer zo'n leuk topic zoals laatst, over fotografie, wat hebben we vreselijk gelachen he.
De echte sopper heeft zijn sporen in het verleden achtergelaten, dus die zijn bekend.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik waarschuw alleen maar. Je weet hoe het gaat hier.
Oja, dat gaat zo handig als je reactie uit een ander topic wordt verplaatst zonder dat je het in de gaten hebtquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Teruglezen loont. De toko is verkocht.
Waarom niet ?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:40 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nee dr toekomst ziet er lekker rooskleurig uit?
Staat gewoon in de OP hoor.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:44 schreef k_i_m het volgende:
Oja, dat gaat zo handig als je reactie uit een ander topic wordt verplaatst zonder dat je het in de gaten hebt
Heb jij je vooralsnog weten in te houden?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Ja hoor, Mr Nowlive moest natuurlijk ook zijn steentje weer bijdragen:
Ik lees nu pas alle Telegraaf reacties dus ik heb nog geen tijd gehad om er te posten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb jij je vooralsnog weten in te houden?
Als twee draadjes samengevoegd worden dan kan het best zijn dat je info mist di ein de op stond van het andere draadje. Het enige is dan opnieuw gaan lezen.quote:
Jij denkt dat zij dat geschreven heeft he?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb jij je vooralsnog weten in te houden?
Plaats je je reactie ook even hier dan, hoef ik niet terug te zoeken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik lees nu pas alle Telegraaf reacties dus ik heb nog geen tijd gehad om er te posten.
quote:Wordt het niet eens tijd voor een nieuwe log, Huub? Wel genoeg te melden dacht ik zo...
Quote Door: Pearlbitch | op: 2009-10-09 | om: 10:12
Nee.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:53 schreef ThunderBitch het volgende:
Jij denkt dat zij dat geschreven heeft he?
Ja, maar aangezien de OP van dit topic niet in het andere topic stond waar ik in eerste instantie gepost heb, heb ik die niet gelezen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |