hou er rekening mee dat het natuurlijk best dik is wat je er tussen propt. Ik heb nu nog dat witte papier gebruikt wat er standaard in zit maar ik denk dat het mooier is met karton erachter, wat je bij bruna ofzo kan kopen van dat dunne karton. Dan golft en bubbelt het niet.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:33 schreef Sugarsnap het volgende:
[..]
duh, daar heb ik zelf niet aan gedacht om een pakje mee te nemen om te passen![]()
Vanmiddag maar eens bij de action struinen
goeie tips, Mignonne, zal erop lettenquote:Op donderdag 7 juli 2011 09:46 schreef mignonne het volgende:
[..]
hou er rekening mee dat het natuurlijk best dik is wat je er tussen propt. Ik heb nu nog dat witte papier gebruikt wat er standaard in zit maar ik denk dat het mooier is met karton erachter, wat je bij bruna ofzo kan kopen van dat dunne karton. Dan golft en bubbelt het niet.
En je moet er dus een beetje op letten dat je aan de achterkant van de lijst wat speling hebt, zodat als hij een halve of hele centimeter opbolt dat het niet erg is met ophangen.
dat is natuurlijk al een wereld van verschilquote:Op donderdag 7 juli 2011 09:54 schreef Lijnloos het volgende:
Oh ja, wij hadden wel een spuugertje, dus ik had ook een goed excuus om vaker dan per dag kleren te wisselen...
AUCHAN!!! heeeeeerlijke spul hebben ze!!!quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:19 schreef Lijnloos het volgende:
Ja, in Frankrijk kun je bij een Carre Four of Augane (of hoe die ook alweer heette) echt superleuke dingen vinden voor weinig.
t stomme was dat ik het pas rook toen we terug op de camping waren. Daar stond ik natuurlijk ook naast die visafdeling dus toen rook ik het nietquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:28 schreef Jipster het volgende:
Dank voor de tips, ik ga zeker kijken!Carre Four
altijd leuk om te neuzen! (zonder vislucht dan graag
)
ik denk zodra de kleine er is zal ik alleen maar willen slapenquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:31 schreef Aventura het volgende:
Ik ben ook heel terughoudend en een beetje zuinig, ik heb echt niks vergeleken bij sommigen van jullie. Vind kwaliteit wel belangrijk dus die paar dingen die ik heb, mochten wel wat kosten. Ik denk dat ik, zodra de kleine er is, ook wel naar mooi tweedehands spul ga kijken.
Dat is het andere uiterste weer! Ik heb genoeg voorpret als ik het kamertje van ons ventje inloop (elke dag evenquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:13 schreef bitterend het volgende:
Dus dat!!![]()
![]()
![]()
buurvrouw komt ook soms kijken en zegt (ze is 16 weken) : oh ik heb nog niks.
tja is jou probleem mens. Ik geniet ervan om leuke dingetjes te kopen voor de kleine! idd veel voorpret!
Die buuf gaat trouwens ook geen babykamer kopen..vindt ze niet nodigze heeft een box gekregen van iemand die ze gaat als bed gebruiken...
ik vind het een beetje maf!
Wat een geweldig ideequote:Op woensdag 6 juli 2011 18:07 schreef huuphuup het volgende:
Ik heb toevallig vandaag ein-de-lijk lijsten gekocht om wat met onze eerste pakjes te doen.
Heel lang geleden postte iemand (ik geloof rocks?) dat haar mams haar eerste pakje ingelijst had en dat vond ik een goed plan. Dus Rocks, kudo's voor je mamsie
Ze hadden ook nog broekjes aan maar er ging niet meer in de lijst![]()
Het komt in onze slaapkamer boven ons bed. Ik vind t een mooie herinnering, wilde het graag bewaren maar ik vond het zo zonde dat het dan in een doos zou liggen te verstoffen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |