Ik moest wel even lachenquote:
Wat is er dan met je ouwe gebeurt?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:53 schreef Major-Balls het volgende:
Ik mis mijn ps3![]()
Kom er net achter dat je FPS spellen gewoon met keyboard en muis kan spelen op PS3![]()
KZ2 en COD e.d. werkt allemaal prima.. Als het goed is kan ik volgende maand een nieuwe kopen,
hoop dat er een 250gb Modern Warfare 2 bundel komt. Ik wou hem eerst voor de pc kopen, maar als het op de ps3 ook kan met muis en tobo, dan is dat toch echt een fijnere optie.
Laser kaput gebrand. Kan er wel een nieuwe laser in stoppen, maar die gaat ook weer kapot.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:38 schreef staticdata het volgende:
Wat is er dan met je ouwe gebeurt?
Helemaal FUBAR? Of heb je ook gewoon trek in een nieuwe verse console met garantie en verbeterde hardware?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:53 schreef RudyCarell het volgende:
@ Keltie Je mag ook mijn adapter hebben aangezien mijn 360 naar de %^$*& is...
Dankquote:
Wat is er moeilijk aan een FPS spelen met de PS3 controller? Ok, mijn inziens is dat ding te klein en te licht en uiteraard is met muis en toetsenbord spelen beter maar elke PS3 speler heeft daar last van.... dus....quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:58 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
Laser kaput gebrand. Kan er wel een nieuwe laser in stoppen, maar die gaat ook weer kapot.
Ik heb die versie waarbij de laser overstuurt wordt in sommige games, schijnt zelfs een lijst van te zijn.
Ik wil gewoon een nieuwe zodat ik geen gezeik heb met kinderziektes ofzo en ik vind die Slim versie
wel kicken met meteen ook een grotere HD erin.
Komt nog wel een keer een nieuwe laser in die oude dan, gebruik ik hem als mediafileserverstreamdinges ofzo of klooien met Linux oid.
Ik ben echt zeer benieuwd naar spelen met keyboard en muis op de PS3. Het schijnt dat je alleen maar een USB muis en USB toetsenbord hoeft aan te sluiten en eventueel wat knoppen toewijzen in het game menu en that's it. Heb een filmpje op youtube gezien waarbij het iig met Unreal zo gefixed was en het
is bekend dat het ook kan met andere FPS, maar weet niet precies of je dan nog moeilijk moet doen met instellingen ofzo. Anyways; FPS games op PS3 spelen met tobo en muis is mogelijk!!
En dat is heel fijn imho, want ik wil en kan echt niet meer wennen aan shooters spelen met de controller.
Ik heb trek in een Ati HD5870 en idd een opvolger...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:00 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
Helemaal FUBAR? Of heb je ook gewoon trek in een nieuwe verse console met garantie en verbeterde hardware?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het moeilijke is het, opnieuw, leren spelen met de controller. Ik ben nu al jaren gewend om FPS te spelen met muis en tobo, en dat is ook gewoon veel beter. Vroegah.. toen ik me niet bezig hield met pc games omdat de ps1 helemaal de bom was e.d. , kon ik prima spelen hoor met die controller.. heb aardig wat headshots gemaakt met Syphon Filterquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat is er moeilijk aan een FPS spelen met de PS3 controller? Ok, mijn inziens is dat ding te klein en te licht en uiteraard is met muis en toetsenbord spelen beter maar elke PS3 speler heeft daar last van.... dus....
quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:29 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik heb trek in een Ati HD5870 en idd een opvolger...Is er uberhaupt iets legaal in jou huis? Ben je zelf wel legaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
Mee eens hoor! Alleen als je met toetsenbord en muis speelt moet je die wel ergens neerzetten hequote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:38 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
Het moeilijke is het, opnieuw, leren spelen met de controller. Ik ben nu al jaren gewend om FPS te spelen met muis en tobo, en dat is ook gewoon veel beter. Vroegah.. toen ik me niet bezig hield met pc games omdat de ps1 helemaal de bom was e.d. , kon ik prima spelen hoor met die controller.. heb aardig wat headshots gemaakt met Syphon FilterMaar die tijden zijn voorbij.
En nee, niet elke PS3 speler heeft daar last van, want er zijn er zat die inmiddels met tobo en muis spelen.. En dat is niet alleen omdat ze dat gewend zijn van pc ofzo.. het is ook echt daadwerkelijk sneller en efficienter![]()
Dit weekend ga ik bij mijn broertje even COD4 op de PS3 testen met G15 toetsenbord en MX518 muis![]()
Als je die optie hebt, waarom zou je dan nog met controller spelen?
Het viel me gewoon op. Zeker voor zo een grote release en dan geen beveiliging kiezen...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Is er uberhaupt iets legaal in jou huis? Ben je zelf wel legaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |