abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 november 2009 @ 19:29:13 #261
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_74360021
quote:
Op maandag 2 november 2009 20:43 schreef BOPE het volgende:
wat zijn de bijwerkingen nou precies.mensen beweren dat de bijwerkingen heel erg kunnen zijn maar wat gebeurt er dan. Mijn ouders gaan trouwens allebei morgen prikken.
Beetje pijn rond de injectieplek, soms vermoeidheid, hoofdpijn, lichte verhoging de dag erna (je afweersysteem komt in actie).
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  donderdag 5 november 2009 @ 00:42:10 #262
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_74407747
Ik twijfel enorm. Heb een oproep gehad via mijn werk, maar wil eigenlijk niet..... Nu werk ik met een groep die zelf niet eens binnen de risicogroep vallen, maar ivm kans op verspreiding van het virus en om grote uitval van personeel voor te zijn bla,bla,bla.......

Ik ben al jaren niet meer echt ziek geweest (griep oid), maar reageer best heftig op vaccinaties. De laatste was 8 jaar geleden (tetanus) en daar ben ik echt goed beroerd van geweest. Koorts, extreme vermoeidheid (wat echt weken aanhield), erge spierpijn, en lange tijd last van harde, pijnlijke schijven.

Vandaar dat ik me afvraag of dat het allemaal waard is, buiten de risico's op de lange termijn omdat men nu nog niet voldoende daarvan weet.........
pi_74409016
Ik wil wel ingeënt worden maar ben geen 'doelgroep'. Aan de andere kant, een huisgenoot van mij waar op zijn werk al tig mensen ziek zijn, weigert ingeënt te worden. Dat vind ik dus knap asociaal want als hij ziek wordt kan je er donder op zeggen dat ik en mijn zoon ook ziek worden.
  donderdag 5 november 2009 @ 07:11:48 #264
238694 Rbhp
sakwadicock
pi_74409089
Ik denk dat de mensen met lichamelijke problemen (diabetes, hoge bloeddruk, hartproblemen, etc.) toch maar beter een prikje kunnen halen.
No bad soldiers under a good leader
pi_74412747
Nee natuurlijk niet. zit zoveel troep in vaccin. gewoon goed je weerstand verhogen met bv sambucol. natuurlijk middel.

[ Bericht 12% gewijzigd door Five_Horizons op 05-11-2009 12:09:27 ]
pi_74412855
Tja. Ik kan niet zeggen wat anderen moeten doen, maar ik zou die mexicaanse unit overslaan.
pi_74413424
Ikke nie.
  donderdag 5 november 2009 @ 11:35:24 #268
238694 Rbhp
sakwadicock
pi_74413773
Ik twijfel nu een beetje. Mensen worden in principe niet ziek van de normale griepprik, dus dan zou de logische conclusie zijn dat deze prik ook hetzelfde 'resultaat' zou opleveren. Ik lees teveel pro en anti-verhalen op dit moment, gewoon zelf beslissen denk ik.
No bad soldiers under a good leader
  donderdag 5 november 2009 @ 11:52:57 #269
3542 Gia
User under construction
pi_74414366
Ze zijn al begonnen met enten, in tehuizen en zo. En je hoort niks over massale zieken of doden hierdoor.
Het zal dus allemaal wel meevallen.
  donderdag 5 november 2009 @ 12:02:52 #270
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_74414689
quote:
Op donderdag 5 november 2009 11:52 schreef Gia het volgende:
Ze zijn al begonnen met enten, in tehuizen en zo. En je hoort niks over massale zieken of doden hierdoor.
Het zal dus allemaal wel meevallen.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  Moderator donderdag 5 november 2009 @ 12:27:36 #271
45833 crew  Fogel
pi_74415428
Mijn lichaam is nu bezig met zelf antistoffen te maken, dus ik heb geen vaccine nodig.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
  donderdag 5 november 2009 @ 12:34:45 #272
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_74415612
quote:
Op maandag 2 november 2009 14:15 schreef eleusis het volgende:
Er zijn geen "sporen van kwik in gevonden", er is wel thiomersal aanwezig en dat is bewust toegevoegd aan multidosisflacons als conserveermiddel. Dit is ook weer de afweging of je liever een infectierisico wil lopen, of dat je vele malen meer miljoenen wil uitgeven en extra wil wachten voor enkeledosisflacons. Geneeskunde is altijd afwegingen maken tussen voordelen, risico's en kosten. Overigens wordt thiomersal al bijna 100 jaar op deze manier gebruikt in vaccins zonder noemenswaardigheden.
Merkwaardig.

Al in 2007 heeft minister J.M Cramer van VROM opdracht gegeven aan Royal Haskoning om onderzoek te verrichten naar het gebruik van biociden in Nederland die op grond van de Bestrijdingsmiddelenwet niet zijn toegelaten. Met dat onderzoek is feitelijk komen vast te staan dat in Nederland de biocide “Thiomersal” ingevolge de Bestrijdingsmiddelenwet niet is toegelaten. Voor feitelijk bewijs zie het voorblad en blz. 38 en 39 uit betreffend rapport d.d. 8 november 2007 met als referentie: 9S4280.01/R0004/Nijm (zie productie 7). Daarin staat letterlijk het volgende geschreven:

Volgens het register van biociden van het CTB (geldend tot en met 31-12-2006) zijn binnen deze productsoort verschillende middelen op basis van één werkzame stof toegelaten. De enige toegelaten werkzame stof is 1,2-benzisothiazool-3-on.
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
  donderdag 5 november 2009 @ 12:50:17 #273
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_74416087
ik weet nog steeds niet wat ik moet doen. Ik heb zelf astma, als ik verkouden/ grieperig word ben ik daar langer en zwaarder van van de kaart dan een 'normaal' persoon. Op dit moment heb ik al keelpijn en heb het best benauwd. Volgende week dinsdag ben ik opgeroepen voor de vaccinatie maar weet echt niet wat wijsheid is in mijn geval, wel of niet prikken? Gros van mijn vrienden raden het me af trouwens.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 5 november 2009 @ 13:16:12 #274
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_74416982
quote:
Op donderdag 5 november 2009 12:50 schreef controlaltdelete het volgende:
ik weet nog steeds niet wat ik moet doen. Ik heb zelf astma, als ik verkouden/ grieperig word ben ik daar langer en zwaarder van van de kaart dan een 'normaal' persoon. Op dit moment heb ik al keelpijn en heb het best benauwd. Volgende week dinsdag ben ik opgeroepen voor de vaccinatie maar weet echt niet wat wijsheid is in mijn geval, wel of niet prikken? Gros van mijn vrienden raden het me af trouwens.
Same here, al raden ze het mij juist aan, want 'van de gewone vaccinatie ben je ook nooit ziek geworden'...
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  donderdag 5 november 2009 @ 13:51:43 #275
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_74418150
quote:
Op donderdag 5 november 2009 12:34 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

Merkwaardig.

Al in 2007 heeft minister J.M Cramer van VROM opdracht gegeven aan Royal Haskoning om onderzoek te verrichten naar het gebruik van biociden in Nederland die op grond van de Bestrijdingsmiddelenwet niet zijn toegelaten. Met dat onderzoek is feitelijk komen vast te staan dat in Nederland de biocide “Thiomersal” ingevolge de Bestrijdingsmiddelenwet niet is toegelaten. Voor feitelijk bewijs zie het voorblad en blz. 38 en 39 uit betreffend rapport d.d. 8 november 2007 met als referentie: 9S4280.01/R0004/Nijm (zie productie 7). Daarin staat letterlijk het volgende geschreven:

Volgens het register van biociden van het CTB (geldend tot en met 31-12-2006) zijn binnen deze productsoort verschillende middelen op basis van één werkzame stof toegelaten. De enige toegelaten werkzame stof is 1,2-benzisothiazool-3-on.
De Bestrijdingsmiddelenwet bestaat niet meer. Middelen die anderszins toegelaten zijn (door het College ter Beoordeling van Geneesmiddelen) vallen niet onder de opvolger, de Wet gewasbeschermingsmiddelen en biociden, als ik me niet vergis, maar misschien kun jij daar meer over vertellen?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  donderdag 5 november 2009 @ 13:52:33 #276
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_74418178
Of misschien dat je een bronvermelding kan plaatsen in plaats van mooie sier maken met liflafjes gevonden op het internet...
  donderdag 5 november 2009 @ 13:55:46 #277
3542 Gia
User under construction
pi_74418268
quote:
Op donderdag 5 november 2009 12:27 schreef Fogel het volgende:
Mijn lichaam is nu bezig met zelf antistoffen te maken, dus ik heb geen vaccine nodig.
Beterschap!
pi_74418436
Volgende week mag ik hem halen.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_74418520
quote:
Op donderdag 5 november 2009 12:50 schreef controlaltdelete het volgende:
Maak een afspraak bij je huisarts en leg hem je vragen en bezwaren voor. Wat je vrienden zeggen (die er waarschijnlijk net zo weinig kaas van gegeten hebben als jij en ik) is natuurlijk totaal irrelevant en een zeer slechte basis om een positieve dan wel negatieve beslissing te nemen.
There is no love sincerer than the love of food.
  donderdag 5 november 2009 @ 14:05:00 #280
3542 Gia
User under construction
pi_74418580
quote:
Op donderdag 5 november 2009 14:00 schreef MinderMutsig het volgende:
Volgende week mag ik hem halen.
Ik pas over 12 dagen, dus houd me op de hoogte!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')