Joh dat dansje is de opvolger van de macarena!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:01 schreef mierenfokker het volgende:
Ach ja met het zangtalent valt het dan wel weer mee in vergelijking met zijn danstalent.. Verder gewoon een topnummer. Lachen toch
TS heeft de fanclub opgerichtquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:08 schreef dutchguy82 het volgende:
Haha, en jij was zeker als eerste lid van de Rinus Fanclub?![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:07 schreef Hetiszover het volgende:
Je bent nu ongeveer de laatste in Nederland die dat filmpje heeft gezien.
Eh nee dat was ik net denk ik.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:07 schreef Hetiszover het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:07 schreef Hetiszover het volgende:
Nee hoor ik was het netquote:
Fijne collega's heb jequote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:58 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Mijn collega kwam met het volgende filmpje op de proppen:
the fuckquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:52 schreef TukkerEdje het volgende:
@wise... die gifjes verklaren je onderschrift...
En hij is ook zo gewoon gebleven. Nu Marco met financiële problemen te kampen heeft is Rinus de ideale schoonzoon geworden.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:59 schreef Pieter-utd het volgende:
Rinus heeft altijd sterkte teksten die mijn ziel weer raken
Ik kan niet wachtenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:45 schreef ZangerRinus het volgende:
Mijn nieuwste hit is: Hey lekkere spetter, ik denk dat ik jou vannacht anaal verknetter ... heya heya hooo
HELDquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:48 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt gelijk! Dat niemand dat nog gezien had.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:27 schreef Chooselife het volgende:
Is dat niet die vreemde knakker die die gekke bewegingen maakt in deze clip?
0:35 komt ie in beeld.
Dit valt jou op!?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:27 schreef Chooselife het volgende:
Bij nader inzien valt die papzak bij de eerste keer kijken inderdaad best op.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:42 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Kom op man, ik ben zo scherp als een mes. Algemeen bekend in NWS en POL.
Onder de douche met Marlous.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Je hebt gelijk! Dat niemand dat nog gezien had.
quote:Op woensdag 23 september 2009 19:19 schreef Penisbaard het volgende:
Is dat nou dezelfde gast als die gast die
hier op 0:51 zo debiel danst?
Je meent hetquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:46 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Onder de douche met Marlous.
[..]
Ha!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:27 schreef Chooselife het volgende:
0:35 komt ie in beeld.
Die dansmove. Die is best vet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:48 schreef timbob het volgende:
[..]
Ha!
Rinus doet het hele filmpje door ook gewoon één dansmove..
Je kan zeggen wat je wilt, maar het is wel een volhouder...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |