abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3947461
Weet iemand wanneer ie komt?
Ik kan niet wachten.
  woensdag 24 april 2002 @ 14:33:08 #2
13973 ranja
image means nothing
pi_3947483
Volgens mij is de laatste nog niet zo heel oud toch?

Ik hoop in elk geval dat je niet nog steeds op de opvolger van Mandylion wacht

pi_3947498
www.gathering.nl
quote:
19-04-2002: New album 'Black Light District' out in June.
Just returned from an exhausting 2 weeks session at the 'E-sound' studio, Weesp, but it was worth the trip! I can officially announce we will release a new album (mid priced, clocking around half an hour) on Psychonaut records.
The first couple of months this release will only be available on internet!
This album will contain the epic titletrack 'Black Light District', a song which will last a mere 16 minutes. It's a highly emotional piece of music, containing a lot of freedom and some great heavy melodies. This song didn't fit on the oktober release, which is still on the role.
A prospos the oktober album; This will be quite heavy. Defenitly the most dark, moody but also groovy album we ever made. - Hans
Zelf effe zoeken is wel heel erg moeilijk he...
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 24 april 2002 @ 14:34:43 #4
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_3947506
quote:
Elke.., nouja.. bijna elke metalfan in Nederland kent The Gathering. Het werd dus tijd om de stand van zaken rondom het nieuwe album te posten.

Onder de titel "Black Light Disctrict" komt de nieuwe CD van The Gathering in Juni dit jaar uit. 1 Verschil met de vorige releases: Het label is niet meer Century Media maar het eigen label van de band genaamd "Psychonaut Records". The Gathering is net terug van 2 weken hard werken in Weesp in de E-sound studio. Het nieuwe album wordt ene Mid-price CD maar duurt ook maar een half uur.

De eerste maanden is dit album alleen te krijgen via INTERNET!

"Black Light District" is de titeltrack van het album en duurt maarliefst 16 minuten en is erg emotioneel zoals we gewend zijn van ze.

In Oktober released The Gathering een volledig album. Dit album moet The Gathering's duisterse, sfeervolste en groofy album worden uit haar geschiedenis....

Bron: Metalfan.nl
Nothing lasts forever but the certainty of change
  woensdag 24 april 2002 @ 15:52:57 #5
1358 Xhorder
He's back...
pi_3948663
En nog iets.

Op de volgende full lenght cd (dus niet die mini) zal Garm/Trickster G meedoen. Sarah (Tuttebel) Jezebel Diva (van CoF, Therion etc) gaat ook wat doen op de cd (liever niet). Ben benieuwd...

... na vijf jaar
pi_3948961
The Gathering roelt.
* Theeboon zet Mandylion maar weer op
pi_3951257
effies offtopic, maar hoe spreek je dat nou uit, ik zeg meestal mandiljon, terwijl anderen er mendielajon van maken..ik weet het niet boeiend, maar ik vraag het me af
I feel like a hoochiemumma
  woensdag 24 april 2002 @ 19:25:16 #8
17431 pazuzu
verry, very drunk.
pi_3951356
quote:
Op woensdag 24 april 2002 19:12 schreef Arr het volgende:
effies offtopic, maar hoe spreek je dat nou uit, ik zeg meestal mandiljon, terwijl anderen er mendielajon van maken..ik weet het niet boeiend, maar ik vraag het me af
Mendieliejun
"If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated."
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 25 april 2002 @ 10:27:43 #9
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_3957636
quote:
Op woensdag 24 april 2002 15:52 schreef Xhorder het volgende:
En nog iets.

Op de volgende full lenght cd (dus niet die mini) zal Garm/Trickster G meedoen. Sarah (Tuttebel) Jezebel Diva (van CoF, Therion etc) gaat ook wat doen op de cd (liever niet). Ben benieuwd...

en Denis D'Amour van Voivod
Nothing lasts forever but the certainty of change
  zondag 2 maart 2003 @ 12:17:18 #10
41234 Flaw
Only the strong
pi_8810013
En toen was er 'Souvenirs', ik heb hem gewonnen bij Large samen met een poster, allebei gesigneerd. CD is erg goed, zeker "you learn about it"!!!
  maandag 3 maart 2003 @ 02:26:44 #11
23844 thorgal
Goeie Bak !
pi_8827362
Erg goed album... Je moet er alleen wel ff aan wennen.
Het album ligt in het verlengde van de experimentele stukken op How to measure a planet.
"We need not fear the expression of ideas --- we do need to fear their suppression."
  maandag 3 maart 2003 @ 02:41:31 #12
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_8827420
quote:
Op maandag 3 maart 2003 02:26 schreef thorgal het volgende:
Erg goed album... Je moet er alleen wel ff aan wennen.
Het album ligt in het verlengde van de experimentele stukken op How to measure a planet.
ohw da's mooi, want die heb ik pas gekocht en dat beviel me wel!
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
  maandag 3 maart 2003 @ 09:17:30 #13
43606 OphiOn
Dark Fields For Brilliance
pi_8828358
Het nieuwe album heet 'Souvenirs', ik heb hem in mijn bezit, maar da's toch geen metal of wel?
[......]
pi_8828411
quote:
Op maandag 3 maart 2003 09:17 schreef OphiOn het volgende:
Het nieuwe album heet 'Souvenirs', ik heb hem in mijn bezit, maar da's toch geen metal of wel?
Moet dat dan?
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
  maandag 3 maart 2003 @ 16:34:58 #15
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_8837124
Ja dit is bestwel een mooi souvenir Las een zwaar enthousiaste review(plato) en na If_Then_Else die ik ook wel lekker vond dacht ik nou als deze nog beter is, en dat is hij zit net een tikje meer variatie in en op een of andere manier komt de emotie beter over is ook net ingetogener. En ik heb liever dat een CD steeds beter wordt dan andersom.
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_8837806
Van m'n laatste centjes gekocht, maar zeker de moeite waard

Muzikaal op een compleet eigen, en zeer hoog niveau.

pi_8874866
Ik vind deze niet zo goed als If_then_else, maar er staan zeker een aantal hele mooie nummers op.

'These good people', 'Broken Glass', 'Monsters' en 'We just stopped breathing' zijn mijn favorieten...

pi_8876717
quote:
Op maandag 3 maart 2003 09:23 schreef MuadDib het volgende:

[..]

Moet dat dan?

Daar krijg ik nou zo'n sik van hè, dat hokjesloze gezever....
  woensdag 5 maart 2003 @ 12:00:59 #19
43606 OphiOn
Dark Fields For Brilliance
pi_8880788
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 08:48 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

Awww gussie Omdat Tokus poste, en metalfan.nl er welleens over bericht. Daarom vroeg ik mij dat af.
[......]
  donderdag 6 maart 2003 @ 22:43:47 #20
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_8921845
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 08:48 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

Laat ik nou gelijk een dinosourus met een sikje voor me zien

Maar ik luisterde hem vandaag weer en hij groeit steeds meer uit naar een briljantje Laatste nummer na die zeker niet storende rust vind ik echt een prachtig duet

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_8925564
quote:
Op woensdag 24 april 2002 14:31 schreef fade-0ut het volgende:
Weet iemand wanneer ie komt?
Ik kan niet wachten.

Hij is goed!! Vooral nummer 1 en nummer 4
pi_8925579
Ik vind het alleen jammer dat ze live vrij saai zijn...
  vrijdag 7 maart 2003 @ 16:36:38 #23
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_8937665
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 01:23 schreef Mrs.R.Mortis het volgende:
Ik vind het alleen jammer dat ze live vrij saai zijn...
Dat vind ik bij The Gathering nou echt niet storend he...
Zou ook wel een beetje raar zijn denk ik, als ze compleet uit hun dak gingen enzo...
BTW, let maar eens op Hugo, die gaat echt compleet uit zijn dak (maar dan niet storend ) als ie staat te bassen, das geweldig!
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
  woensdag 12 maart 2003 @ 16:18:55 #24
41234 Flaw
Only the strong
pi_9066321
volgens gathering.nl is de kans groot dat 'you learn about it' de nieuwe single wordt. lijkt me een goede keus
  maandag 31 maart 2003 @ 11:51:27 #25
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_9480304
Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd niet zo genoten heb van een bepaalde cd. Ik had in de Nieuwe Revu al gelezen dat ze een stuk rustiger zouden zijn en dat ze al vergeleken werden met Massive Attack, maar ik moet zeggen dat het mij heel erg bevalt.... CD gekocht zonder het eerst te beluisteren en ik denk dat dit voor de fans van het oude werk een tegenvaller zou kunnen zijn geweest, maar ik moet zeggen dat het absoluut geen slechte keuze is geweest...

Ik heb vrijwel alle cd´s (Op Always na) en het was te verwachten dat het allemaal een stuk rustiger en experimentelers zou worden, maar dit..... wow..

Op 1 November 2002 waren de eerste nummers al te horen van Souvenirs. Dat was op MELODIC METALFEST (PART II) in Hardenberg. Ze vielen daar ook een beetje uit de toon, want ze waren daar al helemaal geen Metal meer... MAAR bij Strange Machines stond iedereen toch weer mooi te springen..

Het viel me toen al op dat er een aantal nummers werden gespeeld die ik helemaal niet kende, maar bij nader inzien bleken dit dus nummers van de nieuwe cd te zijn... toen kreeg ik al kippenvel, maar dat is alleen maar erger geworden..

De nummers sluiten allemaal mooi op elkaar aan.. alleen jammer vind ik het wel dat tussen nummer 9 en 10 er weer eens een pauze ingelast is van bijna 4 minten. Op How to Measure a Planet hadden ze het zelfs nog bonter met ik dacht bijna 15 minuten aan bijna complete stilte op cd 2... maar daar vond ik het beter passen...

Oja voor de mensen die bij de FRS (Free Record Shop) in de bakken tussen populair aan het zoeken zijn kunnen het wel vergeten. In Nieuwegein staat die mooi in de bakken onder Rock/Metal.... Zo zie je maar weer dat een band een label opgeplakt krijgt waar je niet makkelijk vanaf komt...

Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')