Ik moest wel even lachenquote:
Wat is er dan met je ouwe gebeurt?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:53 schreef Major-Balls het volgende:
Ik mis mijn ps3![]()
Kom er net achter dat je FPS spellen gewoon met keyboard en muis kan spelen op PS3![]()
KZ2 en COD e.d. werkt allemaal prima.. Als het goed is kan ik volgende maand een nieuwe kopen,
hoop dat er een 250gb Modern Warfare 2 bundel komt. Ik wou hem eerst voor de pc kopen, maar als het op de ps3 ook kan met muis en tobo, dan is dat toch echt een fijnere optie.
Laser kaput gebrand. Kan er wel een nieuwe laser in stoppen, maar die gaat ook weer kapot.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:38 schreef staticdata het volgende:
Wat is er dan met je ouwe gebeurt?
Helemaal FUBAR? Of heb je ook gewoon trek in een nieuwe verse console met garantie en verbeterde hardware?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:53 schreef RudyCarell het volgende:
@ Keltie Je mag ook mijn adapter hebben aangezien mijn 360 naar de %^$*& is...
Dankquote:
Wat is er moeilijk aan een FPS spelen met de PS3 controller? Ok, mijn inziens is dat ding te klein en te licht en uiteraard is met muis en toetsenbord spelen beter maar elke PS3 speler heeft daar last van.... dus....quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:58 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
Laser kaput gebrand. Kan er wel een nieuwe laser in stoppen, maar die gaat ook weer kapot.
Ik heb die versie waarbij de laser overstuurt wordt in sommige games, schijnt zelfs een lijst van te zijn.
Ik wil gewoon een nieuwe zodat ik geen gezeik heb met kinderziektes ofzo en ik vind die Slim versie
wel kicken met meteen ook een grotere HD erin.
Komt nog wel een keer een nieuwe laser in die oude dan, gebruik ik hem als mediafileserverstreamdinges ofzo of klooien met Linux oid.
Ik ben echt zeer benieuwd naar spelen met keyboard en muis op de PS3. Het schijnt dat je alleen maar een USB muis en USB toetsenbord hoeft aan te sluiten en eventueel wat knoppen toewijzen in het game menu en that's it. Heb een filmpje op youtube gezien waarbij het iig met Unreal zo gefixed was en het
is bekend dat het ook kan met andere FPS, maar weet niet precies of je dan nog moeilijk moet doen met instellingen ofzo. Anyways; FPS games op PS3 spelen met tobo en muis is mogelijk!!
En dat is heel fijn imho, want ik wil en kan echt niet meer wennen aan shooters spelen met de controller.
Ik heb trek in een Ati HD5870 en idd een opvolger...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:00 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
Helemaal FUBAR? Of heb je ook gewoon trek in een nieuwe verse console met garantie en verbeterde hardware?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het moeilijke is het, opnieuw, leren spelen met de controller. Ik ben nu al jaren gewend om FPS te spelen met muis en tobo, en dat is ook gewoon veel beter. Vroegah.. toen ik me niet bezig hield met pc games omdat de ps1 helemaal de bom was e.d. , kon ik prima spelen hoor met die controller.. heb aardig wat headshots gemaakt met Syphon Filterquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat is er moeilijk aan een FPS spelen met de PS3 controller? Ok, mijn inziens is dat ding te klein en te licht en uiteraard is met muis en toetsenbord spelen beter maar elke PS3 speler heeft daar last van.... dus....
quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:29 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik heb trek in een Ati HD5870 en idd een opvolger...Is er uberhaupt iets legaal in jou huis? Ben je zelf wel legaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
Mee eens hoor! Alleen als je met toetsenbord en muis speelt moet je die wel ergens neerzetten hequote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:38 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
Het moeilijke is het, opnieuw, leren spelen met de controller. Ik ben nu al jaren gewend om FPS te spelen met muis en tobo, en dat is ook gewoon veel beter. Vroegah.. toen ik me niet bezig hield met pc games omdat de ps1 helemaal de bom was e.d. , kon ik prima spelen hoor met die controller.. heb aardig wat headshots gemaakt met Syphon FilterMaar die tijden zijn voorbij.
En nee, niet elke PS3 speler heeft daar last van, want er zijn er zat die inmiddels met tobo en muis spelen.. En dat is niet alleen omdat ze dat gewend zijn van pc ofzo.. het is ook echt daadwerkelijk sneller en efficienter![]()
Dit weekend ga ik bij mijn broertje even COD4 op de PS3 testen met G15 toetsenbord en MX518 muis![]()
Als je die optie hebt, waarom zou je dan nog met controller spelen?
Het viel me gewoon op. Zeker voor zo een grote release en dan geen beveiliging kiezen...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Is er uberhaupt iets legaal in jou huis? Ben je zelf wel legaal?
Heb je iets legaal is het Vistaquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:45 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Het viel me gewoon op... Ik heb alle Batllefields origineel!En Vista
![]()
Maar voor de rest zou ik moeten zoeken![]()
Dat is weer een heel ander verhaal, in mijn geval is het een kwestie van bureaustoel opzij en in een FatBoy zitzak neerploffen met controller in de hand.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mee eens hoor! Alleen als je met toetsenbord en muis speelt moet je die wel ergens neerzetten heDan speel ik liever met de (draadloze) controller relaxt vanaf de bank
quote:EA kondigt Rock Band voor de iPhone aan
donderdag, 8 oktober 2009 (22:41) | Gonny van der Zwaag
XHallo en welkom op iPhoneclub.nl! Als dit je eerste bezoek is, is het wellicht handig om je te abonneren op onze RSS feed zodat je altijd op de hoogte blijft van het laatste iPhone-nieuws.
EA Mobile heeft bevestigd dat ze de populaire game Rock Band voor de iPhone gaan uitbrengen. Het werd bekendgemaakt tijdens een presentatie van EA op de telecombeurs CTIA. Net als de console-versie kun je straks extra liedjes downloaden. Daarnaast krijgt de iPhone-versie de mogelijkheid om via Bluetooth een multiplayer-game te spelen met maximaal vier personen. Net als bij de console komen de noten naar je toe stromen. Het “is the real deal”, aldus Mashable, die de game in actie hebben gezien.
Gewoon gemakzucht... Als ik het kan downloaden waarom dan niet? En goede muziek etc koop ik wel hoor. Zeker als het NL product is; Winne, Zwart Licht, Spinvis...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Heb je iets legaal is het VistaArme jongen!
Maar is er reden waarom je niks origineel wil hebben? Of gewoon geld voor (over)? Ik wil bijv. van muziek die ik echt goed altijd de originele CD hebben, vind dat gewoon tof om in de kast te hebben staanZelfde geld voor DVD's, Blu-ray's & Xbox 360 games
Ik heb ook Vista orgineel.. eindelijk van het update en crack gedoe af.. gewoon geen gezeik en ik heb totaal geen problemen met Vista, daar waar XP genoeg vastloopt of traag is heb ik totaal geen last meer van.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heb je iets legaal is het VistaArme jongen!
Maar is er reden waarom je niks origineel wil hebben? Of gewoon geld voor (over)? Ik wil bijv. van muziek die ik echt goed altijd de originele CD hebben, vind dat gewoon tof om in de kast te hebben staanZelfde geld voor DVD's, Blu-ray's & Xbox 360 games
Feliquote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 07:47 schreef Incolumis het volgende:
[..]
nog 4 jaartjes, mag je eindelijk bij BoF!
feli!
PM!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:53 schreef RudyCarell het volgende:
@ Keltie Je mag ook mijn adapter hebben aangezien mijn 360 naar de %^$*& is...
Je weet wel dat je hetzelfde type Xbox (Falcon, Jasper enz) moet hebben, anders past de adapter niet... Zijn andere connectors.quote:
Feliquote:
Kut cdwowquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 07:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Feli
Uncharted 2 is shippedVolgende week woensdag wss in huis en wanneer heb ik een etentje gepland..
Feliquote:
Klopt inderdaad, dit is de versie van 175W voor de xboxxen met HDMI.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Je weet wel dat je hetzelfde type Xbox (Falcon, Jasper enz) moet hebben, anders past de adapter niet... Zijn andere connectors.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:59 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Is dat voor die ontploffing die ze op de maan willen gaan doen?
Die gast die een high-five wilde geven en keihard genegeerd werd door z'n collegaquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:39 schreef staticdata het volgende:
nou je ziet geen fuck
Deceptie van het jaar.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:23 schreef FJD het volgende:
Er zaten wat streepjes op t stucwerk.
Toch handig dat ik je er even op heb gewezen, kon je t meteen rechttrekkenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:30 schreef Sickert het volgende:
Van die Polen geleerd zeker?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Toch handig dat ik je er even op heb gewezen, kon je t meteen rechttrekken
De fout die je maakt is denken dat je alles zelfquote:
Komt ie nu meequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wie doet er mee met BF1943?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:22 schreef FJD het volgende:
[..]
Komt ie nu meeIk ga slapen, hopelijk dat ik morgen weer wat beter ben.
Moet je ff kijken of je X1900XTX CrossfireX heeft, of gewoon Crossfire. Kaarten met X erachter kunnen dacht ik met alle andere willekeurige kaarten met een X gemengd worden, normale Crossfire kaarten kunnen enkel met hetzelfde type.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:42 schreef RudyCarell het volgende:
Wie weet er of mijn oude X1900XTX in crossfire kan met een HD5870?
als het een geldkwestie is dan moet je welquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:02 schreef FJD het volgende:
[..]
De fout die je maakt is denken dat je alles zelf
zou moeten doenJe moet zorgen voor een eindresultaat, hoe je daar komt is volstrekt irrelevant
Staat er bier koud?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Vandaag openhuis
Het lange wachten is begonnen. Tot 15:00 niks kunnen doen, behalve wachten
* PoSTMaN verwacht dat er niemand komt.
Ow ja das nuquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het Nederlands Elftal speelt best goed
Vraag je dat nu echtquote:
Thanks... Helaas heb ik de laatse uit eerste normale Crossfire kaarten...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 08:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Moet je ff kijken of je X1900XTX CrossfireX heeft, of gewoon Crossfire. Kaarten met X erachter kunnen dacht ik met alle andere willekeurige kaarten met een X gemengd worden, normale Crossfire kaarten kunnen enkel met hetzelfde type.
Misschien, weet nog niet zeker of ik thuis ben. Gister nog CoD4 & BF1943. Vooral CoD4 MW blijft geweldig onlinequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:30 schreef FJD het volgende:
[..]
Ow ja das nuVanavond gamen? Heb gisteren nog horde GoW2 gespeeld
![]()
Ow ja! Kuyt eruit voor Babel, ik ga weer schilderen
Dat had ik zaterdag om 10.30 .. Een half uur voordat de eerste mensen kunnen komen nog even snel de WC verstoppenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
KAK!
Ik moet enorm schijten, maar weet nu al dat de geur heel erg zal zijn en je altijd zal zien dat net op het moment dat je lekker zit de bel gaat
Prik eens een datum voor de week waarin je konquote:
Lijkt me t beste jaquote:Op maandag 12 oktober 2009 07:47 schreef staticdata het volgende:
ik kan heel de week
Gewoon vrijdag doen dan?
HerfstBok..quote:Op maandag 12 oktober 2009 08:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ook prima maar Herfst, Winter & Lente zijn ook
Yup, staat genoteerdquote:Op maandag 12 oktober 2009 08:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Lijkt me t beste jaDas dan volgende week vrijdag toch? Deze kan ik nml. niet met dank aan Jorrit
quote:Op maandag 12 oktober 2009 08:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ook prima maar Herfst, Winter & Lente zijn ook kut
Met een winterVrund aan de Maas..quote:Op maandag 12 oktober 2009 08:26 schreef FJD het volgende:
WinterHopelijk vriest dit jaar de Maas dicht
Jullie zijn welkom hoorquote:
De enige HJ die echt lekker is is de prestige.quote:
Hmm...quote:De best scorende profielcombinaties
1. Conventioneel & Praktisch
Administratieve, ordelijke of regelende activiteiten in combinatie met buiten werken/zijn, fysiek werk, onderweg zijn of meer avontuurlijke activiteiten.
Studies: HBO Rechten, HBO Vrijetijdsmanagement, HBO Culturele en Maatschappelijke Vorming,MBO Sociaal Dienstverlener,MBO Sociaal Cultureel Werker,MBO Beveiliger, Cursus Event security officer
Beroepen: Juridisch adviseur, juridisch manager, juridisch (beleids)medewerker, juridisch coördinator, accountmanager, beleidsmedewerker, marketing- of salesassistent, (assistent) projectmedewerker of evenementencoördinator, beveiliger.
Defensie!quote:ordelijke of regelende activiteiten in combinatie met buiten werken/zijn, fysiek werk, onderweg zijn of meer avontuurlijke activiteiten.
Bedoel niet dat ik Defensie een plantsoenendienst vind, maar ik vond die omschrijving ook daarbij passenquote:Op maandag 12 oktober 2009 10:37 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
Het is een andere vorm van Bosmaaien maar ook dát kan avontuurlijk zijn jah
Hooligan for hirequote:
Dat snapte ik al hoorquote:Op maandag 12 oktober 2009 10:45 schreef Keltie het volgende:
Bedoel niet dat ik Defensie een plantsoenendienst vind, maar ik vond die omschrijving ook daarbij passen
Misschien een HBO opleiding gaan volgen en dan een hele andere richting kiezen? Bedrijfseconomie bijv.?quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:44 schreef Keltie het volgende:
Defensie begin ik niet meer aan. Die "kans" heb ik misgelopen nadat ik faalde voor m'n MBO diploma (2 maandjes later is die faal rechtgetrokken). Zit nu in een leventje dat ik defensie niet "trek".
Punt is een beetje dat ik eigenlijk bij iedere werkgever in de IT een "Is dit alles?" gevoel krijg en ik begin alsmaar te denken dat m'n MAVO mentor gelijk begint te krijgen door te stellen dat de IT niet echt iets voor mij is.
Zaterdagavond een gesprek gehad met m'n vriendin over werk en dergelijke en ook waarom ik voor de IT heb gekozen en wat mij eraan tegenstaat.
Eigenlijk is m'n enige afweging geweest of ik er goed in was of niet. Daar kan ik wel positief op antwoorden, aangezien dit nooit een punt van discussie is geweest bij werkgevers. Het was ook een logische stap omdat het vanaf m'n jeugd (8 jaar ofzo?) als rode draad door m'n leven is gegaan.
Heb wel een jaar of 4 geprobeerd in een garage te werken en dat ging als monteurshulpje ook wel goed, maar wist zelf ook wel dat ik hier geen leven van kon gaan maken
Maar verder, computers enzo, heb er tegenwoordig het liefst zo min mogelijk mee te maken (spelletje spelen valt er dan weer niet onder). Bij vragen van kennissen en/of ouders lopen de rillingen nog net niet over m'n rug
Maargoed, ben dan ook geen zolderkamernerd die in z'n privétijd ook nog eens gaat lopen pielen en kloten.
M'n "passies/ interesses" liggen totaal ergens anders
Twijfel, twijfel.. Zo op het kruispunt der levenswegen (25 jaar)
Nah, het is bij mij meer dat ik nooit echt met een "voldaan gevoel" weg ga bij m'n werk.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:03 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
Dat snapte ik al hoorHet is jammer dat je het bootje gemist hebt, maar ook Defensie houd een keer op, of wordt minder leuk etc.. Maar het kan wel een leuke opstap zijn oid, ook niet altijd.
Het is de leeftijd heh, dat je je automatisch wat drukker gaat maken over de lange termijn e.d.
Zijn de teksten die dat testgeval uitbraaktequote:Vrijheid, avontuur en "buiten" werken, afwisseling <-- je hoort het vaker, het is ook héérlijk.
Beveiliging zie ik ook in je tekst terugkomen.. Die dingen wijzen erop dat Defensie wel leuk had kunnen zijn.
Heb niets tegen defensie, heb vooral wat tegen het wereldje wat erbij komt kijkenquote:Niet om te dissen, maar wel een leuke sidenote bij het gegeven dat je wel eens hebt afgegeven op Defensie.. Het is leuk en goed werken, maar je moet op een gegeven moment verder.
Postbodequote:Het is lastig om een leuke goede vergelijkbare baan te vinden welke je ook tot aan je pensioen kan blijven doen. Ik moet hem ook nog vinden; ben zelf namelijk best wel op zoek naar een leuke goede "buiten" baan met veel afwisseling en vrijheid. Moeilijk!! Opzichter in een recreatiegebied als Spaarnwoude ofzo, dat is een optie.
quote:Maar elk voordeel heb zijn nadeel heh... namelijk kutweer![]()
Baantje wat ik nu heb is, buiten het financiele plaatje, eigenlijk helemaal super.. De hele dag beetje rondrijden in splinternieuwe auto's... Maar buiten het feit dat het al snel verveeld en dus eigenlijk best saai is.. Het gaat nu weer meer en meer regenen, en als er strakjes vorst is.. dan kan ik nog gaan krabben ook!!
Talloze keren per dag.. Leuk is anders..
Nee, maar ik vond het leuk om te lezen dat je "het" wel in je hebt zitten.. Avontuur, Controlle, Buiten, Fysiek etc.. [x] Geschikt!
Je wilt hem direct de dood insturen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Misschien een HBO opleiding gaan volgen en dan een hele andere richting kiezen? Bedrijfseconomie bijv.?
Dan heb je de verkeerde baan denk ik altijd maar. Ik vermaak me nog steeds meer dan prima en ga met plezier naar m'n werk. Als dat verdwijnt dan is t tijd voor verandering, het vakgebied ligt me iig welquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:43 schreef Keltie het volgende:
Nah, het is bij mij meer dat ik nooit echt met een "voldaan gevoel" weg ga bij m'n werk. Als mensen aan mij vragen wat ik doe voor de kost, kruip ik het liefste in een hoekje
Daar was ik zo langzamerhand ook wel achterquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:56 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan heb je de verkeerde baan denk ik altijd maar.
quote:Ik vermaak me nog steeds meer dan prima en ga met plezier naar m'n werk. Als dat verdwijnd dan is t tijd voor verandering, het vakgebied ligt me iig wel
Dat schouw ik toch een beetje onder hetzelfde gevoel. Maar het is dan ook een gevoelquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:43 schreef Keltie het volgende:
Nah, het is bij mij meer dat ik nooit echt met een "voldaan gevoel" weg ga bij m'n werk.
Als mensen aan mij vragen wat ik doe voor de kost, kruip ik het liefste in een hoekje
Zo'n test zit natuurlijk wel op een bepaalde manier in elkaar.. En naar aanleidingquote:Zijn de teksten die dat testgeval uitbraakte![]()
Tja, ik weet wel wat je bedoeld. Het is een kloof waar nooit een bruggetje overheenquote:Heb niets tegen defensie, heb vooral wat tegen het wereldje wat erbij komt kijken
Net zoals in het DEF subforum zeg maar
Postbode is altijd parttime.. die job is maximaal 15 uur per week, wist ik ook niet..quote:PostbodeAl is dat tegenwoordig ook niet tof meer.
Dat was vroeger, toen ik er begon, dus andersquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:06 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
Dat schouw ik toch een beetje onder hetzelfde gevoel. Maar het is dan ook een gevoel
wat zich lastig laat omschrijven. Maar ik ken het wel hoor. En dat je ook zegt
dat je al rilt bij de gedachte dat mensen bij jou komen voor vragen..
Wat doe je voor werk? Oh ik zit in de ict/doe iets met computers.. Oh kun je dan
misschien even.. NEE IK BEN VRIJ!!
[..]
Zo'n test zit natuurlijk wel op een bepaalde manier in elkaar.. En naar aanleiding
van jouw antwoorden komen een paar basiszaken aan het licht, in dit geval;
Buiten werken, Fysiek of lekker pittig bezig zijn, orde handhaven/aansturen.
Dat is een vorm van mentaliteit.
[..]
Tja, ik weet wel wat je bedoeld. Het is een kloof waar nooit een bruggetje overheen
valt te leggen. Komt van beide kanten, maar moet zelf ook altijd wel even kwijt
dat er vanuit de Pro-DEF hoek betere argumenten (minder te weerleggen) komen dan vanuit
de "Hippies/"NuKuBu's"" .. Maar het blijft altijd wel een mening, en mensen
verschillen.
Hele discussies kan je er over hebben, maar het blijft over en weer gooien.
Ik verwijs tegenwoordig door naar de geschikt/ongeschikt reclames, die geven een mooi
beeld over "het verschil" ..
[..]
Postbode is altijd parttime.. die job is maximaal 15 uur per week, wist ik ook niet..
maar ik heb het overwogen en weet het nu wel; het is dus geen fulltime job.
Ik zou zelf best graag (kleine)vrachtwagenchauf willen worden, omdat ik het heerlijk vind
om te rijden.
mijn werk klinkt interesanter als dat het isquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:59 schreef staticdata het volgende:
ik kan nooit uitleggen wat voor werk ik doe
Vind ik nietquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Je wilt hem direct de dood insturen.
Volgens mij is er geen saaiere opleiding dan Bedrijfseconomie
Daarom wil ik nu dus graag een sabbatical van een maand 9-12.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:56 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan heb je de verkeerde baan denk ik altijd maar. Ik vermaak me nog steeds meer dan prima en ga met plezier naar m'n werk. Als dat verdwijnt dan is t tijd voor verandering, het vakgebied ligt me iig wel
Ik heb ook Bedrijfskundige Informatica gedaan, maar dat is toch echt wel wat anders dan Bedrijfseconomie. Wereld van verschil, althans dat vind ik.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Vind ik niet
Dan is misschien Bedrijfskundige Informatica een idee. Doe ik ook en daarbij krijg je kort gezegd het Informatica en het Bedrijfskundige deel
Vind ik ook een wereld van verschil. BE is meer cijfers, BI is vooral processen in kaart brengen voor een nieuw informatiesysteem, al zeg ik het dan heeeeeeel kort door de bochtquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:00 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Daarom wil ik nu dus graag een sabbatical van een maand 9-12.
Oh en uitleggen wat ik doe, vond ik altijd lastig toen ik programmeur was. Nu kan ik me huidige werk beter verkopen, zonder dat het saai overkomt
[..]
Ik heb ook Bedrijfskundige Informatica gedaan, maar dat is toch echt wel wat anders dan Bedrijfseconomie. Wereld van verschil, althans dat vind ik.
Oorspronkelijk had ik me overigens ingeschreven voor BE, maar ik zakte op 1 tiende voor me HAVO en mocht nog een jaartje HAVO 5 doen.
KAK! moet naar overleg. Geen zin in
Ik heb al 3 keer een verhaal proberen te typen maar het is inderdaad kansloos, dat zei ik ook alquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:55 schreef FJD het volgende:
Het leger heeft een levensgroot imago probleem; in je tienerjaren zag je dat alleen de meest kansloze figuren, de figuren zonder ambitie of noemenswaardig talent, een baan in het leger ambieerden. Het lijkt me stiekem wel een enorm fascinerende logistieke omgeving maar dat beeld helpt niet echt.
De discussie over betere/slechtere argumenten van nukubus/DEFers is kansloos. Natuurlijk vind je het betere argumenten als je bij die groep hoort/wilt horen. Ik kan je nu al vertellen dat ik de argumenten van de mensen die je zo denigrerend nukubus noemt beter ga vinden; anders was ik wel leger ingegaan ipv op kantoor te gaan zitten.
Je hebt mensen met een kantoorbaan ook weleens "NuKuBu" genoemd.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:23 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
Wat een militair bedoeld met het hele gedoe qua "NuKuBu' is zo ongeveer een beetje gelijk aan de campagne "onbewust worden we steeds asocialer" <- Dát is misschien de mooiste korte samenvatting.
Zoiets, ofzo
Dan kom ik onder de naam Windmolen terugquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:39 schreef Sickert het volgende:
hier gaan we weer
ik zie straks weer iemand kwaad weg gaan en dan vervolgens terug komen onder een andere naam
Hippiequote:Op maandag 12 oktober 2009 13:44 schreef staticdata het volgende:
Dan kom ik onder de naam Windmolen terug
Belasting betalen van geld wat je van de belastingbetaler hebt ontvangen...ach ja met dat soort rondpomp-acties houden we Frank aant werkquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:43 schreef Major-Balls het volgende:
En fuck het belasting gelul want een militair betaalt ook belasting en dus ook mee aan het maatschappelijk operationeel falen...![]()
![]()
En de term 'onbewuste asociaal' ?quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
NuKuBu is gewoon een zeer denigerende en respectloze term.
Inderdaad. De meest succesvolle mensen zitten volgens mij meestal op kantoorquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
NuKuBu is gewoon een zeer denigerende en respectloze term.
Die vind ik passend binnen de gehele samenleving.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:18 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
En de term 'onbewuste asociaal' ?
Dat ligt natuurlijk weer geheel aan je definitie van succesvol.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Inderdaad. De meest succesvolle mensen zitten volgens mij meestal op kantoor
Dat tweede kun je ook prima in het leger.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Een bedrijf starten, veel omzetten en geld verdienen? Voorbeeld: Ikea...
Of jezelf door middel van goede prestaties opwerken naar een hoge functie binnen een bedrijf. Al is het dan in de meeste gevallen wel gewenst een goede opleiding te hebben genoten.
Dat geloof ik graag, ontken ik ook nergens. Ging me meer om de term NuKuBu. Die slaat op mensen die weigeren te werken terwijl ze dat wel kunnen maar zeker niet op mensen die een "simpele" kantoorbaan hebben.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:40 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dat tweede kun je ook prima in het leger.
JP is succesvol aant zijn in de oeh es of eeeee. Daarnaast heeft ie wat extra werkzaamheden erbij gekregenquote:
Wat voor werkzaamheden?quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:50 schreef FJD het volgende:
[..]
JP is succesvol aant zijn in de oeh es of eeeee. Daarnaast heeft ie wat extra werkzaamheden erbij gekregen
Gewoon werk maar dat zijn geen verhalen die op Fok! thuis horenquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat voor werkzaamheden?Dat ie binnenkort naar de USA ging wist ik
Kan je je afvragen of hij het goed doet door er extra werkzaamheden bij te krijgenquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:50 schreef FJD het volgende:
[..]
JP is succesvol aant zijn in de oeh es of eeeee. Daarnaast heeft ie wat extra werkzaamheden erbij gekregen
Vertel maar een keer danquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Gewoon werk maar dat zijn geen verhalen die op Fok! thuis horenBij ons ook nog wel een "mooie" maar die hoort
ook niet thuis op een publiek forum
Alstie t slecht doet dan hadden ze t niet gevraagd gok ik zoquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:00 schreef staticdata het volgende:
Kan je je afvragen of hij het goed doet door er extra werkzaamheden bij te krijgen
Ik hoop meer voor hem dat het Nieuw werk is en dat ie andere zaken dan kan afstoten. Anders krijg je er alleen maar werk bij omdat jij goed bent en de rest shit is.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:02 schreef FJD het volgende:
[..]
Alstie t slecht doet dan hadden ze t niet gevraagd gok ik zo
Opruimen is klaar, nu nog even troep weggooien, stofzuigen, overal doekje langs en dweilenquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:27 schreef FJD het volgende:
Ik moet eerst nog goed schoonmakenMisschien over een uurtje of 2 ofzo
Vergeet je de plinten niet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Opruimen is klaar, nu nog even troep weggooien, stofzuigen, overal doekje langs en dweilen
Voordeel van de plinten die ik heb is dat je alles tussen t laminaat en muur kan schuiven, beetje aanstampen en klaar!quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:08 schreef FJD het volgende:
Iets over half 11 ga ik wel halen, moet alleen nog even douchen
Ik zag t jaquote:
Ik las het net op nu.nlquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wielrenner Vandenbroucke (34) overleden
http://www.nu.nl/algemeen(...)ately-overleden.htmlquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wielrenner Vandenbroucke (34) overleden
Hebben die last van een omgevallen of opgeblazen bank?quote:
fijne dagquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:41 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hebben die last van een omgevallen of opgeblazen bank?
Zo, je hebt werkpaarden en sierpaarden dus ik ga zo lekker naar huis
Krijg de tyfus maar, ben deze ochtend volgens mij al productiever geweest als m'n netwerkcollega de hele dag is
quote:The Cranberries naar Nederland
AMSTERDAM - De Ierse band The Cranberries geeft op dinsdag 23 maart 2010 een concert in de Heineken Music Hall in Amsterdam.
Dat heeft concertorganisator Mojo bekend gemaakt.
Frontvrouw Dolores O’Riordan en de oorspronkelijke leden van The Cranberries komen voor het eerst in bijna zeven jaar weer bij elkaar voor een reeks concerten.
Alhoewel The Cranberries officieel nooit uit elkaar zijn gegaan, realiseerde de band zich met een intiem optreden in Dublin in januari van dit jaar hoezeer ze elkaar gemist hadden.
Gaan ik ook doen...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:43 schreef staticdata het volgende:
Dan zou ik kaartjes kopen als ik jou was
Lijkt me verstandigquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:43 schreef staticdata het volgende:
Dan zou ik kaartjes kopen als ik jou was
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Lijkt me verstandigOvermorgen hopelijk Uncharted
Je bedoelt VideoGamesPlus? Daar zijn de verzendkosten 7,50 CAD.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:59 schreef staticdata het volgende:
[..]
![]()
Cdwow nog geneens verzonden
maar maar gamehubs heb je 6 CAD verzendkosten klopt dat?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:45 schreef FJD het volgende:
VGP heeft al afgeleverd in NL....hopelijk vind ik t straks in de bus
Als je hem dan al hebtquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:59 schreef staticdata het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar hoe meer spanning hoe beter. Wordt explosief volgende week vrijdag![]()
Dan speel ik hem bij Fer, maakt me niet heel veel uitquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als je hem dan al hebtCD-Wow is qua verzending echt een drama! Bestel daar nooit meer iets wat ik snel wil hebben.
Iemand al de demo van Brutal Legend gespeeld?
Jawelquote:
Boeiuhquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Jawel
Vanavond heb ik geen tijdM'n toetje is gisteren wel
ontploft in de oven
Gaafquote:
Moguhquote:Op woensdag 14 oktober 2009 06:39 schreef Keltie het volgende:
[..]
Geile wijven zekerrrrr?
Goedemorgen
Heb voor eens tagebedrijf, een paar jaar terug, eens op een advocatenkantoor in amsterdam wat werkjes verricht maar dat was afentoe kopstootjes tegen het bureau gevenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:14 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
Moguh
Nou, mijn baas is een vrouw en heeft 2 kinderen. Verder werkt er nog 1 mannelijke advocaat. En de secretarrese is al een tijd afwezig, dus die krijg ik ook nog een tijdje niet te zien.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:16 schreef Keltie het volgende:
[..]
Heb voor eens tagebedrijf, een paar jaar terug, eens op een advocatenkantoor in amsterdam wat werkjes verricht maar dat was afentoe kopstootjes tegen het bureau geven
Wij zitten op ons regiokantoortje met circa 40 monteurs plus 10 man op kantoor, waaronder exact 0 vrouwenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:49 schreef ursel het volgende:
[..]Ruim meer dan de helft.
Maar meer is ook de moeite niet waard
Je mag best de menu kaart bekijken, je mag alleen niets bestellen..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:22 schreef Major-Balls het volgende:
Leuke dames op de werkvloer en daar goed mee aanpappen of een relatie in het verschiet gaat, vaak, niet werken...
Jij niet idd, jij bent getrouwd.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:29 schreef ursel het volgende:
Je mag best de menu kaart bekijken, je mag alleen niets bestellen..
Meeste relaties ontstaan op de werkvloer...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:22 schreef Major-Balls het volgende:
Leuke dames op de werkvloer en daar goed mee aanpappen of een relatie in het verschiet gaat, vaak, niet werken...
Neuh, was echt zwaar lullig gevalletje.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:29 schreef ursel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
En dat noemt zich wetenschappers
http://www.nu.nl/wetensch(...)zende-deeltjes-.html
Ja... Right!quote:De wetenschapper denkt met zijn theorie zelfs te kunnen aantonen dat er een god bestaat. “Je kunt bijna zeggen dat we een model hebben voor god”, aldus Nielsen. “We vermoeden dat hij Higgs-deeltjes haat en probeert om ze te vermijden.”
Nu al 9 jaar en going strong hoor. We werken allang niet meer samen maar tochquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:22 schreef Major-Balls het volgende:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:51 schreef staticdata het volgende:
[..]
Je zou ze wel verwachten met al die komkommers voor het grijpen
Dat is denk ik wel belangrijkquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:30 schreef staticdata het volgende:
[..]
Nu al 9 jaar en going strong hoor. We werken allang niet meer samen maar toch
bij mijn eerste job was mijn manager getrouwd met zijn secretaressequote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dat is denk ik wel belangrijk
Stel je eens voor dat je 24 uur per dag elkaar tegenkomt
Das toch eigenlijk altijd zo?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:10 schreef ursel het volgende:
bij mijn eerste job was mijn manager getrouwd met zijn secretaresse
Morgen wel. Ik was wat laatquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Das toch eigenlijk altijd zo?
Bea is trouwens nog niet gearriveerd Jorrit
Er zijn natuurlijk uitzonderingen, maar over het algemeen.. it doesn't work, letterlijk en figuurlijk.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:30 schreef staticdata het volgende:
[..]
Nu al 9 jaar en going strong hoor. We werken allang niet meer samen maar toch
Mja, Ik heb Sanne niet om der secretaresse eigenschappen in vaste dient genomen hoor..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Das toch eigenlijk altijd zo?
Bea is trouwens nog niet gearriveerd Jorrit
Houd ze er niet van. Het ruikt altijd een beetje, dat weet jij ookquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:07 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja, Ik heb Sanne niet om der secretaresse eigenschappen in vaste dient genomen hoor..
Als dat zo was zou ik der wel op staande voet ontslaan.
gepostquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Schitterend. Heb net even de Feedback gelezen van GAM
Ze hebben last van een Tweaker als MOD
Linkje voor de luie donders
GAM FAQ en Feedback Topic
daar denkt je huisgenoot anders overquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:29 schreef ursel het volgende:
[..]
quote:Vriendschap herinnering!
From: Sanne via meetYourmessenger (no-reply@meetyourmessenger.com)
Sent: Sun 10/11/09 10:26 AM
To: p_ruXXXXXXXXX@hotmail.com
3 attachments | Download all attachments (85.3 KB)
ATT00001 (78.2 KB), ATT00002 (3.0 KB), ATT00003 (4.2 KB)
Hallo p_ruXXXXXXX@hotmail.com
Sanne heeft je uitgenodigd voor het netwerk van meetYourmessenger.nl.
meetYourmessenger.nl is een sociaal netwerk waar je een overzicht krijgt van je vrienden, de contacten van je vrienden en waar je de mogelijkheid hebt om te zoeken naar nieuwe vrienden.
Ik heb constant de neiging om "Told you so" te posten daarquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Schitterend. Heb net even de Feedback gelezen van GAM
Ze hebben last van een Tweaker als MOD
Linkje voor de luie donders
GAM FAQ en Feedback Topic
gepostquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb constant de neiging om "Told you so" te posten daar
quote:
wees blij dat ik het nu voor je heb gedaan, anders had jij zulke reacties gekregenquote:
dankjequote:
dat gaat een 8800 GT niet meer trekken ben ik bangquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:42 schreef RudyCarell het volgende:
CryEngine 3!![]()
http://www.gametrailers.c(...)ine-3/57638?type=flv
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zal me niet verbazen als IJs & MB straks een ban hebbenHoe bedoel je nutteloos!
Ach, GAM is zo verloederd dat ik er niet eens meer wil komenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:37 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
wees blij dat ik het nu voor je heb gedaan, anders had jij zulke reacties gekregen
mijn x1900tje ook niet... maar voor een hd5870 heb ik weer 500w minimaal nodig, laat ik nou net een 450 hebben...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:44 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
dat gaat een 8800 GT niet meer trekken ben ik bang
Als ik hiervoor een ban krijg dan ga ik huilenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zal me niet verbazen als IJs & MB straks een ban hebbenHoe bedoel je nutteloos!
Ik snap je wel maar kun je daar dan niet beter een inhoudelijke reactie plaatsen? Zo lok je alleen maar uit dat je post ge-edit / verwijderd wordt...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:48 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
Als ik hiervoor een ban krijg dan ga ik huilen![]()
Het is zwaar krom man, wordt met 2 maten gemeten etc. Het was mij ook al eerder opgevallen..
Inderdaad nutteloos topics sluiten, met als reden; dit kan in het centrale ... topic.
Trap alles dan in centrale topics!![]()
Dat 2 man zoveel weet te verneuken zeg.. en dat er meerdere mensen over vallen..
Misschien dat Anne wat chochola kan gebruiken op dit moment, wie weet, maar dat ze nu loopt te
blaffen komt ook niet uit het niets natuurlijk.
Misschien trekt ie dat ook wel hoor.. Gemiddeld verbruik van mijn Q6600 met 2 x 8800GTS en 2 raptors + feestverlichting en al tijdens gamen is zo'n 423 watt.. Ik moet echt zwaar moeite doen om over de 500 watt heen te komen. Die eisen worden vaak heel erg ruim genomen..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:46 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
mijn x1900tje ook niet... maar voor een hd5870 heb ik weer 500w minimaal nodig, laat ik nou net een 450 hebben...
/carequote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik snap je wel maar kun je daar dan niet beter een inhoudelijke reactie plaatsen? Zo lok je alleen maar uit dat je post ge-edit / verwijderd wordt...
Een beetje rellen moet natuurlijk kunnen.. ik moest ook even mij ei kwijt.. net als Annequote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik snap je wel maar kun je daar dan niet beter een inhoudelijke reactie plaatsen? Zo lok je alleen maar uit dat je post ge-edit / verwijderd wordt...
Hoe meet je dat als leekquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:51 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
Misschien trekt ie dat ook wel hoor.. Gemiddeld verbruik van mijn Q6600 met 2 x 8800GTS en 2 raptors + feestverlichting en al tijdens gamen is zo'n 423 watt.. Ik moet echt zwaar moeite doen om over de 500 watt heen te komen. Die eisen worden vaak heel erg ruim genomen..
Maar, meten is weten!
Kees Kankerkachel die in nazi uniform de tubgirls onderkotst.. nieuwe Fok! hype!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:45 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
lees jij ergens kanker, sterf, nazi, tubgirl of console![]()
Ik heb zelf een fancontroller van Zalman met die functiequote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:54 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Hoe meet je dat als leek![]()
Ik heb trouwens mijn probleem met downloaden, uitpakken en parren gevonden... Een defect gaande schijf... Maar dat maakt niet uit, is een oudje van 160gb...
Kees Kankerkachel die in nazi uniform de tubgirls onderkotstquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:55 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
Kees Kankerkachel die in nazi uniform de tubgirls onderkotst.. nieuwe Fok! hype!
Wat zit jij nou opeens de wijze en correcte mod uit te hangenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat zit jij nou opeens de wijze en correcte mod uit te hangen
maar dan ga jij toch even aktie voeren tot alles weer recht gezet is? of was dat een eenmalige aktie van je?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Ik waarschuw alleen
Wil niet dat ze weer een reden hebben om het BoF! topic te sluiten.
Voor jou?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:06 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
maar dan ga jij toch even aktie voeren tot alles weer recht gezet is? of was dat een eenmalige aktie van je?
Wat heeft dit topic nou te maken met de reacties die de GAM-mods uitlokken door hun belachelijke mod-acties?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Ik waarschuw alleen
Hij is weer dicht...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:06 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
maar dan ga jij toch even aktie voeren tot alles weer recht gezet is? of was dat een eenmalige aktie van je?
You never know... die ONZ actie kwam ook uit het nietsquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat heeft dit topic nou te maken met de reacties die de GAM-mods uitlokken door hun belachelijke mod-acties?
Moet ik me nu in elk topic gaan gedragen omdat er anders een mogelijkheid bestaat dat de BoF! reeks dichtgaat? Het moet niet gekker worden..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Ik waarschuw alleen
ik was er niet bij toen BoF naar ONZ ging, ik was er ook niet bij toen jij zei dat je niet zou slapen voordat BoF weer terug was in GAM, dus nee, niet voor mij, misschien voor je eigen geloofwaardigheid?quote:
idd, wat slecht, en helaas net iets te laatquote:
bekijk hem nog eens goed > hij is helemaal niet slecht > die rouwbandquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:19 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
idd, wat slecht, en helaas net iets te laat
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:28 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
bekijk hem nog eens goed > hij is helemaal niet slecht > die rouwband
je kan niet in alles skills hebben he!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:29 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
Maar als ik paintskills had was ie mooier geweest
Nou, vroegah wel.. maar ik word oudquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:39 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
je kan niet in alles skills hebben he!
krijg je ook nog schaamhaar, sta je goddomme elke week voor de spiegel een modelletje te scherenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:46 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
Nou, vroegah wel.. maar ik word oudStraks word ik nog volwassen
quote:Hi friend,
I think this is a nice website,I like it very much.If you have time ,you can browse it.Maybe you can find some products that are suitable for you.Their priciple is :100% original and brand new,100% satisfied! Their address is www.ele-top.com and E-mail is service@ele-top.com and MSN: eletopcn@hotmail.com
Hope you will like it.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:06 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
Gelukkig maar, vreesde al dat ie bij de post was blijven hangenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Morgen wel. Ik was wat laat
Maar morgen moet ze er zeker zijn. Gisterochtend vertrok ze bij mij
kreeg hem zelf ook, WTF, kutspam, toch maar es een scanner erover gooienquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:51 schreef Major-Balls het volgende:
WTF ik krijg net weer een raar emailtje.. dit keer van mijn favoriete Negert, en gericht aan een
figuur @ inholland.nl![]()
[..]
quote:
Ik moet nog een paar maandjes wachten en dan mag ik er weer naartoe, maar inderdaad het is altijd een genot om even rond te kijken.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 06:55 schreef Keltie het volgende:
[..]
Universitair Medisch Centrum Utrecht.
Dat eerste woordje zorgt voor veel lekkere studentes
quote:
Nee, nog niet verder gekeken. Ben al wel begonnen met duidelijk maken op het werk dat ik er een jaar tussen uit wil om te reizen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:44 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]Gans! Hoe staat het met de wereldreis? Al concrete plannen?
Ik dacht dat alles lekker strakker zou worden, maart voelt nog net als voor het trouwenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:00 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nee, nog niet verder gekeken. Ben al wel begonnen met duidelijk maken op het werk dat ik er een jaar tussen uit wil om te reizen.
Ik wil gewoon eerst mijn woning verkopen en dat schiet echt niet op
En hoe voelt het nu om getrouwd te zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |