AAN ALLE STRAAT SCHOFFIES GA DOOD EN GA NAAR DE HEL VIEZE VETTE PROFITEURSquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:44 schreef druifheid het volgende:
Marokkaanse jongeren met politie naar de Costa Brava
[ afbeelding ]
TEGELEN - Lastige Marokkaanse jongeren in Tegelen zijn samen met zowel de wijkagent als de jeugdagent in een busje gezellig op vakantie naar de Spaanse Costa Brava gegaan.
Dit meldt Dagblad De Limburger.
'Wij waren daar niet als agent, maar als mens. Je leert elkaar op een ander niveau kennen. Het heeft geweldig gewerkt', zegt jeugdagent Hendriks in de krant.
Sinds de reis schijnt het met de overlast in de buurt gedaan te zijn. Politieauto's worden nu niet meer vernield.
bron : http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)e-Costa-Brava.dhtml#
klacht : politie geeft mij een boete als ik ook maar iets fout doe, en hun krijgen er een vakantie voor
politie = ambtenaren = betaald uit onze belasting centenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:46 schreef Afsluiterapparatuur het volgende:
[..]
Ik huilen![]()
Maar waar ziet TS staan dat wij het betalen en niet zij zelf?
Misschien is TS beroofd door een Marokkaan?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:46 schreef Afsluiterapparatuur het volgende:
Maar waar ziet TS staan dat wij het betalen en niet zij zelf?
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:49 schreef Ruud het volgende:
[..]
Misschien is TS beroofd door een Marokkaan?
lees het topic door knoopquote:politie = ambtenaren = betaald uit onze belasting centen
ALS JE ME QUOTE, QUOTE ME DAN HELEMAALquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:49 schreef Ruud het volgende:
[..]
Misschien is TS beroofd door een Marokkaan?
Geertjequote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:48 schreef IkBenOzan het volgende:
![]()
Nu weet ik zeker wie mijn stem krijgt.
Leer Nederlands swaquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:56 schreef Ryon het volgende:
Hun moeten niet zo tof lopen doen van onze belastingpoet weetje laatst nog zat ik zo in west komt zo gozer naar me toe met zo n blik van je kan me wat nou ik boos dus ik naar de wouten toe zitten die zo mij te bekeuren vanwege mijn auto ofzo weetje ik dus zo van wat is dit? zei zo van ja weet je had je maar een kaartje moeten kopen alsof ik niet al genoeg betaal weetje lees ik nu zo in het ad dat ze dus zo naar costa brava gaan weet je ben ik ook geweest was gezellig maar daar heb ik wel hard voor gewerkt enzo he en die knapen dus niet
kan ik zo boos over worden he maar ja geert wilders krijgt mijn stem al he dus ja wat kan een burger er nog meer aan doen he ja helemaal niets heel vervelend allemaal
Tuurlijk hebben ze er wel voor gewerkt, waarom denk je dat ze 's nacht altijd op straat zijn?!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:56 schreef Ryon het volgende:
Hun moeten niet zo tof lopen doen van onze belastingpoet weetje laatst nog zat ik zo in west komt zo gozer naar me toe met zo n blik van je kan me wat nou ik boos dus ik naar de wouten toe zitten die zo mij te bekeuren vanwege mijn auto ofzo weetje ik dus zo van wat is dit? zei zo van ja weet je had je maar een kaartje moeten kopen alsof ik niet al genoeg betaal weetje lees ik nu zo in het ad dat ze dus zo naar costa brava gaan weet je ben ik ook geweest was gezellig maar daar heb ik wel hard voor gewerkt enzo he en die knapen dus niet
kan ik zo boos over worden he maar ja geert wilders krijgt mijn stem al he dus ja wat kan een burger er nog meer aan doen he ja helemaal niets heel vervelend allemaal
Inderdaad, tis maar een stukje verderquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:02 schreef Onnoman het volgende:
waarom gaan ze niet voor 50 jaar naar marokko op vakantie?
Wanneer wordt het tijd dat die idiote kansenjongeren gedrild worden in een leger?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:03 schreef babipangang het volgende:
crimineel gedrag word gewoon beloondook maar eens crimineel worden
Nooit.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wanneer wordt het tijd dat die idiote kansenjongeren gedrild worden in een leger?
Wat heeft gewerkt? Dat ze nu al een paar dagen niet opgepakt zijn?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:31 schreef Penisbaard het volgende:
Blijkt er iets te werken zitten er nog allerhande mensen te zeiken over 'MIJN BELASTINGSCENTUH!!!111!!"
Waar zie jij gratis staan dan?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat heeft gewerkt? Dat ze nu al een paar dagen niet opgepakt zijn?
Ik wil ook gratis op vakantie, maar ben geen marokkaanEn nu?
Opgelost.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:44 schreef druifheid het volgende:
Sinds de reis schijnt het met de overlast in de buurt gedaan te zijn.
Het was gratis i.i.g.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:34 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Waar zie jij gratis staan dan?
Omdat er mensen in de wereld zijn die buiten de gebaande paden durven te treden, hun kop boven het maaiveld uit durven steken, buiten een hokje kunnen denken, een labeltje los durven halen en gewoon ballen hebben. Daarom. Hulde voor de agenten!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee.
Waarom wordt tuig wat overlast veroorzaakt beloont met een reis?
Dat is inderdaad wel raar ja. Ook erg sneu voor de Nederlandse, Turkse, Surinaamse en alle andere nationaliteiten uit die buurt die niet mee mochten, hadden ze maar harder moeten rellen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het was gratis i.i.g.
Is hier uitgebreid op het nieuws geweest.
Niet zo genuanceerd doen hier in KLB, n00bquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:42 schreef Penisbaard het volgende:
Hoewel die politieagenten wel zeggen dat ze als mens gingen, niet als agent. Ik gok dus dat die agenten het uit eigen zak betaald hebben, waarom zou je dat dan tegen moeten houden? Als ik een aantal Marokkanen mee wil nemen op eigen kosten mag dat toch ook?
Treurig dat zulke initiatieven moeten bestaan.....quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:39 schreef zovty het volgende:
[..]
Omdat er mensen in de wereld zijn die buiten de gebaande paden durven te treden, hun kop boven het maaiveld uit durven steken, buiten een hokje kunnen denken, een labeltje los durven halen en gewoon ballen hebben. Daarom. Hulde voor de agenten!
quote:GAATJENIKSAAN__ - 13. Sep '07 @ 19:04
Aaah, Fuck geer wilders die man is inderdaad een hond,
en wat hebben jullie tegen alloctonen,
nou zal ik ff wat vertellen ;
zonder alloctonen is nederland,
NIKKSSS A SAHBII,
dus niet komen lullen homo,
fack racisten die mensen weten niks ze praten kk poep die boeiezans ,
wij alloctonen brengen hier straat taal , hiphop, raps,
wij zijn lauww vrienddd,
en fack de autochtonen kaaskopen,
de racisten zyn gwn verkaast en die motherfucker fraky jason ook.
kk flikker
maar eey fock niet met alloctonen en fock niet met moslims, zo ja kom naar tegelen dan , dan gaan we zien wie er nog bigetime is....wij verdiene fakanti en di sullen wij ook krijge.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |