abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 juli 2011 @ 23:02:11 #101
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_99133203
Hier ook een ukkie hoor, bijna 6 maanden en 62 zit nu precies goed.

De eerste pakjes van mijn duo

Bram (hier was hij wel een week oud, van de eerste dag geen foto zonder omslagdoek)

Eline (het welbekende hema jumpsuitje dat populair was onder de januari dames)
pi_99133230
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:41 schreef Sannne het volgende:
Door jullie ga ik ineens over het eerste pakje twijfelen!
Laat eens zien? Helpen we even mee :+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 6 juli 2011 @ 23:08:08 #103
260253 Sandous
*+*+*+*+*+
pi_99133639
Ik ga binnenkort ook een eerste pakje halen. Heb hier al een nijntje pakje, en nog een witte simpele.
Maar wil toch wel iets liefs/leuks/schattigs/moois. unisex lijkt mij grijs wit wel leuk toch ladiez?
pi_99133819
of antraciet O+ of lime
pi_99141125
tot welke maand ongeveer kunnen ze maat 56 aan? of hangt het van of je bv of kv geeft?
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_99141169
nee t ligt er gewoon aan hoe groot je kindje is bij geboorte..en hoe snel hij/zij verder groeit, kan je geen voorspellingen over doen.
alhoewel, als het je tweede zou zijn evt.
elin was bijv al erg lang bij de geboorte, die was vreselijk rap uit maat 56, maar t merendeel is rond de 50 cm.
pi_99141251
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:08 schreef Sandous het volgende:
Ik ga binnenkort ook een eerste pakje halen. Heb hier al een nijntje pakje, en nog een witte simpele.
Maar wil toch wel iets liefs/leuks/schattigs/moois. unisex lijkt mij grijs wit wel leuk toch ladiez?
ik vind heel veel kleuren eigenlijk wel unisex kunnen, van oranje en rood tot zwart en ik vind donkerblauw (of gewoon blauw) eigk ook heel mooi voor een meisje.

Maar waarom koop je niet twee setjes, 1 voor als het een jongetje is en 1 voor als het een meisje is? Mits niet te duur natuurlijk en je budget moet het toelaten maar dat zou ik zelf doen denk ik O+
:)
pi_99141273
idd en die je niet gebruikt zet je lekker hier in V&A :+

en mijn eerste pakje wordt geroggeld :+ O+
pi_99141335
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 08:22 schreef Kleurdoos het volgende:
idd en die je niet gebruikt zet je lekker hier in V&A :+

en mijn eerste pakje wordt geroggeld :+ O+
oh ik zie een link met je capslockpost bij de dreumessen :D toch?
tof! O+
pi_99141353
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 08:28 schreef mignonne het volgende:

[..]

oh ik zie een link met je capslockpost bij de dreumessen :D toch?
tof! O+
O+
pi_99141446
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 08:11 schreef Kleurdoos het volgende:
nee t ligt er gewoon aan hoe groot je kindje is bij geboorte..en hoe snel hij/zij verder groeit, kan je geen voorspellingen over doen.
alhoewel, als het je tweede zou zijn evt.
elin was bijv al erg lang bij de geboorte, die was vreselijk rap uit maat 56, maar t merendeel is rond de 50 cm.
Aha! ik vind het moeilijk om te bepalen hoeveel 56 pakjes ik nodig heb en hoeveel 62...
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_99141471
62 kun je net zo goed vragen aan de kraamvisite... dan laat je die zelf liggen en als het nodig is heb je wat gekregen of kun je alsnog wat kopen.
56 kan heel lang mee gaan, of is met een maand te klein, je weet het gewoon niet. Maar bedenk maar zo, een maand heeft 30 dagen, dus wisselen kun je zeker.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_99141532
Goed idee Lijnloos! ik ben gewoon bang dat ik teveel in maat 56 heb en dan in ze na een maand of 2 niet meer kan gebruiken! maar idd dat weet je gewoon niet...maak me druk om stomme dingen soms :@
pi_99141557
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 08:39 schreef Lijnloos het volgende:
62 kun je net zo goed vragen aan de kraamvisite... dan laat je die zelf liggen en als het nodig is heb je wat gekregen of kun je alsnog wat kopen.
56 kan heel lang mee gaan, of is met een maand te klein, je weet het gewoon niet. Maar bedenk maar zo, een maand heeft 30 dagen, dus wisselen kun je zeker.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dat is iig dus niet de bedoeling bitterend :P want baby's vinden het helemaal niet leuk als je ze constant iets anders aantrekt
pi_99141604
_O-
  donderdag 7 juli 2011 @ 09:14:38 #116
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_99141978
Mignonne, mag ik vragen hoe groot de lijsten zijn die je hebt gebruikt? Ik vind het zo'n leuk idee dat ik het schaamteloos van je ga kopieren
pi_99142115
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 09:14 schreef Sugarsnap het volgende:
Mignonne, mag ik vragen hoe groot de lijsten zijn die je hebt gebruikt? Ik vind het zo'n leuk idee dat ik het schaamteloos van je ga kopieren
Wat leuk! O+
Deze zijn 40 x 50 van de Hema. Ik heb een jurkje meegenomen naar de winkel om hem er een beetje voor te houden om een idee te krijgen van hoe groot de lijst moest zijn.
pi_99142244
Ik vind het ook superleuk! Ik ga het zeker ook onthouden!

En door dit topic word ik ook getriggerd door (weer :') ) een leuk pakje te kopen, wat ik dan echt als eerste pakje ga bestempelen!! O+
  donderdag 7 juli 2011 @ 09:33:07 #119
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_99142338
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 09:21 schreef mignonne het volgende:

[..]

Wat leuk! O+
Deze zijn 40 x 50 van de Hema. Ik heb een jurkje meegenomen naar de winkel om hem er een beetje voor te houden om een idee te krijgen van hoe groot de lijst moest zijn.
duh, daar heb ik zelf niet aan gedacht om een pakje mee te nemen om te passen 8)7
Vanmiddag maar eens bij de action struinen
  donderdag 7 juli 2011 @ 09:40:31 #120
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_99142481
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 08:36 schreef bitterend het volgende:

[..]

Aha! ik vind het moeilijk om te bepalen hoeveel 56 pakjes ik nodig heb en hoeveel 62...
Nou dan ben je niet alleen hoor, dat heb ik ook.
En ik zou het ook zonde vinden als die maar 2 weken in maat 50 of 56 kan en dan zit je met al die kleertjes.
Dus ik probeer me echt in te houden met kopen eigenlijk, want je ziet zoveel leuke dingen. Wel koop ik ook alvast een maat groter dus 56 en 62.

Mignonne wat een leuk idee van die lijst! ^O^ Ik ga het ook schaamteloos van je kopieren *)
Rayen 2½ jaar!
  donderdag 7 juli 2011 @ 09:43:35 #121
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_99142552
Timejumper ea. Bram was een heel gemiddeld kereltje van 3550 gram bij zijn geboorte, maar hij heeft tot zeker een 2,5 maand in 56 gezeten. Maat 50 lag eraan hoe het viel, maar toch zeker de eerste 4 weken.
pi_99142575
Ik vind het inderdaad ook lastig met die maten. Koop ook al wel wat groter, maar 62 bv. En wat 68 gekregen.

Ik zie ook zoveel leuks dat ik echt 30 setjes zou kunnen kopen van elke maat... Heb nu geloof ik zo'n 6-7 setjes in maat 56. Of dat veel of weinig is...? WIe oh wie helpt? En rompers wel 10 denk, maar dat kan geen kwaad..

Zo lastig in te schatten zonder eerdere ervaring..
pi_99142590
Ik kneep m wel een beetje nadat mn neefje geboren was...Die heeft 2 weken in 56 gezeten...en ik had echt best veel kleren in 56 :D (voor 2 weken dus). Mn zus had niet zoveel, die had geleerd na mn nichtje :P
Gelukkig paste Floris 1,5/2 maanden in 56. En in sommige dingen langer...
Hij was 3570 bij zn geboorte.
pi_99142599
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 09:33 schreef Sugarsnap het volgende:

[..]

duh, daar heb ik zelf niet aan gedacht om een pakje mee te nemen om te passen 8)7
Vanmiddag maar eens bij de action struinen
hou er rekening mee dat het natuurlijk best dik is wat je er tussen propt. Ik heb nu nog dat witte papier gebruikt wat er standaard in zit maar ik denk dat het mooier is met karton erachter, wat je bij bruna ofzo kan kopen van dat dunne karton. Dan golft en bubbelt het niet.
En je moet er dus een beetje op letten dat je aan de achterkant van de lijst wat speling hebt, zodat als hij een halve of hele centimeter opbolt dat het niet erg is met ophangen.
pi_99142600
Ik vind dat niet heel veel hoor jipster!
maar goed hij is er nog niet he ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')