Die bitch van jou is wel een licht, hè? Gewoon "betalen" kwam niet in hem op?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:27 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee, Wil, wat moet ik hiermee?
ik ben vraagbaak voor heel veel mensen, why? kweet niet.
fout geantwoord...in de brief staat dat je moet wachten op de acceptgiroquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
Die bitch van jou is wel een licht, hè? Gewoon "betalen" kwam niet in hem op?![]()
Is ook een andere afdeling, natuurlijk!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
fout geantwoord...in de brief staat dat je moet wachten op de acceptgiro
oh, okay
had die er meteen bijgedaan![]()
hoeveel zitten er in de vijver (ik neem aan dat het om een vijver gaat)?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:31 schreef Levitation het volgende:
Ik heb ook een vraag voor orakel FUFR:
We hebben een kudde goudvissen geerft bij ons huis. Nu moet ik nog namen hebben. Aangezien FUFR alles weet, kan hij vast ook namen verzinnen!
En dat in combinatie met FURF homo-ontmoetingsplaatsen-postquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:30 schreef ArTiC het volgende:
Wat is FUFR?
1. fufr
Short hand for "fucking frantic"
Pronounced foo-fer
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=fufr
Nee dit zijn landgoudvissen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:36 schreef -moppie- het volgende:
[..]
hoeveel zitten er in de vijver (ik neem aan dat het om een vijver gaat)?
Dat had ik gisteren al begrepenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:36 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb al echt te lang geen seks gehad![]()
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:38 schreef Inu het volgende:
[..]
Ben het ook niet meer gewendOh, was ik nog maar jong en onwetend
Ik bedenk me net dat ik niet weet hoeveel het er zijn... volgens mij een stuk of zes. Ik zal ze binnenkort eens tellen...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:36 schreef -moppie- het volgende:
[..]
hoeveel zitten er in de vijver (ik neem aan dat het om een vijver gaat)?
je weet nooit, misschien hadden de vorige bewoners een mooie inbouwvissekomquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat ik niet weet hoeveel het er zijn... volgens mij een stuk of zes. Ik zal ze binnenkort eens tellen...
Het is wat ingewikkelder dan dat helaas... En ik heb me eigenlijk nog nooit alleen fysiek aangetrokken tot iemand, als ik een persoon niet interessant vind dan gebeurd er echt helemaal niks bij mijquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
misschien een keer afstappen van je 'alleen seks in een relatie' principe?
je kent vast wel iemand die je alleen fysiek wil 'gebruiken'
Nee, het is gewoon een vijvertje in de tuin, met waterval.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:42 schreef -moppie- het volgende:
[..]
je weet nooit, misschien hadden de vorige bewoners een mooie inbouwvissekom
Denk dat ik het wel snapquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:43 schreef Inu het volgende:
[..]
Het is wat ingewikkelder dan dat helaas... En ik heb me eigenlijk nog nooit alleen fysiek aangetrokken tot iemand, als ik een persoon niet interessant vind dan gebeurd er echt helemaal niks bij mij
goudvissen eruit, fatsoenlijke vissen erin..steur enzoquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:43 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon een vijvertje in de tuin, met waterval.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
Die bitch van jou is wel een licht, hè? Gewoon "betalen" kwam niet in hem op?![]()
dat kan ik idd. graag even foto's van de individuele vissen voor een passende naamquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:31 schreef Levitation het volgende:
Ik heb ook een vraag voor orakel FUFR:
We hebben een kudde goudvissen geerft bij ons huis. Nu moet ik nog namen hebben. Aangezien FUFR alles weet, kan hij vast ook namen verzinnen!
mijn zoveelste naamtopicquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:30 schreef ArTiC het volgende:
Wat is FUFR?
1. fufr
Short hand for "fucking frantic"
Pronounced foo-fer
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=fufr
ik geef ook masturbatieadviezenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:36 schreef Inu het volgende:
[..]
En dat in combinatie met FURF homo-ontmoetingsplaatsen-post![]()
Ik heb al echt te lang geen seks gehad![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
dat snapte ik dus ook niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
fout geantwoord...in de brief staat dat je moet wachten op de acceptgiro
oh, okay
had die er meteen bijgedaan![]()
even de kom bevriezen anders zwemmen ze door Lkaar heen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat ik niet weet hoeveel het er zijn... volgens mij een stuk of zes. Ik zal ze binnenkort eens tellen...
Ik dacht meer aan roggen ofzo, die vind ik wel vet.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
goudvissen eruit, fatsoenlijke vissen erin..steur enzo
Shit.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
even de kom bevriezen anders zwemmen ze door Lkaar heen.
strakke plannetje!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:01 schreef Levitation het volgende:
[..]
Shit.Beetje bindmiddel er in, zwemmen ze wat langzamer.
Zouden ze lekker smaken, eigenlijk? Als we dan toch bezig zijn, kan ik er net zo goed een of 2 vangen en de BBQ aanzetten.quote:
Ik heb zunne vent.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:05 schreef FUFR het volgende:
ik moet vanaaf naar veldhoven. een zekere iemand heeft dr oog op een dressoir laten vallen.
Alsof mijn casa nog niet vol genoeg staat.
Klacht: vrouwen die iedere centimeter2 van het huis willen vullen.
Kun je je vrouw niet beter naar een dokter brengen dan?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:05 schreef FUFR het volgende:
ik moet vanaaf naar veldhoven. een zekere iemand heeft dr oog op een dressoir laten vallen.
Alsof mijn casa nog niet vol genoeg staat.
Klacht: vrouwen die iedere centimeter2 van het huis willen vullen.
Alsof die niet elke cm3 wil vullen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Kun je je vrouw niet beter naar een dokter brengen dan?
iddquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:05 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb zunne vent.
Moet dat trouwens niet centimeter3 zijn?
de onze is een vrouw, maar wel lesfiets dus die kans is alsnog aanwezigquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:07 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Alsof die niet elke cm3 wil vullen.
Komt door jou en je foboquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:29 schreef r8ality het volgende:
Hebben we Djinn al weggejaagd trouwens?.
Ah, mijn defensiemechanisme werktquote:
Ze kan vast wel goed pannenkoeken bakkenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:29 schreef r8ality het volgende:
Hebben we Djinn al weggejaagd trouwens?.
Iets met een tang en een varkenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:34 schreef Inu het volgende:
[..]
Ze kan vast wel goed pannenkoeken bakken
Ze is bakker toch?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:36 schreef r8ality het volgende:
[..]
Iets met een tang en een varken.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:34 schreef Inu het volgende:
[..]
Ze kan vast wel goed pannenkoeken bakken
Ojaquote:
Dan nog. Wat een heeft een banketbakker met pannenkoeken bakken te maken?quote:
Niet zo veel, maar het sloot mooi aan bij een ander gesprekquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:45 schreef febster het volgende:
[..]
Dan nog. Wat een heeft een banketbakker met pannenkoeken bakken te maken?
Ja, dat onthoud ik inderdaad wel. Shoot mequote:
Jaaaaaaaaaa Monkiequote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb het prentenboekje gegeven van Monkie
Nummer 6quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:53 schreef FUFR het volgende:
[..]
mijn zoveelste naamtopic
Juup vertelt ons nog wel de hoeveulste dit is
De eerste van mijn hand, dat is speciaalquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nummer 6
De vorige (volgens de FOK Thuisserver search)
Eindhoven 1581-Waar Juup© een flitser koopt van FUFR's geld
Eindhoven 1539: Met FUFR's hartjes-aars
Eindhoven 1158 - FUFR het michelin-mannetje
Eindhoven 1014 FUFR heeft het weer druk & Volvo's
Eindhoven 963 - FUFR zonder sik met bierbuik zonder bier
Poli-nerdquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:47 schreef febster het volgende:
Dik 2 uur een live blog bijgehouden over het debat van de begroting van het koninklijk huis. Zo meteen de hervatting en dan verder, is wel tof om te doen.
die koester ik dan ook.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De eerste van mijn hand, dat is speciaal
ja ja, dat doe je gewoon met een scriptje tegen iedereen zeggen!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa Monkie
Die vonden/vinden wij enorm leuk, de prenten zijn heel mooi en het leuke van het boekje is dat er geen verhaal bij is en je dat lekker zelf ter plekke kunt verzinnen bij het zien van de prenten.
Niet omdat jij het gegeven hebt, maar later op de dag toen wij de cadeautjes gingen bekijken waren er een paar die echt enorm leuk waren en daar was Monkie er 1 van.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"het molletje egeltje ging voorover liggen en hoopte op een vurige beurt"quote:
Na een paar tieten/lingerie foto's van haar komt dat vast wel goed.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:56 schreef FUFR het volgende:
Djinn is er nog wel maar heeft misschien moeite met ertussen komen, het lijkt nogal kliekerig hier.
Ze kreeg toch genoeg reacties? En de aanhouder wint geldt hier volgens mij heel goedquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:56 schreef FUFR het volgende:
Djinn is er nog wel maar heeft misschien moeite met ertussen komen, het lijkt nogal kliekerig hier.
meisje moet ook iedere dag naar school he..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:07 schreef Inu het volgende:
[..]
Ze kreeg toch genoeg reacties? En de aanhouder wint geldt hier volgens mij heel goed
Ik zat nog op de middelbare school toen ik hier begon te posten, dus het kan welquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
meisje moet ook iedere dag naar school he..
ik snap ook niet dat je zoiets aan doetquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:56 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik zat nog op de middelbare school toen ik hier begon te posten, dus het kan welIk post hier al te lang
Ik heb vandaag een kokerrok aan, erg mooi, maar zo onpraktisch! Fietsen ging amper, lopen is lastig en traplopen bijna onmogelijk
foto's ervan maken en die hier posten kan bestquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:56 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik zat nog op de middelbare school toen ik hier begon te posten, dus het kan welIk post hier al te lang
Ik heb vandaag een kokerrok aan, erg mooi, maar zo onpraktisch! Fietsen ging amper, lopen is lastig en traplopen bijna onmogelijk
Heb net nieuwe laarzen gekocht en die komen het best tot hun recht bij een rokquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik snap ook niet dat je zoiets aan doet
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:28 schreef Inu het volgende:
[..]
Heb net nieuwe laarzen gekocht en die komen het best tot hun recht bij een rok
Die van hier spuugt melkquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:59 schreef febster het volgende:
Allebei de koffie-apparaten waren kapot, maar net voor het weekend doet ie het weer.
quote:
Ik vind het een beetje raar, imhoquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:16 schreef Inu het volgende:
Heeft toch vast iets goeds gedaan he...
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:16 schreef Inu het volgende:
Heeft toch vast iets goeds gedaan he...
halveert meteen de 'waarde' van die prijs....quote:
wat een onzin.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
halveert meteen de 'waarde' van die prijs....
Die man heeft echt nog 0,0 gepresteerd
En te zorgen voor een leuke Obama - John McCain plaatjes reeks in dit topicquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:25 schreef FUFR het volgende:
[..]
wat een onzin.
ik heb m al hele goeie dingen zien doen, zoals een absentiebriefje maken voor een spijbelaar.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa Monkie
Die vonden/vinden wij enorm leuk, de prenten zijn heel mooi en het leuke van het boekje is dat er geen verhaal bij is en je dat lekker zelf ter plekke kunt verzinnen bij het zien van de prenten.
Niet omdat jij het gegeven hebt, maar later op de dag toen wij de cadeautjes gingen bekijken waren er een paar die echt enorm leuk waren en daar was Monkie er 1 van.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
Wij zijn net geëvacueerd geweest naar het PSV stadion.
En omdat ik de adapter van mijn reservetelefoon had gemold heb ik net bij de mediamarkt een telefoontje gekocht van 50 euro en ik kan er zelfs mee interneppen
waarom waren jullie gevacumeerd?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
En omdat ik de adapter van mijn reservetelefoon had gemold heb ik net bij de mediamarkt een telefoontje gekocht van 50 euro en ik kan er zelfs mee interneppen
ah ok, en dan ge-evact worden naar iets wat eens per week in brand staat.quote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
ah ok, en dan ge-evact worden naar iets wat eens per week in brand staat.
ik snap ut.
En wat ga jij doen tijdens jouw vakantie?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:24 schreef ArTiC het volgende:
ik wil ook wel geevacueert worden![]()
nog 3 weken en een halve dag werken tot mijn vakantie
douchewand bouwen, rommelkamer opknappen (behangen met glasvezel, schilderen, opbergkasten, thuiswerkplek)quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
En wat ga jij doen tijdens jouw vakantie?
wat moet je met een thuisrukplek?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
douchewand bouwen, rommelkamer opknappen (behangen met glasvezel, schilderen, opbergkasten, thuiswerkplek)
ik werk nogal eens thuis ipv op kantoorquote:
Wij gisteren een gaslek precies tegenover ons maar wij werden niet geevaceerd.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
Da's maar goed ook, op gras kun je niet tekenenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:12 schreef Levitation het volgende:
Woei!Vanmiddag gaan we het voorlopig koopcontract tekenen! Ze laten er geen gras over groeien!
Wij kregen er zelfs een DVD bij met de hoogtepunten van PSVquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:18 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Wij gisteren een gaslek precies tegenover ons maar wij werden niet geevaceerd.
Past nooit op 1 DVD, dan moet een 10-DVD box zijn, minimaalquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wij kregen er zelfs een DVD bij met de hoogtepunten van PSV
Zijn er hier PSV-fans?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:12 schreef Levitation het volgende:
Woei!Vanmiddag gaan we het voorlopig koopcontract tekenen! Ze laten er geen gras over groeien!
Dat is correct, Juup.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's maar goed ook, op gras kun je niet tekenen
bij jou of bij mij?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:31 schreef Inu het volgende:
Ik ben ineens heel moeIk ga morgen echt zo hard uitslapen
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wij kregen er zelfs een DVD bij met de hoogtepunten van PSV
Zijn er hier PSV-fans?
zijn er hoogtepunten dan?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Past nooit op 1 DVD, dan moet een 10-DVD box zijn, minimaal
kwam nog langs je afgerijd gisteravond, wilde toeteren maar mocht nietquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:18 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Wij gisteren een gaslek precies tegenover ons maar wij werden niet geevaceerd.
ik heb om 10:30 een afspraak gemaakt, stomme lul dat ik ben..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:31 schreef Inu het volgende:
Ik ben ineens heel moeIk ga morgen echt zo hard uitslapen
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:12 schreef Levitation het volgende:
Mijn bed is heel fijnquote:
Maar jij hebt toch een natuurlijke wekker om 7 uur?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:35 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb om 10:30 een afspraak gemaakt, stomme lul dat ik ben..
Maar ja..alles over voor das nieuwe betrieb...
maar die werkt vreemd genoeg vaak niet op de zaterdagquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:36 schreef Inu het volgende:
[..]
Mijn bed is heel fijn
[..]
Maar jij hebt toch een natuurlijke wekker om 7 uur?
Ik moet zeggen dat het niet nuttigen van alcohol een hoop productiviteit oplevertquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:38 schreef febster het volgende:
Slapen. Hoe werkende mensen in het weekend iets gedaan krijgen is mij een raadsel
.
Ik drink normaliter alleen nog op zaterdagquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het niet nuttigen van alcohol een hoop productiviteit oplevert
Ik vind vrijdag uitgaan toch fijner, dan heb je 2 dagen om uit te brakkenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:47 schreef febster het volgende:
[..]
Ik drink normaliter alleen nog op zaterdag. Het probleem is dat alcohol een stuk harder inslaat als je heel de week bezig bent
.
Goed afgerichtquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:40 schreef FUFR het volgende:
[..]
maar die werkt vreemd genoeg vaak niet op de zaterdag
Ik ga straks borrelen met docenten en redactiegenootjes, maar na 3 borrels ben ik denk ik al dronkenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:52 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik vind vrijdag uitgaan toch fijner, dan heb je 2 dagen om uit te brakken
[..]
Goed afgericht
ik heb iets gemist.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:50 schreef FUFR het volgende:
ok, we zijn dus vanaf nu betrokken in weer een nieuwe oorlog.
we zijn goed bezig.
[ afbeelding ]
er is/wordt een aanslag op de maan gepleegd.quote:
Ja, maar dat is iedereen altijd bij werkborrelsquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:56 schreef febster het volgende:
[..]
Ik ga straks borrelen met docenten en redactiegenootjes, maar na 3 borrels ben ik denk ik al dronken
Het is al klaar.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
er is/wordt een aanslag op de maan gepleegd.
we will be so very deadquote:
Ik hoop dat je het andersom bedoeld, want de mental image bij anussen in bommen is een beetje engquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:06 schreef FUFR het volgende:
als ik de maan was stuurde ik nu maanmannetjes met anussen in hun bommen
juist daarom!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:09 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het andersom bedoeld, want de mental imago bij anussen in bommen is een beetje eng
Bah..quote:
echt nietquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:00 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar dat is iedereen altijd bij werkborrels
steek mij eens aan met die ziektequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
Het stomme is, mijn bierlust is helemaal weg. Ik heb er gewoon geen behoefte meer aan
De mensen die alcohol drinken alleen iddquote:
Tijdens mijn 3 maanden werkeloosheid dronk ik echt om de dag wel een glas wijn of iets anders alcoholisch, maar deze week ook totaal geen zin meer in alcohol gehad... Misschien vanavond een glaasje wijn bij het etenquote:
Ik ga je dronken voeren binnenkortquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:36 schreef Inu het volgende:
[..]
Tijdens mijn 3 maanden werkeloosheid dronk ik echt om de dag wel een glas wijn of iets anders alcoholisch, maar deze week ook totaal geen zin meer in alcohol gehad... Misschien vanavond een glaasje wijn bij het etenZal ook wel inslaan idd
been there, done thatquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon een paar weken niet zuipselen, dan gaat de rest vanzelf
Ja is ook, had alleen niet verwacht dat ik zo snel zou genezenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:32 schreef Inu het volgende:
[..]
De mensen die alcohol drinken alleen iddMaar vaak komen ze direct van hun werk af, zonder iets te eten en dan zijn een paar glazen wel heftig..
Maar het is toch juist goed dat je geen zin meer hebt in bier? Dat wilde je toch?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:35 schreef febster het volgende:
Mits ze bier niet heeft verruild voor iets sterkers natuurlijk
Nu hetzelfde met roken?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja is ook, had alleen niet verwacht dat ik zo snel zou genezen
[..]
Espresso
Een stapje tegelijkquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
uiteindelijk wel, voorlopig nog niet
de 24ste toch?quote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
de 24ste toch?
30ste kan ik niet trouwens
jupquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:51 schreef Inu het volgende:
[..]
JammerKom je ander keertje kijken dan?
Ik hoor wel wanneer je een keer tijd en zin hebt danquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jup![]()
kan ook door de weeks zijn, ik zit toch in de buurt
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:55 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik hoor wel wanneer je een keer tijd en zin hebt dan
Volgens mij kan dat niet... Vond de optie; Laat mijn nabestaanden beslissen ook een beetje gemeen. Zijn ze al iemand verloren, moeten ze ook nog zelf beslissen of diegene in stukjes gesneden mag wordenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:03 schreef FUFR het volgende:
ja dus
en nee voor mensen die mijn onderdelen willen en zelf geen donor zijn.
Dat maak je van mensen die in een hakselaar zijn omgekomen.quote:
Nee, van schaapquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:05 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat maak je van mensen die in een hakselaar zijn omgekomen.
Het gaat om BRUIKBARE onderdelen.quote:
tssssk, mijn lever is herhaaldelijk goed getest en hij doet hetquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:10 schreef Levitation het volgende:
[..]
Het gaat om BRUIKBARE onderdelen.
dan niet. ik weiger mensen te helpen die zelf te beroerd zijn andere mensen te helpen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:05 schreef Inu het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat niet... Vond de optie; Laat mijn nabestaanden beslissen ook een beetje gemeen. Zijn ze al iemand verloren, moeten ze ook nog zelf beslissen of diegene in stukjes gesneden mag worden
Ik zuip al ruim 2 jaar niet en nog heb ik er af en toe zin in (meer behoefte aan het onderdrukken van prikkels).quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon een paar weken niet zuipselen, dan gaat de rest vanzelf
Berichtje van vandaag op pagina 31 (kan het online niet vinden):quote:"Zes op de tien doorstromers naar hbo-niveau stopt binnen een jaar"
Met andere woorden: Er is geen probleem, dat hebben we gisteren zelf verzonnen.quote:Uitval HBO
In het artikel over de uitval van mbo' ers op het hbo van gisteren staan twee fouten. De uitval bij Fontys en Zuyd zijn niet 61, respectievelijk 70 procent, maar bij allebei 22. Bovendien is de naam van de voorzitter van de raad van bestuur van Fontys Marcel Wintels, en niet Winters.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:39 schreef Levitation het volgende:
Mooi staaltje bagger-journalisme van het ED:
Bericht van gisteren, voorpagina Eindhoven Plus gedeelte: Uitval mbo'ers op hbo 'schrikbarend'
Ondertekst in de krant:
[..]
Berichtje van vandaag op pagina 31 (kan het online niet vinden):
[..]
Met andere woorden: Er is geen probleem, dat hebben we gisteren zelf verzonnen.![]()
Heerlijk, z'n kwaliteitskrant.![]()
![]()
Foutje van febster?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:39 schreef Levitation het volgende:
Mooi staaltje bagger-journalisme van het ED:
Bericht van gisteren, voorpagina Eindhoven Plus gedeelte: Uitval mbo'ers op hbo 'schrikbarend'
Ondertekst in de krant:
[..]
Berichtje van vandaag op pagina 31 (kan het online niet vinden):
[..]
Met andere woorden: Er is geen probleem, dat hebben we gisteren zelf verzonnen.![]()
Heerlijk, z'n kwaliteitskrant.![]()
![]()
Is Febster slecht in statistiek? Dan zou het wel eens van hem kunnen zijn.quote:
Je hoornvlies.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:47 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet mijn keuze nog veranderen in ja, ik heb nu: laat m'n nabestaanden maar beslissen.
Niet dat ze veel bruikbaars van me kunnen halen, maar toch
"mijn tieten kunnen over 2 patienten worden verdeeld.."quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:47 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet mijn keuze nog veranderen in ja, ik heb nu: laat m'n nabestaanden maar beslissen.
Niet dat ze veel bruikbaars van me kunnen halen, maar toch
Zelfs ik heb statistiek gehad. Was wel onderdeel van een minor, maar volgens mij willen ze het wel gaan invoeren bij andere letteren-opleidingen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:48 schreef Levitation het volgende:
[..]
Is Febster slecht in statistiek? Dan zou het wel eens van hem kunnen zijn.
Feb: krijgen jullie eigenlijk uberhaupt wel statistiek op die opleiding? Zo niet, dan wordt dat misschien wel tijd.
Ik heb ook statistiek gehad en ben gezakt voor het tentamen, maar mocht dat compenseren met oa een tentamen over Excel.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:51 schreef Inu het volgende:
[..]
Zelfs ik heb statistiek gehad. Was wel onderdeel van een minor, maar volgens mij willen ze het wel gaan invoeren bij andere letteren-opleidingen.
Ik zat in een groepje met een jongen die een HBO-opleidingen communicatie had gedaan en dus al 4 jaar statistiek achter de rug hadquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb ook statistiek gehad en ben gezakt voor het tentamen, maar mocht dat compenseren met oa een tentamen over Excel.![]()
![]()
Zover mijn bijdrage over het niveau van opleidingen in dit land.![]()
![]()
Als het niveau van statistiek bij communicatie vergelijkbaar is met dat op de MER, heb je waarschijnlijk niet echt veel aan hem gehad.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:57 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik zat in een groepje met een jongen die een HBO-opleidingen communicatie had gedaan en dus al 4 jaar statistiek achter de rug had
Ah, het was genoegquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:01 schreef Levitation het volgende:
[..]
Als het niveau van statistiek bij communicatie vergelijkbaar is met dat op de MER, heb je waarschijnlijk niet echt veel aan hem gehad.
4 jaar statistiek? Dan heeft je groepsgenootje mild overdreven. Als het al vier colleges waren is het veelquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:57 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik zat in een groepje met een jongen die een HBO-opleidingen communicatie had gedaan en dus al 4 jaar statistiek achter de rug had
Zijn alle communicatie opleidingen hetzelfde dan?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
4 jaar statistiek? Dan heeft je groepsgenootje mild overdreven. Als het al vier colleges waren is het veel
nee, maar ik kan me niet voorstellen dat de verschillen dermate gigantisch zijnquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:15 schreef Inu het volgende:
[..]
Zijn alle communicatie opleidingen hetzelfde dan?
Er kwam iig meer statistiek uit zijn handen dan wanneer ik het zelf had moeten doen. SPSS
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er zijn mensen die niet in ons klustopic lezen
ik wilde trouwens nog even zeggen dat jullie echt een prachtdochter hebben gemaakt. Die bekkies die ze trokquote:
Dank je welquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wilde trouwens nog even zeggen dat jullie echt een prachtdochter hebben gemaakt. Die bekkies die ze trok!
*rammel*
Juup en z'n zakskequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:04 schreef Juup© het volgende:
Wij waren vandaag even met Evi op stap (op de bouw kijken waar ons huis komt te staan):
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:04 schreef Juup© het volgende:
Wij waren vandaag even met Evi op stap (op de bouw kijken waar ons huis komt te staan):
[ afbeelding ]
Je hoofd, of althans wat je er van gemaakt hebt.quote:
't lijkt anders best aardigquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:16 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Je hoofd, of althans wat je er van gemaakt hebt.![]()
Simpsons bestaan trouwens alweer 20 jaar!
Als ik nog studeerde had ik gezegd: wedstrijdje doen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:45 schreef Stormqueen het volgende:
ik moest even van bb zeggen dat hij denkt dat jullie jaloers zijn op zijn weelderige baardgroei
Dat haal ik makkelijk en die van mij wordt roodquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:45 schreef Stormqueen het volgende:
ik moest even van bb zeggen dat hij denkt dat jullie jaloers zijn op zijn weelderige baardgroei
hij had vakantie en wilde kijken hoe ver het zou groeienquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:50 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Als ik nog studeerde had ik gezegd: wedstrijdje doen?Maar hoe kwam je er zo ineens bij, om te laten staan?
Zei hij dat ook als hij met zijn baard orale sex met je ging hebbenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:59 schreef Stormqueen het volgende:
hij is er al af hoor, maar ik wilde het gevoel even delen
ik ben net bekant 4 weken ongesteld geweestquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:53 schreef febster het volgende:
[..]
Zei hij dat ook als hij met zijn baard orale sex met je ging hebben?
Dus?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben net bekant 4 weken ongesteld geweest![]()
Leuk tochquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:16 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Je hoofd, of althans wat je er van gemaakt hebt.![]()
Simpsons bestaan trouwens alweer 20 jaar!
Keep on dreamingquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:45 schreef Stormqueen het volgende:
Mooi meisjequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:34 schreef Stormqueen het volgende:
moet trouwens nog even pimpen met niggie, we hadden ze een fotosessie kado gedaan en de pics zijn sweeeeeet!
[ afbeelding ]
Je hoeft 'm daarna toch niet te zoenen ofzo? Kom op, je bent geen 18 meer.quote:
ehr, als we het gaan verkopen ofzo?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:48 schreef Inu het volgende:
Ik hoor elke keer een geluid dat lijkt op metaal dat aan het uitzetten is... Zouden dat de verwarmingsbuizen zijn?
Ziet er mooi uit allemaal SQ, jullie huisWanneer moet het nu uiteindelijk helemaal af zijn?
Ik bedoelde de huiskamerquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ehr, als we het gaan verkopen ofzo?
Helemaal af zal het nooit worden, we streven naar benedenverdieping af komende zomer, en de schuur.
Dan blijft de tuin een ongoing project, en de zolder zal er ook nog een keer aan moeten geloven
Wat je ook probeert, we krijgen het binnen drie postjes zo gedraaid dat het over "sweet love" gaat.quote:
Dus er blijft geen geld over voor kinderen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ehr, als we het gaan verkopen ofzo?
Helemaal af zal het nooit worden, we streven naar benedenverdieping af komende zomer, en de schuur.
Dan blijft de tuin een ongoing project, en de zolder zal er ook nog een keer aan moeten geloven
Niet over me roddelen als ik er niet bij ben.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Probeer ArTiC eens als trefwoord, misschien helpt dat bij Google
Als jij dat denkt zal het altijd zo blijven idd...ik ken dat gevoel. De oplossing is simpel: geen uithuil vriendje zijn. Als je een leuk iemand leert kennen die net uit een relatie komt en ze komt bij je uithuilen: laat haar maar ff haar verhaal doen, geef geen goede raad en zodra haar verhaal af is: ander onderwerp of ga wat leuks doen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:23 schreef r8ality het volgende:
Op een dag realiseer je je dat bij alledrie de vrouwen waar je iets noemenswaardigs mee gedaan hebt:
- het altijd exen-drama was
- je dus the goto-guy was
- je bij voorbaat kansloos was
En dat altijd zal blijven. En het waarschijnlijk nooit gaat veranderen..
Ik roddel niet, roddelen is onwaarheden vertellen en dat doe ik nietquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Niet over me roddelen als ik er niet bij ben.
Ik zat nog in een relatie toen ik begon met uithuilenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als jij dat denkt zal het altijd zo blijven idd...ik ken dat gevoel. De oplossing is simpel: geen uithuil vriendje zijn. Als je een leuk iemand leert kennen die net uit een relatie komt en ze komt bij je uithuilen: laat haar maar ff haar verhaal doen, geef geen goede raad en zodra haar verhaal af is: ander onderwerp of ga wat leuks doen.
Tenzij je graag een uithuilvriendje wil zijn...dan steun je haar.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:27 schreef gr8w8 het volgende:
Milquarious. Rock opera.zie fok weblog of tikfout.nl, te fout.
arme Juup©quote:
Dank je. Is ook niet leuk wat er aan de hand is.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
arme Juup©
*aai over je kale bolletje*
ik weet het inmiddels...kan niet anders zeggen dat het een heel moeilijk iets is maar ik denk dat je het goede doet zoquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dank je. Is ook niet leuk wat er aan de hand is.
Dank je.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik weet het inmiddels...kan niet anders zeggen dat het een heel moeilijk iets is maar ik denk dat je het goede doet zo
tuurlijk welquote:
tja...kwam pas om half 4 vanmiddag mijn bed uitquote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tja...kwam pas om half 4 vanmiddag mijn bed uit
had je maar niet moeten neukenquote:
Ik ben eigenlijk al uren moe door de medicatie, maar ik kan het niet opbrengen om nu te gaan slapen door alle ellende in mijn hoofd.quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
had je maar niet moeten neuken![]()
ik heb trek in chips...raad eens wat ik niet in huis heb
Als ik die in huis had zat ik nu niet op fok he....überhaupt niet voor (of achter) een PCquote:
Dat weet jij maar nooitquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als ik die in huis had zat ik nu niet op fok he....überhaupt niet voor (of achter) een PC
dat durf ik wel met enige zekerheid te zeggen andersquote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat durf ik wel met enige zekerheid te zeggen anders
neuh...niet snel...meestal heb ik wel wat te doenquote:Op zondag 11 oktober 2009 01:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
![]()
Verveel jij jezelf nooit op zaterdagavond?
Mooi danquote:Op zondag 11 oktober 2009 01:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
neuh...niet snel...meestal heb ik wel wat te doen
nooitquote:
Nee, ze kwam gewoon eten en kletsenquote:Op zondag 11 oktober 2009 01:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nooit
Ging jij niet met een vriendinnetje op stap?
Ook leukquote:
Neem het mee naar helmond...liefhebbers genoegquote:
Trustenquote:Op zondag 11 oktober 2009 01:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nu bijna, pillen doen hun werk. Tot later
Kan het deze week nog wel ergens eten, hoef ik een keertje niet te kokenquote:Op zondag 11 oktober 2009 02:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Neem het mee naar helmond...liefhebbers genoeg
Met wie moet ik nu flirten?quote:
Met mijquote:
je zou er nachtmerries van krijgen hequote:
Ik zie het al helemaal voor mijquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je zou er nachtmerries van krijgen he
wanneer mag je de vloer gaan leggen?quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
Hoi!
Stof
Maar de bank staat weer in de woonkamert
begin december ofzoquote:
ah gatverquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
begin december ofzo
Je merkt weinig van het vocht als je in de woonkamer staat, maar als je een krant neerlegt wordt ie toch wat sponzig
poezels lopen al een tijdje los, zolang er geen bouwvakkers bezig zijnquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ah gatver
poezels al losgelaten? wat vonden die ervan?
Aah lieverd, niet zo beperkt denken, het kan toch heel mooi zijn tussen onsquote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:03 schreef febster het volgende:
[..]
Aah lieverd, niet zo beperkt denken, het kan toch heel mooi zijn tussen ons
idd...dat ik iedere ochtend naast je wakker wordt en uit schrik over je heenquote:Op zondag 11 oktober 2009 16:03 schreef febster het volgende:
[..]
Dit gaat over een LAT mag ik hopen? Dan kunnen er mooie dingen tussen zitten inderdaad, fysiek dan.quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:03 schreef febster het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:45 schreef febster het volgende:
Vnv kijkavond hier, 10 vrouwen 'keuren'
Misschien is het wel een stil verlangen van hem?quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:41 schreef febster het volgende:
Die durft niet meer na het bovenstaande
Zie je wel, het is allemaal de schuld van de media. Helmond is helemaal niet zo crimineelquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:52 schreef ArTiC het volgende:
[ afbeelding ]
Zoek het aantal dubbele berichten![]()
ja...dit is de helmondpagina van ed.nl
kutkrantquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zie je wel, het is allemaal de schuld van de media. Helmond is helemaal niet zo crimineel
Zelfs Djeez?quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kutkrant
zelfs de FP van fok! is nog beter
wie?quote:
Deze http://fotoboek.fok.nl/user/3926quote:
okayquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Deze http://fotoboek.fok.nl/user/3926
Degene die de FP vervuild met sex gerelateerde berichten en tokkie berichten en Telegraafstijl aandachtgeilerij.
Heb je nou foto's gemaakt?quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:45 schreef febster het volgende:
Vnv kijkavond hier, 10 vrouwen 'keuren'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
quote:Op maandag 12 oktober 2009 08:41 schreef Levitation het volgende:
Goeiemorgen! De zon schijnt.Het is echt heerlijk herfstweer heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2009 08:41 schreef Levitation het volgende:
Goeiemorgen! De zon schijnt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |