+quote:
=quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:10 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat een gruwelijke outfit heeft Babwa aan.
En Irene is zó irritant, met dat eeuwige gepruil.
Ik heb alweer genoeg gezien!
Dat was inderdaad vreemd, het touwtje raakt verstrikt in het wiel, en dan opeens duikt ze 2 meter naar links, zo de plomp inquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:31 schreef DjinN het volgende:
GENIAAL DIE ACTIE VAN JANINE![]()
Ik heb nog nooit zo'n ongeloofwaardig ongeluk gezien als dat! Haar touwtje verstrikt in dr trapper! En dan verzuipen in een meertje van een meter diep![]()
ja dr klopte echt helemaal geen ruk vanquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:32 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat was inderdaad vreemd, het touwtje raakt verstrikt in het wiel, en dan opeens duikt ze 2 meter naar links, zo de plomp in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
goeie samenvattingquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:26 schreef DjinN het volgende:
Sjors en Danny![]()
![]()
![]()
Barbara![]()
hypocriete zevertrut!
Ronja![]()
![]()
Janine![]()
![]()
eveneens hypocriete en tevens bemoeizuchtige huilie...
Irene
DEX![]()
![]()
![]()
Zo ongeveer mijn visie op de aflevering van vandaag
ik zie niksquote:
Ja, afschuwelijk. Vroeger zag Barbara er nog best leuk uit. Had ze bijna altijd een spijkerbroek aan met een vestje of een leren jasje.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:43 schreef Starlie het volgende:
Zooo wie had de styling van Barbara gedaan??! Wat is er tegenwoordig mis met een spijkerbroek met iets leuks erop? De dames in GTST zien er af en toe echt belachelijk gestyled uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |