abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 oktober 2009 @ 14:16:53 #1
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_73486120

Lang geleden werd er door EA en Dice een spel uitgebracht dat de naam BF2 kreeg. Dit spel was eigenlijk nog niet klaar voor productie maar kreeg ondanks dat euvel snel een aanhang van fanatieke spelers. De spelers verlangde een plek om over hun avonturen te praten en zij vonden elkaar op FOK! alwaar zij zich verenigde in het eerste BF2 topic.

Er moest gespeeld worden, en er werd gespeeld! Echter vielen de spelers snel in onderlinge twist en zij scheidde zich in gamers en n00bs. De n00bs, die zichzelf vol trots de naam BoF! hadden gegeven, verplaatste zich naar een door FOK! beschikbaar gestelde slowchat reeks. Het eerste BoF! Topic was een feit!

De BoF! spelers ambieerde geen eerste plek op de BF2 EU ladder. Zij wilden zonder verplichting en alleen wanneer de tijd het toe liet, een rondje spelen. Maar dan wel op een eigen server! Dit bleek haalbaar te zijn en in de hoogtijd dagen hebben zich hier verhitte gevechten afgespeeld waarbij soms wel 16 leden tegelijk, trots de [BoF] tag dragend en niet gehinderd door enige vorm van coördinatie en tactiek, het tegen andere spelers opnamen.

Inmiddels liggen deze dagen ver achter BoF! De server is geschiedenis en de ooit zo begeerde [BoF] tag is een zeldzaamheid geworden op het slagveld. Het BF2 doosje is niet meer dan een mooi doch stoffig aandenken in de kast. Toch leeft de BoF! spirit als nooit tevoren.

Ondanks dat we niet meer actief op zoek zijn naar nieuwe leden is iedereen welkom om hier te posten. Vooral onderwerpen als windmolens, voetbal, poliblabla en het opvoeren van je PC doen het altijd goed. Wie weet zien we je dan ooit wel op een van de vele activiteiten die er door de leden georganiseerd worden! Wil je echt up close & personal worden, stuur dan een PM naar JMPoSTMaN. Volgens de geschriften is dit nog steeds de geestelijk leider van BoF!

Het is de gewoonte dat degene die de laatste post in dit topic maakt, ook het nieuwe topic in de reeks opent. Dit doe je door de openingspost te copy-pasten in een nieuw topic. Verzin een leuke naam et voila! Vergeet niet om even de link van het nieuwe topic in het oude topic te plaatsen!

Game on!

Ps. Alles binnen BoF! is onzin!
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_73486238
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_73487078
Mooie tvp bart
pi_73487319
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:45 schreef staticdata het volgende:
Mooie tvp bart
Ik moest wel even lachen Sorry, weer een maand langer in ONZ..
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  donderdag 8 oktober 2009 @ 14:52:41 #5
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_73487335
Ik wilde eerst nog een TR plaatsen om je tvp te laten verwijderen

Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
  donderdag 8 oktober 2009 @ 15:01:08 #6
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_73487615
Arm eekhoorntje..
pi_73488457
tvp
pi_73489463
Ik mis mijn ps3
Kom er net achter dat je FPS spellen gewoon met keyboard en muis kan spelen op PS3
KZ2 en COD e.d. werkt allemaal prima.. Als het goed is kan ik volgende maand een nieuwe kopen,
hoop dat er een 250gb Modern Warfare 2 bundel komt. Ik wou hem eerst voor de pc kopen, maar als het op de ps3 ook kan met muis en tobo, dan is dat toch echt een fijnere optie.
pi_73489485
^dit had natuurlijk prima in het centrale PS3 topic gekunt.. maar dat doe ik lekker nie!
pi_73490953
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 15:53 schreef Major-Balls het volgende:
Ik mis mijn ps3
Kom er net achter dat je FPS spellen gewoon met keyboard en muis kan spelen op PS3
KZ2 en COD e.d. werkt allemaal prima.. Als het goed is kan ik volgende maand een nieuwe kopen,
hoop dat er een 250gb Modern Warfare 2 bundel komt. Ik wou hem eerst voor de pc kopen, maar als het op de ps3 ook kan met muis en tobo, dan is dat toch echt een fijnere optie.
Wat is er dan met je ouwe gebeurt?
pi_73491509
@ Keltie Je mag ook mijn adapter hebben aangezien mijn 360 naar de %^$*& is...
pi_73491666
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:38 schreef staticdata het volgende:

Wat is er dan met je ouwe gebeurt?
Laser kaput gebrand. Kan er wel een nieuwe laser in stoppen, maar die gaat ook weer kapot.
Ik heb die versie waarbij de laser overstuurt wordt in sommige games, schijnt zelfs een lijst van te zijn.
Ik wil gewoon een nieuwe zodat ik geen gezeik heb met kinderziektes ofzo en ik vind die Slim versie
wel kicken met meteen ook een grotere HD erin.

Komt nog wel een keer een nieuwe laser in die oude dan, gebruik ik hem als mediafileserverstreamdinges ofzo of klooien met Linux oid.

Ik ben echt zeer benieuwd naar spelen met keyboard en muis op de PS3. Het schijnt dat je alleen maar een USB muis en USB toetsenbord hoeft aan te sluiten en eventueel wat knoppen toewijzen in het game menu en that's it. Heb een filmpje op youtube gezien waarbij het iig met Unreal zo gefixed was en het
is bekend dat het ook kan met andere FPS, maar weet niet precies of je dan nog moeilijk moet doen met instellingen ofzo. Anyways; FPS games op PS3 spelen met tobo en muis is mogelijk!!
En dat is heel fijn imho, want ik wil en kan echt niet meer wennen aan shooters spelen met de controller.
pi_73491709
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:53 schreef RudyCarell het volgende:
@ Keltie Je mag ook mijn adapter hebben aangezien mijn 360 naar de %^$*& is...
Helemaal FUBAR? Of heb je ook gewoon trek in een nieuwe verse console met garantie en verbeterde hardware?
pi_73493264
Middag
BoF!
pi_73494907
Avond
Battlefield2: [BoF]Raffie
Wii: 6819 1537 1425 3765
  donderdag 8 oktober 2009 @ 18:44:32 #17
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_73494981
Weekje vrij
Tijd voor bier
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:45 schreef staticdata het volgende:
Mooie tvp bart
Dank
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_73497728
klusvp
Narf!
  donderdag 8 oktober 2009 @ 22:26:34 #19
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_73504163
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:58 schreef Major-Balls het volgende:

[..]

Laser kaput gebrand. Kan er wel een nieuwe laser in stoppen, maar die gaat ook weer kapot.
Ik heb die versie waarbij de laser overstuurt wordt in sommige games, schijnt zelfs een lijst van te zijn.
Ik wil gewoon een nieuwe zodat ik geen gezeik heb met kinderziektes ofzo en ik vind die Slim versie
wel kicken met meteen ook een grotere HD erin.

Komt nog wel een keer een nieuwe laser in die oude dan, gebruik ik hem als mediafileserverstreamdinges ofzo of klooien met Linux oid.

Ik ben echt zeer benieuwd naar spelen met keyboard en muis op de PS3. Het schijnt dat je alleen maar een USB muis en USB toetsenbord hoeft aan te sluiten en eventueel wat knoppen toewijzen in het game menu en that's it. Heb een filmpje op youtube gezien waarbij het iig met Unreal zo gefixed was en het
is bekend dat het ook kan met andere FPS, maar weet niet precies of je dan nog moeilijk moet doen met instellingen ofzo. Anyways; FPS games op PS3 spelen met tobo en muis is mogelijk!!
En dat is heel fijn imho, want ik wil en kan echt niet meer wennen aan shooters spelen met de controller.
Wat is er moeilijk aan een FPS spelen met de PS3 controller? Ok, mijn inziens is dat ding te klein en te licht en uiteraard is met muis en toetsenbord spelen beter maar elke PS3 speler heeft daar last van.... dus....
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_73504274
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 17:00 schreef Major-Balls het volgende:

[..]

Helemaal FUBAR? Of heb je ook gewoon trek in een nieuwe verse console met garantie en verbeterde hardware?
Ik heb trek in een Ati HD5870 en idd een opvolger...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_73504721
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 22:26 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Wat is er moeilijk aan een FPS spelen met de PS3 controller? Ok, mijn inziens is dat ding te klein en te licht en uiteraard is met muis en toetsenbord spelen beter maar elke PS3 speler heeft daar last van.... dus....
Het moeilijke is het, opnieuw, leren spelen met de controller. Ik ben nu al jaren gewend om FPS te spelen met muis en tobo, en dat is ook gewoon veel beter. Vroegah.. toen ik me niet bezig hield met pc games omdat de ps1 helemaal de bom was e.d. , kon ik prima spelen hoor met die controller.. heb aardig wat headshots gemaakt met Syphon Filter Maar die tijden zijn voorbij.

En nee, niet elke PS3 speler heeft daar last van, want er zijn er zat die inmiddels met tobo en muis spelen.. En dat is niet alleen omdat ze dat gewend zijn van pc ofzo.. het is ook echt daadwerkelijk sneller en efficienter

Dit weekend ga ik bij mijn broertje even COD4 op de PS3 testen met G15 toetsenbord en MX518 muis
Als je die optie hebt, waarom zou je dan nog met controller spelen?
pi_73504804
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 22:29 schreef RudyCarell het volgende:

[..]
Ik heb trek in een Ati HD5870
Ik ken dat.... *mompelt iets over crossfire
Maar of het nu, op dit moment, echt nodig is? Nog niet echt imho
  donderdag 8 oktober 2009 @ 22:41:13 #23
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_73504827
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 22:29 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Ik heb trek in een Ati HD5870 en idd een opvolger...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is er uberhaupt iets legaal in jou huis? Ben je zelf wel legaal?
  donderdag 8 oktober 2009 @ 22:42:03 #24
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_73504869
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 22:38 schreef Major-Balls het volgende:

[..]

Het moeilijke is het, opnieuw, leren spelen met de controller. Ik ben nu al jaren gewend om FPS te spelen met muis en tobo, en dat is ook gewoon veel beter. Vroegah.. toen ik me niet bezig hield met pc games omdat de ps1 helemaal de bom was e.d. , kon ik prima spelen hoor met die controller.. heb aardig wat headshots gemaakt met Syphon Filter Maar die tijden zijn voorbij.

En nee, niet elke PS3 speler heeft daar last van, want er zijn er zat die inmiddels met tobo en muis spelen.. En dat is niet alleen omdat ze dat gewend zijn van pc ofzo.. het is ook echt daadwerkelijk sneller en efficienter

Dit weekend ga ik bij mijn broertje even COD4 op de PS3 testen met G15 toetsenbord en MX518 muis
Als je die optie hebt, waarom zou je dan nog met controller spelen?
Mee eens hoor! Alleen als je met toetsenbord en muis speelt moet je die wel ergens neerzetten he Dan speel ik liever met de (draadloze) controller relaxt vanaf de bank
pi_73505004
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 22:41 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Is er uberhaupt iets legaal in jou huis? Ben je zelf wel legaal?
Het viel me gewoon op. Zeker voor zo een grote release en dan geen beveiliging kiezen...

Ik heb alle Batllefields origineel! En Vista
Maar voor de rest zou ik moeten zoeken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')