Donderdagavondquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:36 schreef justmattie het volgende:
Rene, hoe ging het parkeren nouEn hoe was de voorstelling
![]()
Oproep op hyves... eeuh kamernet, marktplaats...quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:45 schreef BluesRebel het volgende:
Iemand enig idee hoe je snel een appartement of kamer in Lwd kan krijgen? Niet sociale huur want daar sta ik al ingeschreven en dat schiet niet op.
Kamer vind ik best zolang ik niet/zo weinig mogelijk deel met anderen. Anders kan ik net zo goed in Groningen gaan wonen (daar studeer ik).
Cambuur bovenaan
Kamernet kun je proberen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:45 schreef BluesRebel het volgende:
Iemand enig idee hoe je snel een appartement of kamer in Lwd kan krijgen? Niet sociale huur want daar sta ik al ingeschreven en dat schiet niet op.
Kamer vind ik best zolang ik niet/zo weinig mogelijk deel met anderen. Anders kan ik net zo goed in Groningen gaan wonen (daar studeer ik).
Cambuur bovenaan
http://home.wanadoo.nl/dbpel/wonen/592runhrwon.htmlquote:
Dacht t nietquote:Wachttijden lopen inmiddels op tot vier jaar.
Marktplaats nog niet gekeken. Dankjequote:Op maandag 19 oktober 2009 10:30 schreef DaCybrSrfr het volgende:
[..]
Oproep op hyves... eeuh kamernet, marktplaats...
Heb mijn appartement via marktplaats... binnen 1 dag alles geregeld.
Waarom?quote:
Kamernet hou ik al in de gaten.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:11 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Kamernet kun je proberen.
En verder het via-via circuit natuurlijk.
Dan kun je het beter op Mercurius beluisterenquote:
En ik pak die sneltrein van 35 minuten altijd. Dan is mijn faculteit op loopafstand. Alleen als ik klaar ben kan ik het natuurlijk niet afstemmen op de treintijden en dan duurt t wat langer. Maar het is te doenquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:55 schreef neen het volgende:
Iedere dag naar school in die godse kuttrein, das ist kein genot. Daarom zou ik mooi naar Groningen gaanaan de andere kant... 35 minuten intercity? 50 ofzo stoptrein...dat valt nog wel mee
Ik moet vrijdag weer 3 uren reizen om naar Cambuur te kunnenmisschien langer omdat er schijnbaar geen treinen tot aan Deventer rijden
lekker hoor.
Done.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:32 schreef justmattie het volgende:
[..]
Post eens wat vaker in het Leeuwarden topic![]()
Was ist loss?quote:
Ik wil bier maar ben even te lui om naar beneden te lopenquote:
Dat is nou jammer.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:15 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik wil bier maar ben even te lui om naar beneden te lopen
Wezequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |