quote:
Nee. Trotsquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:02 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hoezo ben je 'trots' dat je in NL bent geboren en getogen!? Daar heb je geen fuck voor gedaan. Dat is gewoon 'massel' hebben.
Je bent dus 'blij' dat je in NL bent geboren.
Dat is ongeveer precies wat ik wou gaan typenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:46 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Gesloten, kortzichtig, gemakzuchtig. Graag leunend op en tegelijkertijd klagend over de overheid. Behoefte aan zelfstandigheid, behalve als het iets te moeilijk wordt. Klagen over alles, maar er niets aan willen doen. Vervolgens klagen over anderen omdat die ook niets doen.
Het wordt misschien eens tijd om andere vrienden te zoeken?quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat is ongeveer precies wat ik wou gaan typenVooral dat laatste stuk
Sure, als jemeegaat kunnen we samen voor jou wat relativeringsvermogen zoekenquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:38 schreef OneMe het volgende:
[..]
Het wordt misschien eens tijd om andere vrienden te zoeken?
Ja, wij moesten het doen met prutsers als Spinoza en Erasmus.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 03:25 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
*Relatief simpele zielen. De gemiddelde Nederlander denkt niet diep na over het leven, filosofeert niet. Nederland heeft geen Confufius, Plato, Decartes, Cicero, Ferdosi, Hume of Comte. Nederland heeft Gorden, de Toppers, Carlo en Irene.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:17 schreef Onnoman het volgende:
Ah, daar is mensa_allochtoon ook weer, sneu figuur dat je bent. Ik kan voor elk punt op je lijstje wel een weerwoord schrijven, maar jij bent zo door en door verbitterd dat het toch geen nut zou hebbenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 03:25 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
DE Nederlander:
*Slechte hygiëne. Bijna alle Nederlanders stikken van de SOAs en handen wassen na de WC doen ze slechts symbolisch, ze wassen hun vieze bierglazen in vies water.
*Relatief simpele zielen. De gemiddelde Nederlander denkt niet diep na over het leven, filosofeert niet. Nederland heeft geen Confufius, Plato, Decartes, Cicero, Ferdosi, Hume of Comte. Nederland heeft Gorden, de Toppers, Carlo en Irene.
*Lui. Ook al blijven ze zo erop hameren dat bepaalde allochtonen zo lui zijn, ik kan na veel internationale omzwervingen vaststellen dat Nederlanders werkelijk een van de luiste volkeren ter wereld zijn (afgezien van Zuid Europeanen want die zijn echt te erg).
*Lelijk. Sommige hebben zo een varkensneus en worden ook superrood als ze gerend hebben of pissig/verlegen zijn. Man, fix your fucking faces!
*Laf. In WOII duurde het een kwartier voordat het land zich overgaf. In Afghanistan hebben Hollanders zowat het meest uber-veilige safe haven uitgekozen om te settlen. Doet me denken aan die serie 'daar komen de schutters'.
* Dom. Kijk eens hoeveel Nederlanders zich kapot rijden tegen een boom. Tegelijkertijd beweert de regering dat ze geen ruimte hebben om de wegen te verbreden. Haal dan die bomen weg achterlijke mens, dan knallen we daar niet meer tegenaan EN kunnen we eindelijk doorrijden op die kutwegen van jullie!
*Incompetent. Kijk maar naar het spoornetwerk. Zelfs achterlijke landen lukt het om een spoornetwerk draaiende te houden in sneeuw, ijzel, storm, wind. In NL valt alles stil bij een paar herfstbladeren. Get a life man. Ga anders eens op cursus op Canada, daar hebben ze nog veel meer bomen dan die tweeënhalve eikenboom bij jullie.
M.a.w., Nederland is een drolland en als je hier trots op bent heb je psychische hulp nodig.
Heb ik ongelijk dan? Heb jij bijvoorbeeld ooit een Nederlander zijn vieze poten zien wassen na de WC? Nee... en als die ene Nederlander dan een uitzondering was, dan waste hij/zij de handen slechts symbolisch met een paar druppels water. Met zulke mensen moet je dan handen mee schudden. Kots. Ik was mijn handen tig keer als ik weer zo een domme koe handen heb moeten schudden.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ah, daar is mensa_allochtoon ook weer, sneu figuur dat je bent. Ik kan voor elk punt op je lijstje wel een weerwoord schrijven, maar jij bent zo door en door verbitterd dat het toch geen nut zou hebben.
Spinoza was een jood en dus (zeker voor de maatstaven van toen) verre van een echte Nederlander. Erasmus was een zware antisemiet en voor de rest overrated like hell. Overigens wel leuk om te zien dat lang voor de komst van de huidige allochtonen jullie al niet eens konden omgaan met een piepklein minderheidsgroep als de joden. Tssss.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:37 schreef Balgehakt het volgende:
[..]
Ja, wij moesten het doen met prutsers als Spinoza en Erasmus.
Niet dat de rest van je argumenten ergens over gaan maar dit is ook echt niks. De helft van de denkers die je noemt komen uit een verloren beschaving. En dan ook Decartes erbij noemen die ervoor koos om een groot deel van zijn leven in Nederland te leven.
Nederland is al tijden een baken van progressief denken. Simpele zielen is wel één van de laatste verwijten die je de Nederlanders als volk kunt maken.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:49 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Heb ik ongelijk dan? Heb jij bijvoorbeeld ooit een Nederlander zijn vieze poten zien wassen na de WC? Nee... en als die ene Nederlander dan een uitzondering was, dan waste hij/zij de handen slechts symbolisch met een paar druppels water. Met zulke mensen moet je dan handen mee schudden. Kots. Ik was mijn handen tig keer als ik weer zo een domme koe handen heb moeten schudden.
Dude, get some fucking basic hygiene.
Heeft ook te maken met het weer he ? De helft van het jaar is het te koud om op zijn Zuideuropees op straat te vertoevenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:19 schreef NoShitSherlock het volgende:
en het leven speelt zich voornamelijk achter de voordeur af.
Ik vraag mij oprecht af hoe je op dit soort onzin komtquote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:49 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Heb ik ongelijk dan? Heb jij bijvoorbeeld ooit een Nederlander zijn vieze poten zien wassen na de WC? Nee... en als die ene Nederlander dan een uitzondering was, dan waste hij/zij de handen slechts symbolisch met een paar druppels water. Met zulke mensen moet je dan handen mee schudden. Kots. Ik was mijn handen tig keer als ik weer zo een domme koe handen heb moeten schudden.
Dude, get some fucking basic hygiene.
20 jaar geleden misschien.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:57 schreef Aotearoa het volgende:
Iemand die Nederland laf noemt omdat ze het bij WOII snel opgegeven hebben!
Ik denk dat de grote kracht van Nederlanders is dat ze zo nuchter zijn en daardoor altijd realistisch.
Daarentegen is er in Nederland geen ruimte voor trots, dan word je al snel gezien als nationalistisch/racistisch
Tja, die bekende-mensen-griep begrijp ik inderdaad ook niet echt. Leuk dat je iemand tegenkomt die veel met zijn of haar kop op tv komt, maar om dan haast Amerikaans hysterisch te gaan reageren als die persoon dan ook nog eens een handaanreiking doet...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:30 schreef Chain_Reaction het volgende:
Nederlanders brullen op een verjaardag dat er alleen maar onbenullen en koekebakkers in de Tweede Kamer zitten, nadat ze eerder die avond -onder het genot van een kopje senseo-koffie en en plakje cake- bijna trots vertelden dat ze de lokale burgemeester de week ervoor bij de supermarkt tegenkwamen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |