quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:48 schreef Jian het volgende:
Sorry, ik was even de weddenschappen in het Topic RLS SC aan het lezen, je weet wel TB, dat topic waar we straks allemaal naar toe gaan als deze dicht gaat![]()
Heeft Huub zich al gemeld ?
Ja, ga ik doen, wil ook nog even fotootje plaatsen, was even met iets anders bezig.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:49 schreef Gert het volgende:
TB, kun je de bron van het bericht in de OP er nog even bij zetten?
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
om toe te geven dat ie is vreemd gegaan of dat ie haar heeft gemept?
Denk niet dat Huub hier alles uit de doeken komt doen, dus verheug je maar niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat eerste, dat laatste zie ik hem niet doen ... ! Maar heej, ook dat is maar speculasie natuurlijk
Me verheugen ? Ben je gek, als de speculasie goed genoeg is kan de waarheid alleen maar tegenvallenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk niet dat Huub hier alles uit de doeken komt doen, dus verheug je maar niet.
Dat is waar, speculaties zijn stukken spannender dan de werkelijkheid.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Me verheugen ? Ben je gek, als de speculasie goed genoeg is kan de waarheid alleen maar tegenvallen
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:45 schreef Elske6 het volgende:
enjoybram
« Antwoord #5 Gepost op: Gisteren om 22:02:26 »
--------------------------------------------------------------------------------
En ik mijn mond maar houden....
Dit zei Bram erover op NL
ah ...kunnen we sophie er niet buiten houden ?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:19 schreef Suikeroom het volgende:
Hallo mijn naam is Sophie. Ik ben een product van een experiment van John de Mol. Twee van zijn proefkonijnen gingen trouwen en hebben daarna mij gemaakt. Toen ik 3 maanden was kwamen ze er zelf achter dat het experiment afgelopen was en gingen ze weer verder met hun eigen leven.
Mama ging weer wonen bij opa en oma, en Huub ging weer telefoons verkopen. Elke laatste zondag van de maand mag ik naar Huub toe. Ik noem 'm geen papa want dat mag ik niet zeggen van mama, nou eigenlijk mag ik het niet zeggen van mn opa. Opa zegt dat Huub gemeen is en dat hij hem nooit meer wil zien.
3 maanden zegt niks... ik heb het al zien stuk gaan bij stellen die al 12 jaar bij elkaar waren en 1 maand samenwonen en bwhaf!!! kadukosquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:35 schreef Suikeroom het volgende:
ik vind het juist zielig voor haar.. Huub en Claire kunnen verder de typhus krijgen.. nahh Huub niet want Huub is hier member en die mag je niet uitschelden
een kind nemen is geen grapje man.. na fokkin 3 maanden gewoon al
Het is niet Huub z'n schuld, de fout lag bij Brian, die heeft dit voor elkaar "gebokst" tijdens dat pokeravondje, samen met Huub en Jaapquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:35 schreef Suikeroom het volgende:
ik vind het juist zielig voor haar.. Huub en Claire kunnen verder de typhus krijgen.. nahh Huub niet want Huub is hier member en die mag je niet uitschelden
een kind nemen is geen grapje man.. na fokkin 3 maanden gewoon al
Talpa's Lekker Slim ontvangt grote internationale awardquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 03:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar 't geeft niks Huub, al die critici zijn stikjaloers op je succes, zoals je veelvuldig hebt gemeldt.![]()
Yuppie eindelijk heeft het kind de rekening gekregen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:44 schreef ThunderBitch het volgende:
Laatste posting
vorig draadje BB, CBML , TBO en DGK'ers in de media #48
[ afbeelding ]
Goudenkooi paar Huub en Claire gaan echt scheiden
Bron: http://www.bronmagazine.nl/Item.aspx?II=1472
Jups, en vervolgens "afstand" doen van de hoofdprijs, een baby. Tenminste, ik neem aan dat je als ouders zoiets als een hoofdprijs ziet. Jezus, wat is het toch ook een slappe zakquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 03:23 schreef APK het volgende:
[..]
Talpa's Lekker Slim ontvangt grote internationale award
Maar wel een prijsje gewonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |