hehequote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:49 schreef justmattie het volgende:
[..]
[..]
Deze moet ik even crossposten
Het zal mij worst wezenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:46 schreef justmattie het volgende:
[..]
TrueMaar de ham-vraag blijft, wat moest hij hier dan
quote:
quote:Premier Balkenende ontsteekt bevrijdingsvuur in Leeuwarden
ANP
Gepubliceerd op 05 mei 2006 13:15, bijgewerkt op 5 mei 2006 15:12
LEEUWARDEN - Minister-president Balkenende heeft vrijdag in Leeuwarden het bevrijdingsvuur ontstoken. Daarmee zijn de activiteiten voor 5 mei officieel begonnen.
Want dat is Liwwadders?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:49 schreef justmattie het volgende:
[..]
[..]
Deze moet ik even crossposten
Maar ook Sneekers.quote:
Dan ook harlingers, dokkumers en alle andere dialecten uit Friesland. Want ze lijken allemaal op elkaarquote:
Vind je het gek, zo groot is Friesland niet. En niet alles is gelijk terug te brengen tot Liwwadders.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:10 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dan ook harlingers, dokkumers en alle andere dialecten uit Friesland. Want ze lijken allemaal op elkaar
Het is er allemaal wel van afgeleidquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vind je het gek, zo groot is Friesland niet. En niet alles is gelijk terug te brengen tot Liwwadders.
Nope, het is allemaal van Fries afgeleid.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:21 schreef justmattie het volgende:
[..]
Het is er allemaal wel van afgeleid
Maar fries is kut, want daar versta ik de helft niet vanquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nope, het is allemaal van Fries afgeleid.
Je kunt hem moeilijk tussen muzikanten zetten hequote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wth? Joling hoort bij de categorie 'grote mannen' ?
Dat is best wel gay.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:26 schreef justmattie het volgende:
[..]
Maar fries is kut, want daar versta ik de helft niet van
Klinkt alsof je zit te schijten?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:36 schreef Ensaf het volgende:
Fries is gewoon een accent.
Net als Nederlands overigens.
Liwwadders daarentegen...
Wat dacht je van 'klapjosti;s'?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je kunt hem moeilijk tussen muzikanten zetten he
Juust liwwaddersquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:36 schreef Ensaf het volgende:
Fries is gewoon een accent.
Net als Nederlands overigens.
Liwwadders daarentegen...
Wat een tijdelijke aanwinst weer voor Leeuwardenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Deze boot schijnt nu naast de harmonie te liggen.Meer info hier
Wat moeten zij hierquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:10 schreef Ensaf het volgende:
Belangrijke mensen die in Leeuwarden geweest zijn.
Gevonden op http://nhlhogeschool.com/?paged=2
-Kylie Minogue
-Lionel Richie
-Rembrandt van Rijn
-Pieter Stuyvesant
-Michiel de Ruyter
-William Penn
-John Locke
De Romeinse grens lag bij de rivieren. Dat is dus waar ze gestopt zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:07 schreef BluesRebel het volgende:
Hebben de Leeuwarders hier wat tegen de Frysken (jaja) zoals ik wel eens op straat tegenkom? Ik vind het een mooi volk met veel geschiedenis. Nederlands stamt er mede vanaf en ze hebben de Romeinen gestoptBen er wel een beetje 'trots' op Friesland ook al ben ik geen Fries.
[..]
Wat moeten zij hier
Google Books met de biografie van Locke: With the quaint industrious ways of the people of Friesland Locke was much pleased, and he spent a fortnight in visiting various parts of the province and halting in Leeuwarden, it's ancient capital, which was then at it's gayest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |