Ik lust geen thee, bah bah bahquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Kijk dan is het goed, gewoon kaneelthee drinken, of helpt dat niet WOK?
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:26 schreef Aarti het volgende:
Maar ik wil wel naaktfoto's van je zien, hoor Nijns
hahaha, ik denk dat ik een boek ga schrijven met dat karakter in de hoofdrolquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik lieg nooit, ik heb een pik van 2 cm, woon in een kartonnen doos en heb geen kinderen.
hm, ga ik onthoudenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
of in een ovenschotel (de kip, niet de vrouw)
jij ookquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:33 schreef Nijns het volgende:
[..]![]()
[..]
[..]
hm, ga ik onthoudenklinkt lekker
Als je ziek bent moet je gewoon niet zeuren en thee drinken, dat doet iedereenquote:
of veel jus en veel fruit. gewoon pitamintjes binnen krijgenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Als je ziek bent moet je gewoon niet zeuren en thee drinken, dat doet iedereen
quote:
ik denk dat ik zometeen heet water met citroen ga drinken. dat is gewoon hetzelfde als thee toch? maar dan zonder die ranzige theesmaakquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Als je ziek bent moet je gewoon niet zeuren en thee drinken, dat doet iedereen
ik ben zo flexibel, ik kan iedereen zijn.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ben je nou ook al een kloon van OA?
zie je wel, nijns moet gewoon een foto plaatsen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:21 schreef Aarti het volgende:
[..]
nu word ik heeeeeeeel nieuwsgierig!
nou niet gaan ontkennen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:24 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik bedoelde meer de leeftijd van Pheno
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:26 schreef Aarti het volgende:
Maar ik wil wel naaktfoto's van je zien, hoor Nijns
met een lepeltje honingquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Kijk dan is het goed, gewoon kaneelthee drinken, of helpt dat niet WOK?
[..]
oke, dan had ik het verkeerd begrepen schoonheid
en een mooi soldeer stationquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik lieg nooit, ik heb een pik van 2 cm, woon in een kartonnen doos en heb geen kinderen.
alleen als ik ziek ben, heel ziek.quote:
Ja hoorquote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:38 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
of veel jus en veel fruit. gewoon pitamintjes binnen krijgen
ik was er al op aan het w8enquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vleesjus meestal niet lekker als je ziek bent
behalve terrasjesquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:43 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
het is lenen of gewoon meenemen, wij pikken niks
Goed bezigquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:43 schreef Aarti het volgende:
ik ben aan de perenframbozensap, en ik heb lekker aardbeitjes gekocht net
ja die pikken we welquote:
De tafels zijn het zwaarstequote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:44 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja die pikken we wel
moeten we wel altijd met zoveel man zijn
weer niks vanavond, shitquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
De tafels zijn het zwaarste
Oh men ik heb echt geen zin meer
Jij was toch ongesteld?quote:
en dat al 14 jaarquote:
Is toch leuk?quote:
Ja, die was mooi vlekkeloos gereageerdquote:
En deze was nog beterquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij was toch ongesteld?
[..]
en dat al 14 jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |