1: omdat je zelf (waarschijnlijk) niets hebt gedaan aan dat 'succes' van Nederland, en het dus nogal zinloos is om daar 'trots' op te zijn.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:19 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat een kutvergelijking. Waarom zou je niet trots mogen zijn op Nederland...
Ik vermijd zoveel mogelijk andere Nederlanders op vakantie. Ik kom in dat land om de lokale cultuur e.d., niet om medelanders te ontmoeten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:40 schreef Onbepaald het volgende:
- Heel erg samenhorig op vakantie (kijk, een Nederlander!) terwijl we normaal in het dagelijks leven elkaar niet eens begroeten..
ach..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:13 schreef Moozzie het volgende:
Beschrijf de Marokkanen raar dat die wel gesloten is en deze niet
Tjah niet netjes he. Of beide, of beide niet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:20 schreef aychelle het volgende:
[..]
ach..zo was er ook ooit een topic met: het nut van negers, en het nut van joden. De laatse werd meteen dicht gegooid. In andere woorden de mod is joods
tjsa, de wereld is oneerlijk. Ik vind het belachelijk dat ''gelijke '' topic en daar één van worden dichtgegooid en de ander niet. Ook dit topic mag van mij dicht omdat er zo'n precies dezelfde topic is over marokkanen waar wel een slotje op is.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:13 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Tjah niet netjes he. Of beide, of beide niet.
Nu mag ik wel me mening geven over de nederlanders maar niet over de marokkanen
Ja dat bedoel ik dusquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:17 schreef aychelle het volgende:
[..]
tjsa, de wereld is oneerlijk. Ik vind het belachelijk dat ''gelijke '' topic en daar één van worden dichtgegooid en de ander niet. Ook dit topic mag van mij dicht omdat er zo'n precies dezelfde topic is over marokkanen waar wel een slotje op is.
De Marokkanen in Nederland maken maar een klein deel uit van de bevolking. Daarnaast zou er dan voor elk land wel een topic gemaakt kunnen worden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:13 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Tjah niet netjes he. Of beide, of beide niet.
Nu mag ik wel me mening geven over de nederlanders maar niet over de marokkanen
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 03:25 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
DE Nederlander:
*Slechte hygiëne. Bijna alle Nederlanders stikken van de SOAs en handen wassen na de WC doen ze slechts symbolisch, ze wassen hun vieze bierglazen in vies water.
*Relatief simpele zielen. De gemiddelde Nederlander denkt niet diep na over het leven, filosofeert niet. Nederland heeft geen Confufius, Plato, Decartes, Cicero, Ferdosi, Hume of Comte. Nederland heeft Gorden, de Toppers, Carlo en Irene.
*Lui. Ook al blijven ze zo erop hameren dat bepaalde allochtonen zo lui zijn, ik kan na veel internationale omzwervingen vaststellen dat Nederlanders werkelijk een van de luiste volkeren ter wereld zijn (afgezien van Zuid Europeanen want die zijn echt te erg).
*Lelijk. Sommige hebben zo een varkensneus en worden ook superrood als ze gerend hebben of pissig/verlegen zijn. Man, fix your fucking faces!
*Laf. In WOII duurde het een kwartier voordat het land zich overgaf. In Afghanistan hebben Hollanders zowat het meest uber-veilige safe haven uitgekozen om te settlen. Doet me denken aan die serie 'daar komen de schutters'.
* Dom. Kijk eens hoeveel Nederlanders zich kapot rijden tegen een boom. Tegelijkertijd beweert de regering dat ze geen ruimte hebben om de wegen te verbreden. Haal dan die bomen weg achterlijke mens, dan knallen we daar niet meer tegenaan EN kunnen we eindelijk doorrijden op die kutwegen van jullie!
*Incompetent. Kijk maar naar het spoornetwerk. Zelfs achterlijke landen lukt het om een spoornetwerk draaiende te houden in sneeuw, ijzel, storm, wind. In NL valt alles stil bij een paar herfstbladeren. Get a life man. Ga anders eens op cursus op Canada, daar hebben ze nog veel meer bomen dan die tweeënhalve eikenboom bij jullie.
M.a.w., Nederland is een drolland en als je hier trots op bent heb je psychische hulp nodig.
Hoezo ben je 'trots' dat je in NL bent geboren en getogen!? Daar heb je geen fuck voor gedaan. Dat is gewoon 'massel' hebben.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:57 schreef IkBenOzan het volgende:
Ik ben best trots dat ik in Nederland ben geboren en getogen. En hoezo zou je niks over Marokkanen mogen zeggen? KUT KANKER TYFUS TERING MAROKKANEN. Daar.
quote:
Nee. Trotsquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:02 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hoezo ben je 'trots' dat je in NL bent geboren en getogen!? Daar heb je geen fuck voor gedaan. Dat is gewoon 'massel' hebben.
Je bent dus 'blij' dat je in NL bent geboren.
Dat is ongeveer precies wat ik wou gaan typenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:46 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Gesloten, kortzichtig, gemakzuchtig. Graag leunend op en tegelijkertijd klagend over de overheid. Behoefte aan zelfstandigheid, behalve als het iets te moeilijk wordt. Klagen over alles, maar er niets aan willen doen. Vervolgens klagen over anderen omdat die ook niets doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |