SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
nee. ik heb m opgezocht en ik weet wel waar ik m van ken, maar niet van lost eigenlijk (heb alleen seizoen 1&2 gezien, zit ie daar in??? moet de rest nog kijken...)quote:
Dat klopt en daarmee pik je het punt inquote:
De enige film die ik met hen ken is iets met high? get high geloof ik?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:21 schreef California het volgende:
Eentje met Will Ferrell en Robert Duvall.
Eentje met Alyson Hannigan en Eugene Levy.
Eentje met Method Man en Redman.
Dat is bijna goed.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:22 schreef dyonvbaal het volgende:
De enige film die ik met hen ken is iets met high? get high geloof ik?
Dat is niet goed.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:24 schreef SamuelofSEK het volgende:
american pie?
Dat is bijna goed.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:28 schreef wyccie het volgende:
American Pie deel --- ?
Is dat ook niet het zelfde meisje?quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Is dat ook niet het zelfde meisje?
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:01 schreef California het volgende:
Rebecca DeMornay. Madeline Zima?
Hand That Rocks the Cradle?
(How High idd. Jakob en Jesse.)
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:08 schreef Bellatrix het volgende:
Speelt Susan Sarandon daar niet in.
quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:23 schreef wyccie het volgende:
Oh, shit. Ik had eigenlijk gehoopt dat ik het verkeerd onthouden had.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
Jacob's Ladder?
Ik had namelijk al in bed moeten liggen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:26 schreef tombolafan het volgende:
heel klein rolletje maar, goed onthouden!
quote:There's an old joke - um... two elderly women are at a Catskill mountain resort, and one of 'em says, "Boy, the food at this place is really terrible." The other one says, "Yeah, I know; and such small portions."
quote:I was 12 going on 13 the first time I saw a dead human being.
quote:What can you say about a 25-year-old girl who died? That she was beautiful and brilliant? That she loved Mozart and Bach, the Beatles, and me?
quote:'Come to Los Angeles! The sun shines bright, the beaches are wide and inviting, and the orange groves stretch as far as the eye can see. There are jobs aplenty, and land is cheap.
Every working man can have his own house, and inside every house, a happy, all-American family. You can have all this, and who knows... you could even be discovered, become a movie star... or at least see one.
Life is good in Los Angeles... it's paradise on Earth.' Ha ha ha ha. That's what they tell you, anyway.
quote:We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:47 schreef hornage het volgende:
Die laatste is iig Fear And Loathing In Las Vegas. Rest zegt me zo niets..
quote:
ah, dat kan natuurlijk ook... geen idee trouwens, maar goed...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:30 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Laat die vraag even wachten tot California terug is. En geef ondertussen even aan:
6 Films waarin Peter Jackson een cameo doet, en bij 3 daarvan welke rol hij daarin vertolkt.
1. Fellowship of the Ring - man in Bree met wortelquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:30 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Laat die vraag even wachten tot California terug is. En geef ondertussen even aan:
6 Films waarin Peter Jackson een cameo doet, en bij 3 daarvan welke rol hij daarin vertolkt.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:37 schreef Jeeh het volgende:
[..]
1. Fellowship of the Ring - man in Bree met wortel
2. The Two Towers - hij is die man in Helms Deep bij de poort
3. Return of the King - piraat die door Legolas (of Aragorn?) neergeschoten wordt
En nu de gokjes:
King Kong
Heavenly Creatures
The Frighteners
Jeeh! Je bent er weer!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:37 schreef Jeeh het volgende:
[..]
1. Fellowship of the Ring - man in Bree met wortel
2. The Two Towers - hij is die man in Helms Deep bij de poort
3. Return of the King - piraat die door Legolas (of Aragorn?) neergeschoten wordt
En nu de gokjes:
King Kong
Heavenly Creatures
The Frighteners
Ik zie Aragorn ook niet snel schietenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:51 schreef hornage het volgende:
Ow, hij wordt neergeschoten door Legolas hoorAlleen in de extended trouwens he
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:07 schreef Jeeh het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Rian Johnson, hij heeft 2 films geregisseerd.
Welke?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |