Extra puntje hoefde niet, vragensteller beslist altijd.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zie al waar het verschil vandaan komt. In de lijst die ik heb gebruikt wordt alleen 'Painting' als keyword gebruikt.
Toen ik jouw titels per eigen filmpagina ging checken, zag ik dat bijvoorbeeld Female Nude Painting bij Bean niet herkend wordt als 'painting' op de pagina's die ik gebruikt heb. Zo ook met Hudson Hawk en Scene Based on Painting. De rest was Painting-loos.
Voortaan kan ik dus beter per film gaan zoeken op de keywords.
Mijn excuses, Patch. En ik ken je hierbij alsnog een extra punt toe.
Patch +1
Ghostbusters II staat inderdaad ook gewoon in de lijst die ik gebruikt heb.![]()
![]()
Damn, heb het wel drie keer gecheckt.
Dat is wel de regel, maar dat betekent niet dat de vragensteller het altijd bij het rechte eind heeft.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:46 schreef Patch het volgende:
Extra puntje hoefde niet, vragensteller beslist altijd.
Leuke film?quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:49 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Patch+1 Trick 'r Treat om precies te zijn.
Intre + 1quote:
Geen Weird Science, dat was Kelly LeBrock...quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:06 schreef dyonvbaal het volgende:
weird seince hadden we toch al gehad vandaag? of speelde zij alleen in de serie daarvan?
Intre + 1quote:
Patch +1quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:32 schreef Patch het volgende:
David Cross
Scary Movie 2
Kung Fu Panda
Chain of Fools
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
MIB 2
Die zocht ik ja. Misschien iets te eenvoudig. Maar wel goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |