Here ya go, equity report van Randstadquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:11 schreef edwinh het volgende:
[..]
handig , kan je die van randstad er ook eens op flikkeren, als je er tijd voor hebt, of me dan effe een pm sturen want ik heb ook geen tijd om alle berirchten te lezen.
wat mij vooral opvalt.
Loans & mortgages 668,238.00 ( uitstaand ) tegen een EV van nog geen 15 miljard?
merciquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:42 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Here ya go, equity report van Randstad
http://uploading.com/files/3mcd1529/randstad.pdf/
Ik vind het opvallend dat ik dit soort observaties op FOK moet tegenkomen en alle andere grote nieuwsbronnen serieus rapporteren over herstel omdat ALCOA zogenaamd aan de bron van de industrieketen staat.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:05 schreef LXIV het volgende:
Als je zóveel geld in de economie pompt is het nogal logisch dat bedrijven hun omzetten op peil kunnen houden. En China ruilt zijn dollars gewoon in voor goud en grondstoffen. Dan draai je als Alcoa wel goed natuurlijk.
We zijn deze week ook hard omhoog gegaan, is logisch als er wat winst word genomen. Het lijkt alleen vreemd omdat vandaag goede cijfers uitkomen, terwijl eerder deze week met stijgingen van rond de 2% wat minder goede cijfers uitkwamen. We gaan gewoon wat later verder omhoog, met misschien maandag en/of dinsdag nog lichte daling.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Allemaal goede cijfers maar de beurs wil maar niet omhoog.
Kijk eens goed naar de cijfers en vooral waar deze vandaan komen. Het enige cijfer van vandaag dat echt van belang was, was de duitse balans. En dan in principe ook alleen voor NL. Daar gaat de AEX bijzonder weinig mee doen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Er zijn nog geen grote cijfers uitgekomen, enige waar we op reageren zijn cijfers uit de USA.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Cijfers veroorzaken meestal de richting, maar welke kant op is in veel gevallen niet te zeggen. Zie vorig jaar, zovaak meegemaakt dat de beurzen ondanks goede cijfers direct een duik omlaag maakten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar de cijfers en vooral waar deze vandaan komen. Het enige cijfer van vandaag dat echt van belang was, was de duitse balans. En dan in principe ook alleen voor NL. Daar gaat de AEX bijzonder weinig mee doen.
Frankrijk is een land van stakingen en dure werknemers die nauwelijks uren draaien
De UK is te klein en importeert alles. Maakt nauwelijks iets zelf
Canada is een non-event
En Italië is veel te wispelturig om daar ook maar enige conclusies aan te verbinden
Bovenstaande allemaal vanuit Amerikaans perspectief.
Dus zijn de cijfers niet interessant voor de WS-futs, dus reageren de beurzen in Europa niet op de cijfers. Zag je een tijd geleden ook. Dramatische cijfers over de Duitse industrie & "goede" cijfers over de Amerikaanse. AEX steeg, terwijl NL veel meer handelt met DU dan met VS.
Cijfers zijn belangrijk, maar zijn zeker niet het enige dat de richting bepaald.
Wilde net de grafiek van CAD er bij halen om te kijken of deze cijfers idd wijzen op herstel, of (zoals Italië) normaal zijn voor de CAD-werkeloosheid.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:06 schreef piepeloi55 het volgende:
13:00 CAD Employment Change 30.6K 4.9K 27.1K
13:00 CAD Unemployment Rate 8.4% 8.8% 8.7%
Zeer goede cijfers, zulke cijfers heb je nodig wil je spreken van een echt herstel. In Canada en Australie en delen van azie en zuid-amerika lijkt het te lukken, dat herstel verhaal. In de rest van de wereld is het driemaal kut, ondanks wat men beweerd. Alleen dit soort cijfers wijzen op ECHT herstel.
De grafiek voor die cijfers zijn vrij stabiel, niet zo stabiel als USA/Europese werkgelegendheid. Maar zit er niet ver van af. Lijkt erg veel op herstel, al geef ik het als Beer niet graag toe. De vraag is dan wel of dat herstel blijvend is of een tijdelijke opleving.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wilde net de grafiek van CAD er bij halen om te kijken of deze cijfers idd wijzen op herstel, of (zoals Italië) normaal zijn voor de CAD-werkeloosheid.
Maar FF laat mij geen grafieken meer zien
naar Carl Icahn wordt wel geluisterd, maar zover zal zijn stem toch niet reiken?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:12 schreef RvLaak het volgende:
ff een snoekduikje in de futs.. Bedrijf met slechte resultaten?
1 cijfer uit de VS & ja, die's belangrijk. Het andere cijfer is uit CAD en de derde is een vermelding van een persconferentie/toespraak van een belangrijk persoon (al ken ik hem niet).quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Half 3 cijfers uit Amerika (Trade Balance). Die doen er wel toe neem ik aan?
quote:Actual > Forecast = Good for currency (Note: While this is the 'usual' effect, under current market conditions the reverse tends to be true against some currencies, as bad data has been triggering the purchase of US bonds);
Is er zo weinig volume dan vandaag?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:32 schreef RvLaak het volgende:
Wow, dit had ik niet verwacht... Cijfers beter dan verwacht en een vlakke reactie in de futs...
USD Trade Balance -30.7B -32.8B -31.9B
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |