Waarom heb je dan gezegd dat je een kom hebt?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:25 schreef Winner_Taco het volgende:
Pierewiet is niet meer![]()
Ga ik naar de dierenzaak om een nieuwe te halen , krijg ik gewoon geen goudvis mee
Reden volgens mevr Kontgezicht : Goudvissen horen niet in een kom maar in een aquarium met gefilterd water en climate control
Mevrouw Kontgezicht verkoopt zelf vissenkommen ! Sterker nog , ik heb mijn vissenkom + vis jaren geleden daar gekochtquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:29 schreef NanKing het volgende:
Mevrouw Kontgezicht heeft wel gelijk.
Dan is mevrouw Kontgezicht een hypocriete kuttekopquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:30 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Mevrouw Kontgezicht verkoopt zelf vissenkommen ! Sterker nog , ik heb mijn vissenkom + vis jaren geleden daar gekocht
Idd, meeste dierenwinkels verkopen ook levende sprinkhanen voor je vogelspin of hagedis of w/e, dus dieren kopen voor consumptie moet kunnen.quote:
Zoiets van "een lege kom is ook geen porum hé "quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:30 schreef MacMullins het volgende:
Hoe weten ze daar nou wat voor aquarium of kom je hebt.
...kut klacht
Van welk huisdier heb jij wel plezier dan?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:28 schreef wise het volgende:
mensen met vissen als huisdier
Kost alleen maar onderhoud en je hebt er geen plezier van
Ehh loop een gemiddelde supermarkt, slager binnen?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:32 schreef Zith het volgende:
[..]
Idd, meeste dierenwinkels verkopen ook levende sprinkhanen voor je vogelspin of hagedis of w/e, dus dieren kopen voor consumptie moet kunnen.
Omdat we soms weleens tot nieuwe inzichten komen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:32 schreef Esmerallda17 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom leren we dan van jongs af aan , dat vissen vaak rondzwemmen in een vissenkom?
Een goudvis wordt onder goede omstandigheden een jaar of 20, maar 6 jaar is niet slecht voor een vis in een kom.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:33 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Zoiets van "een lege kom is ook geen porum hé "
O mijn overleden buddy is 6 geworden dus lijkt me wel ok voor een vis toch?
i lolled. Had een parkiet die liedjes kon fluitenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:33 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Van welk huisdier heb jij wel plezier dan?
Of ben jij die Fok!-er die zich laten nemen door zijn hond?
Dezelfde reden als dat veel mensen denken dat een konijntje in een veels te klein hokje ook gewoon kan.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:32 schreef Esmerallda17 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom leren we dan van jongs af aan , dat vissen vaak rondzwemmen in een vissenkom?
mwa, een gemiddelde goudvis in de juiste omstandigheden kan 20 jaar oud worden.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:33 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Zoiets van "een lege kom is ook geen porum hé "
O mijn overleden buddy is 6 geworden dus lijkt me wel ok voor een vis toch?
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:08 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dezelfde reden als dat veel mensen denken dat een konijntje in een veels te klein hokje ook gewoon kan.
Gelukkig worden mensen steeds bewuster.
* MarMar duwt pluis_konijn in een hokje van 100 bij 50 cm.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:15 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Wat een onzin, mijn Henk zwemt ook gewoon in een kom, met een plantje en een steen.
Ik heb hem nog nooit horen klagen![]()
![]()
![]()
Waar heb je het over meelbal?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:33 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ehh loop een gemiddelde supermarkt, slager binnen?
Whehe.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:51 schreef Smolderbeard het volgende:
Zeg dat je een mooi aquarium hebt aangeschaft en als je die vis dan van haar krijgt haal je een bakje dipsaus tevoorschijn en slik je die vis zo door.
En als dat mens dan helemaal begint te flippen van 'WAT DOE JE!?' dan zeg jij zo van 'HEHEHE IK HEB HET TOCH GEKOCHT!!!!!!!!!!!'.
Kijk maar eens goed naar dat happende vissenmondje.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:13 schreef MissSpooky het volgende:
Mijne is goed onderweg, iets van 12 jaar nu.
En jawel, in een vissenkom.
Je hoort in F&Fquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:15 schreef MarMar het volgende:
[..]
* MarMar duwt pluis_konijn in een hokje van 100 bij 50 cm.
Neuh joh, die vermaakt zich goed.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:51 schreef Smolderbeard het volgende:
[..]
Kijk maar eens goed naar dat happende vissenmondje.
Het zegt:'Dood me! Alsjeblieft!'
Hij heeft een grote komquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:15 schreef MarMar het volgende:
[..]
* MarMar duwt pluis_konijn in een hokje van 100 bij 50 cm.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |