quote:
Nog twee stuks dus.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:53 schreef Patch het volgende:
En ook wat gokjes op:
Frida
Surviving Picasso
The Haunting
The January Man
Ik heb gezocht in de search balk voor keywords voor 'painting'.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:23 schreef Patch het volgende:
Hoe controleer jij Wyccie?
Ik vond het nogal vreemd van imdb.com dat ze bijvoorbeeld bij Bean en Ghostbusters 2 niet 'painting' als keyword hebben gebruikt, terwijl dat vrij essentieel is voor de film.
Nu kijk ik mijn lijstjes zo eens na op imdb en zie toch wel wat goede ertussen staan, die jij niet hebt meegeteld...![]()
Vragensteller beslist natuurlijk, maar ben wel benieuwd
Bean o.a. En nog wat titels, maar weet ze niet meer, en heb geen zin meer om te checken.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb gezocht in de search balk voor keywords voor 'painting'.
Ik houd deze lijst aan:
http://www.imdb.com/keyword/painting/?title_type=feature (en de andere 392 stuks). Telkens een woord van de titels die jullie opgeven, met de Ctr F functie zoeken op die vijf pagina's.
Goed dat jij je vraagtekens erbij zet. Ik vond het ook wel wat dubieus.
Welke titels heb jij gevonden die ik gemist heb?
Ik zie al waar het verschil vandaan komt. In de lijst die ik heb gebruikt wordt alleen 'Painting' als keyword gebruikt.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:33 schreef Patch het volgende:
Bean o.a. En nog wat titels, maar weet ze niet meer, en heb geen zin meer om te checken.
Maar fijn dat SamuelofSEK het ook al aangeeft.
Extra puntje hoefde niet, vragensteller beslist altijd.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zie al waar het verschil vandaan komt. In de lijst die ik heb gebruikt wordt alleen 'Painting' als keyword gebruikt.
Toen ik jouw titels per eigen filmpagina ging checken, zag ik dat bijvoorbeeld Female Nude Painting bij Bean niet herkend wordt als 'painting' op de pagina's die ik gebruikt heb. Zo ook met Hudson Hawk en Scene Based on Painting. De rest was Painting-loos.
Voortaan kan ik dus beter per film gaan zoeken op de keywords.
Mijn excuses, Patch. En ik ken je hierbij alsnog een extra punt toe.
Patch +1
Ghostbusters II staat inderdaad ook gewoon in de lijst die ik gebruikt heb.![]()
![]()
Damn, heb het wel drie keer gecheckt.
Dat is wel de regel, maar dat betekent niet dat de vragensteller het altijd bij het rechte eind heeft.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:46 schreef Patch het volgende:
Extra puntje hoefde niet, vragensteller beslist altijd.
Leuke film?quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:49 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Patch+1 Trick 'r Treat om precies te zijn.
Intre + 1quote:
Geen Weird Science, dat was Kelly LeBrock...quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:06 schreef dyonvbaal het volgende:
weird seince hadden we toch al gehad vandaag? of speelde zij alleen in de serie daarvan?
Intre + 1quote:
Patch +1quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:32 schreef Patch het volgende:
David Cross
Scary Movie 2
Kung Fu Panda
Chain of Fools
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
MIB 2
Die zocht ik ja. Misschien iets te eenvoudig. Maar wel goedquote:
Jeeh + 1quote:
een 'look-a-like' natuurlijk voordat fokkers gaan reageren...quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:59 schreef Jeeh het volgende:
En het is natuurlijk Jay Leno waar ze op schieten.
Inderdaadquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:04 schreef Patch het volgende:
trailer idd 1 x gezien....
ehm:
Johnny Depp
Heath Ledger
Jude Law
Tom Waits
Colin Farrell
Christopher Plummer?
quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:34 schreef dyonvbaal het volgende:
Painting in the nude...
Lekkere kontjes