Maar de intro...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:02 schreef Penisbaard het volgende:
Z@ppelinDe ondergang van fatsoenlijke kindertelevisie
Die intro staat voor alles wat slecht is. Adolf Hitler was een fanatieke fan van Zeppelins, dat zegt wel genoeg denk ik.quote:
quote:
Ok dank daarvoor.quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:10 schreef Penisbaard het volgende:
Met dat overdreven blije hoofd, alsof er gehandicapten en negers kijken in plaats van normale kinderen.
Die smileys daar zijn wel briljant manquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:15 schreef Hetiszover het volgende:
En het mooiste is: al die fucking jaloerse, lelijke 40+ wijven zitten haar op het Viva forum af te kraken_!!!
http://forum.viva.nl/foru(...)ist_messages/57904/1
De Hinderburgquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:04 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Die intro staat voor alles wat slecht is. Adolf Hitler was een fanatieke fan van Zeppelins, dat zegt wel genoeg denk ik.
Ik vind ze werkelijk ten hemel schreiend slecht.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die smileys daar zijn wel briljant man.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Die wijven daar sporen echt niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:15 schreef Hetiszover het volgende:
En het mooiste is: al die fucking jaloerse, lelijke 40+ wijven zitten haar op het Viva forum af te kraken_!!!
Ik heb haar ook gezien en toen onderzoek er naar gedaan.....en veel fimpjes gevondenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Net een beetje aan het zappen en ineens kom ik langs Nederland 1, 2 of 3 waar Z@ppelin blijkbaar bezig was. Godverdomme, die chick van het introlied. Waarom zit die bij kinderprogramma's? Daar hoort zo'n mooie vrouw helemaal niet, ga mooi het nieuws presenteren ofzo..
Gevalletje zo slecht dat ze weer oke zijnquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:18 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ik vind ze werkelijk ten hemel schreiend slecht.
Hier zitten geen dames, alleen jongetjes die vinden dat ze geboren zijn in het verkeerde lichaam.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:19 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Die wijven daar sporen echt niet.
Dan ben ik toch blij met dames die hier zitten, die zijn enigzins nog normaal
Whehe treurige jaloerse huisvrouwenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:15 schreef Hetiszover het volgende:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:15 schreef Hetiszover het volgende:
Kan iemand deze vraag even beantwoorden?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:21 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb op België een geil wijf gezien die een klein kind naspeelde. Een lekker wijf in een kindermeisje pakje in zo'n kleuterprogramma. Wie kent de naam?
Megamindy?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:21 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb op België een geil wijf gezien die een klein kind naspeelde. Een lekker wijf in een kindermeisje pakje in zo'n kleuterprogramma. Wie kent de naam?
quote:
'quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:21 schreef DrDentz het volgende:
Kun je ook zeggen over Jetix en Nickelodeon.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:02 schreef Penisbaard het volgende:
Z@ppelinDe ondergang van fatsoenlijke kindertelevisie
Chick.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Net een beetje aan het zappen en ineens kom ik langs Nederland 1, 2 of 3 waar Z@ppelin blijkbaar bezig was. Godverdomme, die chick van het introlied. Waarom zit die bij kinderprogramma's? Daar hoort zo'n mooie vrouw helemaal niet, ga mooi het nieuws presenteren ofzo..
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:10 schreef Penisbaard het volgende:
Met dat overdreven blije hoofd, alsof er gehandicapten en negers kijken in plaats van normale kinderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |