Ben je nog daar, zeg maar tegen S. dat er nog een lading info aankomt!quote:Op woensdag 1 april 2009 14:39 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Je krijgt de groeten van Gerk.
Hij weet niet eens waar je bedrijf zit.
Balkon+stoel+laptop+zonnebril=contentanalyse schrijven in de zonquote:Op woensdag 1 april 2009 14:29 schreef r8ality het volgende:
Ik wil in de tuin zitten goddamnit, niet binnen laptops imagen.
Luie kudtstudenten ook altijdquote:Op woensdag 1 april 2009 14:48 schreef febster het volgende:
[..]
Balkon+stoel+laptop+zonnebril=contentanalyse schrijven in de zon.
quote:werkzaamheden:
Je verleent 1e-lijns gebruikersondersteuning aan medewerkers en klanten
Je handelt klantencontacten op een efficiënte en klantvriendelijke wijze af en draagt zorg voor de daaruit voortvloeiende administratieve handelingen
Je onderhoudt telefonische contacten met leveranciers en derden
Je bent verantwoordelijk voor de signalering van veel voorkomende problemen
Je zorgt voor een juiste informatieverstrekking omtrent producten, diensten en interne procedures
profiel:
Bezig met een HBO of WO opleiding
Beschikbaar in de ochtend- middag- of avonduren (tussen 8:00 en 20:00 uur), voor minimaal 12 uur per week
Uitstekende communicatieve vaardigheden en klantgerichtheid
Je bent sensitief, proactief en flexibel
Affiniteit met automatisering en administratieve processen is belangrijik om de functie met plezier uit te kunnen voeren
I knowquote:Op woensdag 1 april 2009 16:36 schreef r8ality het volgende:
Ik heb al een baan Levi. En ik denk dat ik met school kap
.
niet doen joostsel, juist in deze tijd zoeken ze weer mensen met papiers!quote:Op woensdag 1 april 2009 16:36 schreef r8ality het volgende:
Ik heb al een baan Levi. En ik denk dat ik met school kap
.
quote:Op woensdag 1 april 2009 16:42 schreef Levitation het volgende:
Mijn moeder belde net... begint heel verhaal. Ik heb geen idee waar ze het over heeft. Heeft ze de verkeerde dochter gebeld.![]()
Moeders
klopt, we zitten 100 meter van elkaar en hij is hier nog nooit geweest, hij weet alleen in hetzelfde pand als zij de broodjes bestellen.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:39 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Je krijgt de groeten van Gerk.
Hij weet niet eens waar je bedrijf zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |