abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 12:01:03 #61
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_73515693
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 11:19 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Wat een kutvergelijking. Waarom zou je niet trots mogen zijn op Nederland...
1: omdat je zelf (waarschijnlijk) niets hebt gedaan aan dat 'succes' van Nederland, en het dus nogal zinloos is om daar 'trots' op te zijn.

2: Omdat die 'trots op NL' vaak wel heel erg eenzijdig en opportunistisch is. NL heeft dingen (gedaan) die heel goed zijn, maar ook veel dingen die heel slecht zijn (net als zo'n beetje ieder ander land).

3: Omdat NL al jaren aan het vervallen is. IPV elkaar dan klopjes op de schouders te geven en te doen alsof het hier helemaal fantastisch is en we er trots op moeten zijn, kunnen we beter wakker worden, kijken wat er mis is hier in NL, kijken hoe ze dat in andere landen beter geregeld hebben, en er naar streven om ons land op al die punten die verbeterd kunnen worden, ook daadwerkelijk te verbeteren.

NL staat al vele jaren stil qua ontwikkeling, en we worden aan alle kanten ingehaald door andere landen die zich wel blijven doorontwikkelen.
pi_73516060
Beschrijf de Marokkanen raar dat die wel gesloten is en deze niet
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 12:16:09 #63
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_73516117
Volgens mij hebben mensen een beetje te verschillende definities van trots. Ik vind dat we het in Nederland prima voor elkaar hebben, beter dan in een heleboel andere landen, en daar ben ik trots op. Maar dat betekent niet dat ik m'n kop in het zand steek en zie dat er dingen beter kunnen. Dat verzuurde "het hele land gaat naar de kloteeeeuuuuh" van sommige mensen hier is een van de grote minpunten. Niet zeiken maar doen. Als je vindt dat het hier slecht geregeld is kun je twee dingen doen: proberen het te verbeteren of verhuizen. Kies maar.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 12:40:40 #64
261797 Onbepaald
Met citroentje graag!
pi_73516848
Nederlanders:

- Totaal niet spontaan (alles moet keurig vastgelegd worden)
- Denken liever niet na over het leven. Beter kijken we massaal naar Hart van Nederland.
- Huisje, boompje, beestje.
- Gestresst en niet echt open-minded
- 'Gezellige' Tradities (sinterklaas etc.)
- Heel erg samenhorig op vakantie (kijk, een Nederlander!) terwijl we normaal in het dagelijks leven elkaar niet eens begroeten..
Geef rijst en train je Engels!
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 13:11:48 #65
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_73517824
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 12:40 schreef Onbepaald het volgende:
- Heel erg samenhorig op vakantie (kijk, een Nederlander!) terwijl we normaal in het dagelijks leven elkaar niet eens begroeten..
Ik vermijd zoveel mogelijk andere Nederlanders op vakantie. Ik kom in dat land om de lokale cultuur e.d., niet om medelanders te ontmoeten.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 13:13:59 #66
221431 servus_universitas
Profeta Pluriforma
pi_73517893
De hedendaagse Nederlander is als een schaap zonder herder. Hij graast wat hier en mekkert wat daar, maar ontbeert de broodnodige morele sturing.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 14:20:17 #67
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_73519891
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 12:13 schreef Moozzie het volgende:
Beschrijf de Marokkanen raar dat die wel gesloten is en deze niet
ach.. zo was er ook ooit een topic met: het nut van negers, en het nut van joden. De laatse werd meteen dicht gegooid. In andere woorden de mod is joods
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
pi_73521514
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 14:20 schreef aychelle het volgende:

[..]

ach.. zo was er ook ooit een topic met: het nut van negers, en het nut van joden. De laatse werd meteen dicht gegooid. In andere woorden de mod is joods
Tjah niet netjes he. Of beide, of beide niet.
Nu mag ik wel me mening geven over de nederlanders maar niet over de marokkanen
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 15:17:26 #69
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_73521637
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 15:13 schreef Moozzie het volgende:

[..]

tjsa, de wereld is oneerlijk. Ik vind het belachelijk dat ''gelijke '' topic en daar één van worden dichtgegooid en de ander niet. Ook dit topic mag van mij dicht omdat er zo'n precies dezelfde topic is over marokkanen waar wel een slotje op is.
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
pi_73521688
Nederlanders zijn echte planners, en het leven speelt zich voornamelijk achter de voordeur af.
Ook zijn ze volgens mij nogal trots op hun auto. Het valt me altijd op hoe trots Nederlanders achter hun stuurtje zitten. Zo van kijk mij eens zitten in mijn bak.
pi_73522069
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 15:17 schreef aychelle het volgende:

[..]

tjsa, de wereld is oneerlijk. Ik vind het belachelijk dat ''gelijke '' topic en daar één van worden dichtgegooid en de ander niet. Ook dit topic mag van mij dicht omdat er zo'n precies dezelfde topic is over marokkanen waar wel een slotje op is.
Ja dat bedoel ik dus
pi_73524422
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 15:13 schreef Moozzie het volgende:

[..]

De Marokkanen in Nederland maken maar een klein deel uit van de bevolking. Daarnaast zou er dan voor elk land wel een topic gemaakt kunnen worden.
Op dinsdag 20 oktober 2009 16:01 schreef wise het volgende:
neem dan een hond. Golden retriever ofzo. Die kan je veel makkelijker penetreren dan een kat :')¡¡¡
kansloos om een kat te "nemen"
pi_73529540
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 03:25 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:

[..]

DE Nederlander:

*Slechte hygiëne. Bijna alle Nederlanders stikken van de SOAs en handen wassen na de WC doen ze slechts symbolisch, ze wassen hun vieze bierglazen in vies water.
*Relatief simpele zielen. De gemiddelde Nederlander denkt niet diep na over het leven, filosofeert niet. Nederland heeft geen Confufius, Plato, Decartes, Cicero, Ferdosi, Hume of Comte. Nederland heeft Gorden, de Toppers, Carlo en Irene.
*Lui. Ook al blijven ze zo erop hameren dat bepaalde allochtonen zo lui zijn, ik kan na veel internationale omzwervingen vaststellen dat Nederlanders werkelijk een van de luiste volkeren ter wereld zijn (afgezien van Zuid Europeanen want die zijn echt te erg).
*Lelijk. Sommige hebben zo een varkensneus en worden ook superrood als ze gerend hebben of pissig/verlegen zijn. Man, fix your fucking faces!
*Laf. In WOII duurde het een kwartier voordat het land zich overgaf. In Afghanistan hebben Hollanders zowat het meest uber-veilige safe haven uitgekozen om te settlen. Doet me denken aan die serie 'daar komen de schutters'.
* Dom. Kijk eens hoeveel Nederlanders zich kapot rijden tegen een boom. Tegelijkertijd beweert de regering dat ze geen ruimte hebben om de wegen te verbreden. Haal dan die bomen weg achterlijke mens, dan knallen we daar niet meer tegenaan EN kunnen we eindelijk doorrijden op die kutwegen van jullie!
*Incompetent. Kijk maar naar het spoornetwerk. Zelfs achterlijke landen lukt het om een spoornetwerk draaiende te houden in sneeuw, ijzel, storm, wind. In NL valt alles stil bij een paar herfstbladeren. Get a life man. Ga anders eens op cursus op Canada, daar hebben ze nog veel meer bomen dan die tweeënhalve eikenboom bij jullie.

M.a.w., Nederland is een drolland en als je hier trots op bent heb je psychische hulp nodig.
hey man..wanneer weer een nieuw topic van je ??
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_73529691
Ik ben best trots dat ik in Nederland ben geboren en getogen. En hoezo zou je niks over Marokkanen mogen zeggen? KUT KANKER TYFUS TERING MAROKKANEN. Daar.
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 20:02:56 #75
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_73529873
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 19:57 schreef IkBenOzan het volgende:
Ik ben best trots dat ik in Nederland ben geboren en getogen. En hoezo zou je niks over Marokkanen mogen zeggen? KUT KANKER TYFUS TERING MAROKKANEN. Daar.
Hoezo ben je 'trots' dat je in NL bent geboren en getogen!? Daar heb je geen fuck voor gedaan. Dat is gewoon 'massel' hebben.
Je bent dus 'blij' dat je in NL bent geboren.
pi_73529996
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 20:02 schreef Yi-Long het volgende:

[..]
Dat is gewoon 'massel' hebben.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_73530020
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 20:02 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Hoezo ben je 'trots' dat je in NL bent geboren en getogen!? Daar heb je geen fuck voor gedaan. Dat is gewoon 'massel' hebben.
Je bent dus 'blij' dat je in NL bent geboren.
Nee. Trots
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 20:46:26 #78
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_73531366
Gesloten, kortzichtig, gemakzuchtig. Graag leunend op en tegelijkertijd klagend over de overheid. Behoefte aan zelfstandigheid, behalve als het iets te moeilijk wordt. Klagen over alles, maar er niets aan willen doen. Vervolgens klagen over anderen omdat die ook niets doen.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_73841327
Als je naar de statistieken kijkt. Nederlanders worden gem erg oud in vergelijking met de rest van de wereld. Ik noem bijvoorbeeld een Verenigde Staten. Nederlanders staan qua gem. iq in de top 10 van de wereld. In Nederland is er een cultuur van zelf eerst naar een oplossing zoeken in plaats van een hiërarchisch systeem waarbij de toplaag alles beslist. Het is daarom behoorlijk logisch dat veel meer uitvoerende werkzaamheden in andere landen worden gedaan en het management in Nederland zit. Zoals eerder gezegd staat Nederland op nr 6 qua landen waar je het beste kan wonen.

De Nederlander zelf zorgt hier natuurlijk ook voor. Oftewel de statistieken geven aan dat wij in een land leven waar we trots op kunnen zijn. Hier zorgen we met z'n allen voor. Dit bekend dus dat de gem. Nederlander als die al bestaat een succesvol persoon is. Hoe hij dit verder inricht is via statistieken verder niet te zeggen. De meeste uistpraken hier zijn dan ook puur gericht op persoonlijke ervaringen en gevoelens. Niet erg intelligent dus.

Verder blijft het ook mooi dat er vroeger staat. Wat bedoel je hiermee? Ongeveer 50 jaar? Stel dat dat het is, veel van de mensen die hier reageren waren toen nog geen eens geboren. Ook staat er al een waardeoordeel in om de Nederlander van vroeger een trotse Nederlander te noemen. Dat geeft aan dat we dat nu niet meer zijn.

Concluderend is dit zo'n ongelofelijk dom topic dat ik zeg gooi er een slotje op.
  maandag 19 oktober 2009 @ 13:32:16 #80
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_73841480
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 20:46 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Gesloten, kortzichtig, gemakzuchtig. Graag leunend op en tegelijkertijd klagend over de overheid. Behoefte aan zelfstandigheid, behalve als het iets te moeilijk wordt. Klagen over alles, maar er niets aan willen doen. Vervolgens klagen over anderen omdat die ook niets doen.
Dat is ongeveer precies wat ik wou gaan typen Vooral dat laatste stuk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')