Laatste posting
vorig draadje
BB, CBML , TBO en DGK'ers in de media #48![]()
Goudenkooi paar Huub en Claire gaan echt scheiden
De kogel is door de kerk, het Gouden Kooi koppel Huub en Claire van Ballegooy gaan scheiden. Wekenlang gonst het van de geruchten maar vanavond heeft Claire aan BRONmagazine bevestigd dat ze gaan scheiden. Beiden hebben een advokaat in de arm genomen die het verder zullen regelen. De reden van de scheiding wil ze graag prive houden en daar hebben wij natuurlijk alle respect voor. Ook de zaak van Claire is verkocht, vrijdag vindt de overdracht plaats.Claire woont samen met hun Sophie, momenteel weer bij haar ouders in Tilburg. Heel Nederland leefde met het koppel mee tijdens de bevaling. Huub hield zijn fans op de hoogte via Twitter, alleen het prille ouderschap werd al na twee maanden bruut verstoord.
Onderstaand een gedeelte van het bericht wat wij van Claire hebben ontvangen:
Je mag van mij best melden dat ik heb bevestigd dat huub en ik gaan scheiden. De reden daarvoor houd ik graag nog voor mezelf. We hebben beide een advocaat in de arm genomen en die zullen het verder uitzoeken.
Wat betreft de zaak: die is overgenomen door een ander, dus verkocht.
Lfs claire
Aldus Claire vanavond om 19.45 uur
Bron:
http://www.bronmagazine.nl/Item.aspx?II=1472[ Bericht 51% gewijzigd door ThunderBitch op 08-10-2009 23:16:40 ]