zucht, back to lurkingquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:59 schreef Suikeroom het volgende:
oh Claire is vreemd gegaan? met Bram? the fuck!
ik wist het wel, die kwamen op mij altijd al over als een incest familie
Ik pretendeer niet het beter te weten,dus dat.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij weet het met je zogenaamde "inside-connection" beter en gaat ons nu vertellen dat het allemaal anders is?
Dat het een lastig huwelijk zou worden kon vrijwel iedereen voorzien, dat Huub niet altijd de makkelijikste is weet hij zelf ook wel, dat Claire misschien teveel door de vingers heeft gezien en/of geaccepteerd was ook al snel duidelijk.
Dat er hier vooral zo hard gelachen wordt over het feit dat het over is, ligt volgens mij meer aan een paar trieste huisvrouwen die Huub tot heilige verklaard hebben dan aan wat anders.
Als er geen sprake was van zo'n enorme idioterie rond zijn persoon waren de reacties waarschijnlijk ook milder geweest.
Laat het nou ff gaan joh, dat soort typfouten krijg je in dit soort situaties en dat is nou net waarom je ff niet moet reageren, voor je het weet neemt de rest van de media wereld deze "bekentenis" overquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:59 schreef ditisHuub het volgende:
typfoutje,
het gerucht ging toen, door dat hyves berichtje dat we uitelkaar waren. Dat is pas daarna besloten. Daarnaast ben ik ook niet vreemdgegaan, en dat zei ik hier ook.
Misschien was dat wel het advies wat Huub aan Claire had gegeven, nadat ze bekende zwanger te zijn.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:57 schreef Suikeroom het volgende:
als je zo nodig als een alcoholist wil leven en rond wil neuken neem dan een kat ofzo, maar geen kind.. the fuck?
Hoe dan ook, wat dan ook, scheiden is niet leuk, scheiden zullen jullie wel niet in gedachten gehad hebben toen jullie aan een kindje begonnen, dus: sterkte met de hele situatie.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:55 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Huub ontkende niet in alle toonaarden, Huub ontkende alleen het feit dat hij was vreemdgegaan, en dat die berichtgeving destijds niet klopte.
nee nee ga jij maar ff posten, volgende topic is all yours.. ik hou me wel ff in.. je fans wachten op jequote:
Bekende? Als in 'eraan hebben genaaid?'quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:03 schreef sunny16947 het volgende:
Misschien was dat wel het advies wat Huub aan Claire had gegeven, nadat ze bekende zwanger te zijn.
Cocksucking Cunt!!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die 'the fuck' heb je die gisteren voor het eerst gehoord of zo?
Californian cocksuckers!!!quote:
Een kind neem je niet,die krijg je ,als je dat geluk hebt!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:57 schreef Suikeroom het volgende:
als je zo nodig als een alcoholist wil leven en rond wil neuken neem dan een kat ofzo, maar geen kind.. the fuck?
Pffff..... krijgen we dat weerquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:08 schreef ThunderBitch het volgende:
Het zal me niets verwonderen als Claire Huub een kunstje heeft geflikt door zwanger te raken.
Misschien dacht ze hem zo vast te kunnen houden en hoopte ze dat hij dan bij haar zou blijven en dat het allemaal wel zou meevallen.
Het zou natuurlijk kunnen zijn dat Huub de drank mishandeld heeft en (vreemd)gegaan is zonder Claire.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:09 schreef Kaat43 het volgende:
Hoe dan ook, het is gewoon jammer, speculeren is soms leuk maar ik ga niet zomaar aannemen dat Huub is vreemd gegaan of geslagen zou hebben of zich continue klem zuipt.
Het heeft niet gewerkt, dat is jammer en zeker voor Sophie alhoewel ik denk dat ze best tot een goede regeling zullen komen.
In ieder geval: beiden veel sterkte!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |