quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:20 schreef L2S het volgende:
Ok, TS was gister bij een concert van de fantastische band Dream Theater.
Het was een erg toffe show, Echter was er wel iets wat de pret een beetje drukte. Naast mij stond dus zo'n vieze gore alto met lang ongewassen haar telkens te schreeuwen bij elk moment dat het een beetje stil was dat hij een Bass solo wilde horen.
Klacht: Vieze Alto die loopt te janken dat die een basgitaar solo wilt horen.
Klacht 2: Veels te lang voorprogramma
Klacht 3: Vieze alto's die proberen te headbangen tijdens een 11/16e maat![]()
![]()
![]()
Antiklacht: Dream Theater
Dat zou ik wel eens willen zien, een paar honderd wild uit de maat bangende gasten.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:20 schreef L2S het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:38 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Voorprogramma's![]()
Tijdens het voorprogramma hoor je buiten op de stoep te staan. Bier zuipen, peuk roken, slap ouwehoeren en kontjes van lekkere metalchicks met strakke spijkerbroeken bekijken.
Nee dank je.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:38 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Voorprogramma's![]()
Tijdens het voorprogramma hoor je buiten op de stoep te staan. Bier zuipen, peuk roken, slap ouwehoeren en kontjes van lekkere metalchicks met strakke spijkerbroeken bekijken.
Fuuuuuuuuucking hell!quote:
Hahaha, lekkere metal chicks?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:38 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Voorprogramma's![]()
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hahaha, lekkere metal chicks?
Ik wilde het net zeggen, da's een flinke contradictio in terminis.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hahaha, lekkere metal chicks?
Ja ze waren erg goedquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:40 schreef sinadO het volgende:
[..]
Fuuuuuuuuucking hell!![]()
![]()
![]()
Echt?? Dan is het voorprogramma minstens net zo goed geweest als de hoofdact.
Beter bedoel je.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:40 schreef sinadO het volgende:
[..]
Fuuuuuuuuucking hell!![]()
![]()
![]()
Echt?? Dan is het voorprogramma minstens net zo goed geweest als de hoofdact.
Volgens mij is die gephotoshopt.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:49 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zit trouwens al een paar minuten gebiologeerd naar deze foto te staren:
[ afbeelding ]
Niet normaal zeg![]()
.
Dat is nu Simone Simons, de zangeres van de band Epica. En wat mij betreft een van de mooiste vrouwen van Nederland. Google maar eens wat.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:49 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Niet normaal zeg![]()
.
Toen ik "lekkere metalchicks" las wist ik gewoon dat dit plaatje zou komen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:49 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Niet normaal zeg![]()
.
Ze is gewoon de lekkerste!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:53 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Toen ik "lekkere metalchicks" las wist ik gewoon dat dit plaatje zou komen.
Epic(a) boobs he.
Ja ik dacht ook altijd dat ze op die foto een wat minder laag uitgesneden outfit aan had. Maar desalniettemin toch zeer aangenaam.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:52 schreef Andyy het volgende:
[..]
Volgens mij is die gephotoshopt.
Of althans, het ziet er een beetje nep/vaag uit.
Leuke dame, alleen de onwijze teringherrie die ze uit haar mond krijgt is dan weer een turn offquote:
Je moet Mathcore gewoon leren waarderenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Leuke dame, alleen de onwijze teringherrie die ze uit haar mond krijgt is dan weer een turn off.
Cristina Scabbiaquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:08 schreef brushaway het volgende:
Brody Dalle is heerlijk. Dame van Lacuna Coil is ook prettig.
wtfquote:
De muziek is best okay, alleen ik was geschokt dat zo'n meisje van die weerzinwekkende klanken kon voortbrengen. Ik vind het eigenlijk gewoon eng.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:08 schreef Andyy het volgende:
[..]
Je moet Mathcore gewoon leren waarderen
of deze
[ afbeelding ]![]()
![]()
?quote:
Maar toch heeft hun muziek helemaal niks met emo te makenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:10 schreef brushaway het volgende:
Kvind die chicks van Andy dan weer gare emo uitziende chicks.
Nog nooit van gehoord...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:12 schreef Andyy het volgende:
[..]
?
http://en.wikipedia.org/wiki/Mathcore
Gewoon met veel afwijkende ritme's. dus weinig 4/4
Je kent Dillinger Escape plan toch wel?
Ik niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:26 schreef Sapstengel het volgende:
Niet echt keiharde metal, maar ik zou ze allebei wel keihard geven:
[ afbeelding ]
De mijne zou ik geven anders.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:12 schreef Andyy het volgende:
Jullie komen met steeds ranzigere/lelijkere wijven![]()
The Veronicasquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:26 schreef Sapstengel het volgende:
Niet echt keiharde metal, maar ik zou ze allebei wel keihard geven:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:30 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
In the jaren 80 had je "The Great Kat". Niet echt een lekker wijf, eerder de Amerikaanse versie van Kim Holland, maar ze had wel twee pluspunten.
[ afbeelding ]
Doet me denken aan Rockbitchquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:30 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
In the jaren 80 had je "The Great Kat". Niet echt een lekker wijf, eerder de Amerikaanse versie van Kim Holland, maar ze had wel twee pluspunten.
[ afbeelding ]
ik ben 12 en wat is ditquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:20 schreef L2S het volgende:
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |