Wou ik ook doen, maar mammie zegt dat dat niet kan:(, ze dreigt me te verlinkenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:38 schreef Jenglejack het volgende:
Opnemen en zeggen dat je bij een verjaardag van je familie zit ?
Deporteren die snol!!!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:38 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Wou ik ook doen, maar mammie zegt dat dat niet kan:(, ze dreigt me te verlinken
Lol. Mag je niet zelf bepalen wat je doet?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:38 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Maar ik heb al zo weinig tijdquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:39 schreef karr-1 het volgende:
Gewoon gaan werken, die andere shit doe je maar in je eigen tijd
Zeg dat je haar 3x laat klaarkomen als ze haar mond houd.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:38 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ze bellen niet meerquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:44 schreef Kriegel het volgende:
Als je werkt op oproep kun je toch gewoon nee zeggen? :/
Prioriteiten stellenquote:
Ze hebben nu een nog goedkopere kracht gevonden.quote:
Hij is bedrijfsleider.quote:
En dan gebeld worden door je personeel... fail zeg ik :pquote:
Nee, dat volgt in Juli, einde contractquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:47 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ze hebben nu een nog goedkopere kracht gevonden.
Tevens.. je bent ontslagen.
Zou dat helpen?quote:
Nee, dan had ik er nu al moeten zijnquote:
En toch voel je je nu heel de avond kut omdat je niet bent gaan werken. Je geweten is een bitch!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:05 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Nee, dan had ik er nu al moeten zijn
Nee hoor, hadden ze maar woensdag moeten bellen, had ik alsnog niet komen werkenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:07 schreef Equites het volgende:
[..]
En toch voel je je nu heel de avond kut omdat je niet bent gaan werken. Je geweten is een bitch!
Gevalletje WW in de maakquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:18 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Nee hoor, hadden ze maar woensdag moeten bellen, had ik alsnog niet komen werken
Ja, onbezorgt in de bijstandquote:
Je werkt op oproepbasis met een 0-uren contract?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:18 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Nee hoor, hadden ze maar woensdag moeten bellen, had ik alsnog niet komen werken
Ik zou nog, alleen in noodgevallenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Je vaste telefoonnummer aan je werk geven
Alsof we er nog niet genoeg hebben. Luie mensen.....quote:
Tjesis, dat nummer mot je nooit aan je werk geven manquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:46 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ik zou nog, alleen in noodgevallen
Fifa 10 moet ik ook nog spelen, en Heroes moet ik ook nog kijkenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:36 schreef 3keernix het volgende:
Maar ik heb helemaal geen zin om te werken!, ik moet zoveel doen: Fifa10 spelen en Heroes moet ik nog kijken, ik heb het te druk om te werken!![]()
Klacht: werk die me belt of ik kan komen werken, maar heb geen zin![]()
Klacht2: Bellen ze me op me huisnummer,nu weet mams het ook![]()
Klacht3: Nu zit ze me te pushen om te gaan werken
Nee hoor want dat zie ik niet zo terug op mijn loonstrookjequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tja, dan ben je redelijk onmisbaar
en alleen daarom al moet je je werk digitaliseren dmv handleidingen zodat anderen je werk kunnen doen als je er niet bent...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:57 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Fifa 10 moet ik ook nog spelen, en Heroes moet ik ook nog kijken
Bonusklacht: ALTIJD als ik verlof, vakantie, vrij heb, ziek ben etc. etc. bellen collega's, directie me op. " Weet jij hoe ik een order zus, weet jij hoe ik voor klant x kan zorgen dat zus en zus en zo "
ELKE KEER!!
Wat heb je aan handelingen digitaliseren als men gewoon te lui is om iets zelf te doen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:02 schreef Olle. het volgende:
[..]
en alleen daarom al moet je je werk digitaliseren dmv handleidingen zodat anderen je werk kunnen doen als je er niet bent...
dus eigenlijk ben je jezelf te dom af
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |