abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73479441
Omdat ik op korte termijn tijdelijk in het buitenland moet werken wil ik mijn koopappartement verhuren. Liefs zoek ik expats omdat ik de zekerheid heb dat ze ook voor een bepaalde tijd willen huren.

Wie heeft ervaring met het verhuren aan expats en welke nuttige sites kun je aanbevelen?

[ Bericht 2% gewijzigd door lekkereloempia op 08-10-2009 10:52:11 ]
  donderdag 8 oktober 2009 @ 10:21:01 #2
180648 iFries
Fryske linkse boomknuffelaar
pi_73479476
Opzich is dat heel simpel, kijk hier maar eens
Frysk bloed tsjoch op!
pi_73479564
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 10:21 schreef iFries het volgende:
Opzich is dat heel simpel, kijk hier maar eens

Daar kom ik GEEN ervaringen tegen en dat is toch wel (als je weet wat begrijpend lezen inhoudt) onderdeel van mijn vraag... Op de welbekende site (dank voor je tip) kom ik wel een aantal bedrijven tegen die voor je verhuren, maar ik wil zelfstandig verhuren aan expats. Dus kom aub niet met die onzin als je niks te melden hebt!
pi_73480118
Wat ik te melden heb, is dat je erg vriendelijk reageert op mensen die ook maar net niet het antwoord geven dat jij wilt hebben. Onbeschofte boer. Zoek het lekker uit met je zooi.,
hy·po·criet (de; m,v; meervoud: hypocrieten)
1 schijnheilige, "sir" Lewis Hamilton
pi_73480261
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 10:44 schreef diomedes het volgende:
Wat ik te melden heb, is dat je erg vriendelijk reageert op mensen die ook maar net niet het antwoord geven dat jij wilt hebben. Onbeschofte boer. Zoek het lekker uit met je zooi.,
Als iemand met een ' leeg' antwoord komt op een serieuze vraag dan moet je idd niet vreemd opkijken dat zo'n tegenreactie komt. We zitten niet in ONZ dus probeer aub ook een beetje mee te denken. Ik vraag heel simpel om ervaringen, dus als je geen ervaring hebt vraag ik me af wat de toegevoegde waarde is van je reactie..)
pi_73480329
quote:
toegevoegde waarde is van je reactie
Om je te helpen met die vraag: Hoe aardiger je reageert hoe meer mensen geneigd zijn je te helpen.
hy·po·criet (de; m,v; meervoud: hypocrieten)
1 schijnheilige, "sir" Lewis Hamilton
pi_73480364
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 10:52 schreef diomedes het volgende:

[..]

Om je te helpen met die vraag: Hoe aardiger je reageert hoe meer mensen geneigd zijn je te helpen.
Ga jij naar de kapper voor een aardig praatje of om je kapsel te knippen? Als de kapper aardig is dan komt het aardige praatje vanzelf. Maar uiteindelijk wil je wel met een mooi kapseltje weg lopen...
pi_73480561
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 10:44 schreef diomedes het volgende:
Wat ik te melden heb, is dat je erg vriendelijk reageert op mensen die ook maar net niet het antwoord geven dat jij wilt hebben.
Wat ik te melden heb, is dat jij er een prachtige eufemisme tegenaan gooit
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 11:02:24 #9
23158 Miss_MacPhisto
This is not an exit.
pi_73480635
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 10:59 schreef r_one het volgende:

[..]

Wat ik te melden heb, is dat jij er een prachtige eufemisme tegenaan gooit
Dat dus.
Smell the flowers while you can....
  donderdag 8 oktober 2009 @ 11:16:34 #10
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_73480925
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 10:49 schreef lekkereloempia het volgende:

[..]

Als iemand met een ' leeg' antwoord komt op een serieuze vraag dan moet je idd niet vreemd opkijken dat zo'n tegenreactie komt. We zitten niet in ONZ dus probeer aub ook een beetje mee te denken. Ik vraag heel simpel om ervaringen, dus als je geen ervaring hebt vraag ik me af wat de toegevoegde waarde is van je reactie..)
Autist!
The End Times are wild
pi_73480989
Hehe, ik hoop voor je dat een mod je topic nog een beetje aanpast. Beginnen met een hoop bagger werkt nooit goed.
pi_73481053
haha TS is een mongool
oh nee mongolen hebben meer social skills
  donderdag 8 oktober 2009 @ 11:23:40 #13
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_73481101
1. Ben je volledig eigenaar van het huis (dus geen hypotheek e.d.)
2. Heb je waardevolle spullen in je huis staan?
3. Heb je enig idee hoe expats zijn?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_73481269
Meneer Visser, ja die van de rijdende rechter, zelf ook rechter in het dagelijks leven heeft gezegd "Verhuur als particulier nooit je huis, hoe aantrekkelijk ook". Dit heeft er mee te maken dat de huurder altijd sterker staat dan de verhuurder, dus denk er bij na.
pi_73481682
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:23 schreef static het volgende:
1. Ben je volledig eigenaar van het huis (dus geen hypotheek e.d.)
2. Heb je waardevolle spullen in je huis staan?
3. Heb je enig idee hoe expats zijn?
1. Ja
2. Ja
3. Nee (vandaar ook mijn vraag naar ervaringen).
pi_73481746
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:29 schreef StephanL het volgende:
Meneer Visser, ja die van de rijdende rechter, zelf ook rechter in het dagelijks leven heeft gezegd "Verhuur als particulier nooit je huis, hoe aantrekkelijk ook". Dit heeft er mee te maken dat de huurder altijd sterker staat dan de verhuurder, dus denk er bij na.
Ik weet dat er haken en ogen zijn bij het particulier verhuren, omdat huurders een pain in the ass kunnen zijn qua hun ' rechten' verhuur ik om die reden ook niet aan vrienden/kennissen maar aan expats.
pi_73481770
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:44 schreef lekkereloempia het volgende:

[..]

Ik weet dat er haken en ogen zijn bij het particulier verhuren, omdat huurders een pain in the ass kunnen zijn als het op hun ' rechten' aan komt. Om die reden verhuur ik ook niet aan vrienden/kennissen maar aan expats.
pi_73481787
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:42 schreef lekkereloempia het volgende:

[..]

1. Ja, ik heb een erfenis gehad
2. Ja
3. Nee (vandaar ook mijn vraag naar ervaringen).
pi_73481808
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:45 schreef lekkereloempia het volgende:

[..]

sluit dit topic maar, ik gebruik wel de zoekfuncties
pi_73481845
Hoezo? Expats zullen toch wel dezelfde rechten en plichten hebben als gewonen huurders? Het enige verschillende van expats is dat ze MEESTAL net als jij daar TIJDELIJK willen wonen, maar wie zegt dat ze weg gaan als jij terug wil komen? Wat als hun project wordt verlengd en nog 6 mnd in jouw huis willen blijven zitten?
Als je moeilijk gaat doen slopen ze ook nog je huis. Lijkt me wel tricky hoor.

Daarnaast, let op het soort expats. Aziaten bijv zijn vaak smerig (check hun huizen, restaurants, boten maar).
pi_73481905
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:47 schreef LaTiNo het volgende:
Hoezo? Expats zullen toch wel dezelfde rechten en plichten hebben als gewonen huurders? Het enige verschillende van expats is dat ze MEESTAL net als jij daar TIJDELIJK willen wonen, maar wie zegt dat ze weg gaan als jij terug wil komen? Wat als hun project wordt verlengd en nog 6 mnd in jouw huis willen blijven zitten?
Als je moeilijk gaat doen slopen ze ook nog je huis. Lijkt me wel tricky hoor.

Daarnaast, let op het soort expats. Aziaten bijv zijn vaak smerig (check hun huizen, restaurants, boten maar).
hmmm. je hebt een punt.
pi_73481923
VeeI ervaring mee maar ben bang dat TS dit als 'leeg' en onzin beschouwd.
pi_73481953
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:49 schreef Duikelaar het volgende:
VeeI ervaring mee maar ben bang dat TS dit als 'leeg' en onzin beschouwd.
dank voor het delen van je ervaring.
pi_73481986
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:19 schreef r3gi3boy het volgende:
Hehe, ik hoop voor je dat een mod je topic nog een beetje aanpast. Beginnen met een hoop bagger werkt nooit goed.
Ach, als je als eerste reactie meteen wordt doorverwezen naar een zoekmachine ...
pi_73482053
Ik heb hier ook ervaring mee, en gezien je reacties naar anderen kan ik je maar 1 advies geven:
DOEN! gewoon gaan ervoor... je hebt het verdient.
pi_73482112
Het editknopje is dat knopje naast het quoteknopje

r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 12:32:38 #27
23158 Miss_MacPhisto
This is not an exit.
pi_73482998
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:46 schreef lekkereloempia het volgende:

[..]

sluit dit topic maar, ik gebruik wel de zoekfuncties
Had je dat niet eerder kunnen bedenken?
pi_73483042
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:32 schreef Miss_MacPhisto het volgende:

[..]

Had je dat niet eerder kunnen bedenken?
Jawel, maar daar kon ik helaas geen ervaringen vinden, slechts van bureau's die bemiddelen. Maar goed, om verdere gezeik te voorkomen ga ik zelf wel op zoek en hoop ik in de toekomst iemand met dezelfde vraag wel te kunnen helpen.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 12:52:52 #29
23158 Miss_MacPhisto
This is not an exit.
pi_73483483
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:35 schreef lekkereloempia het volgende:

[..]

Jawel, maar daar kon ik helaas geen ervaringen vinden, slechts van bureau's die bemiddelen. Maar goed, om verdere gezeik te voorkomen ga ik zelf wel op zoek en hoop ik in de toekomst iemand met dezelfde vraag wel te kunnen helpen.
Volgens mij zijn er inmiddels wel een aantal reacties van mensen binnen die je wel degelijk proberen te helpen?
pi_73483518
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:52 schreef Miss_MacPhisto het volgende:

[..]

Volgens mij zijn er inmiddels wel een aantal reacties van mensen binnen die je wel degelijk proberen te helpen?
Klopt, en daarvoor mijn dank! Maar er zijn ook veel loze reacties die geen enkele toegevoegde waarde hebben. (Heb je het zelf al geteld?)
  donderdag 8 oktober 2009 @ 13:04:49 #31
23158 Miss_MacPhisto
This is not an exit.
pi_73483865
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:53 schreef lekkereloempia het volgende:

[..]

Klopt, en daarvoor mijn dank! Maar er zijn ook veel loze reacties die geen enkele toegevoegde waarde hebben. (Heb je het zelf al geteld?)
Klopt, maar dit is een (openbaar) forum, dan krijg je dat. In plaats van te zeuren/je negatief op te stellen ten opzichte van de "onserieuze" reacties, kun je ook blij zijn met de moeite die bepaalde personen hebben genomen om wel een serieuze reactie te plaatsen.
pi_73484642
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:04 schreef Miss_MacPhisto het volgende:

[..]

Klopt, maar dit is een (openbaar) forum, dan krijg je dat. In plaats van te zeuren/je negatief op te stellen ten opzichte van de "onserieuze" reacties, kun je ook blij zijn met de moeite die bepaalde personen hebben genomen om wel een serieuze reactie te plaatsen.
Ik geef 'm groot gelijk, er hoeft hier maar een vraag gesteld te worden of in de eerste 10 reacties zit er wel een die -op een quasi hilarische manier- verwijst naar google...
  donderdag 8 oktober 2009 @ 13:43:08 #33
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_73484981
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 10:19 schreef lekkereloempia het volgende:
Omdat ik op korte termijn tijdelijk in het buitenland moet werken wil ik mijn koopappartement verhuren. Liefs zoek ik expats omdat ik de zekerheid heb dat ze ook voor een bepaalde tijd willen huren.

Wie heeft ervaring met het verhuren aan expats en welke nuttige sites kun je aanbevelen?
Aangezien je zo aardig bent voor mensen en je zelf niet wilt zoeken, hier de link:

http://tinyurl.com/ybfcvbv
Derde of vierde vermelding.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 13:58:25 #34
23158 Miss_MacPhisto
This is not an exit.
pi_73485455
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:31 schreef Bartaz het volgende:

[..]

Ik geef 'm groot gelijk, er hoeft hier maar een vraag gesteld te worden of in de eerste 10 reacties zit er wel een die -op een quasi hilarische manier- verwijst naar google...
Daar zul je dan doorheen moeten kijken. Waarmee ik niet zeg dat het mij ook niet (af en toe) irriteert hoor!
  donderdag 8 oktober 2009 @ 14:05:44 #35
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_73485693
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:53 schreef lekkereloempia het volgende:

[..]

Serieuze reactie:

Misschien kan je je vraag in dit subforum plaatsen. Kaaskoppen in het buitenland
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_73485863
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:05 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Serieuze reactie:

Misschien kan je je vraag in dit subforum plaatsen. Kaaskoppen in het buitenland
En wederom dank voor je serieuze bijdrage, maar ik heb besloten om toch maar een bemiddelingsbureau in de arm te nemen. Het kost dan wel wat, maar je krijgt direct antwoord op alle vragen.
Ik moet toegeven dat ik een beetje naief ben geweest om op een openbare forum een serieus advies te verwachten. Daarvoor mijn oprechte excuses.
pi_73486216
Wat mij dan bijvoorbeeld weer irriteert zijn van die TS' die, zonder zich in het onderwerp te verdiepen of er 1 keer goed over na te denken, hier posten en dan denken dat de gemeenschap hier het allemaal wel even voor ze voorkauwt. Op het moment dat ze dan niet in de 2e of 3e post het antwoord krijgen wat ze willen hebben, dat ze dan kribbig gaan doen. Terwijl deze posters waarschijnlijk alleen hebben willen aantonen dat TS zich niet in het onderwerp verdiept heeft. Met het risico van bijna iedere inhoudsloze, nutteloze, onzin-post hierboven plagiaat te moeten plegen hieronder de inhoudsloze, nutteloze en onzinnige onderbouwing van de hierboven gedeponeerde mening:

TS heeft duidelijk niet begrepen dat er geen enkele garantie is dat de huurder het pand na de huurperiode verlaat en dat zodanig doet dat TS er zelf weer in kan. Iedere verhuurder kan hem dat vertellen, maar ook google komt hiermee een heel eind.

Ook heeft TS niet nagedacht over het beheer van het pand in de periode dat hij weg is. Je hebt als verhuurder bepaalde plichten, zoals onderhoud en storingsdienst, die je niet zomaar achterwege kunt laten omdat je zelf in het buitenland zit.

Hiernaast gaat TS volledig voorbij aan het feit dat hij zijn appartement waarschijnlijk helemaal niet MAG verhuren. De overgrote meerderheid van de hypotheekverstrekkers verbiedt dit, en daarnaast bevatten de statuten van de VVE vaak ook bepalingen die dit inperken.

Het verhuren van je eigen woning, voor bepaalde tijd, ervan uitgaande dat je er zelf weer gebruik van kunt maken zodra je dat nodig hebt is ALTIJD een slecht idee.... (dit is eerder al, niet serieus, leeg en inhoudsloos, met een referentie naar eenieders favoriete rechter op rolschaatsen gepost).

Heeft TS al gereageerd op de eerdere poster die aangaf dat TS eens over zijn spullen moest nadenken? Of hij iets duurs in huis had staan? Dat dacht ik niet. Heeft TS al een oplossing voor zijn persoonlijke spullen? Of dacht hij dat zijn foto's ed. een expat niet in de weg zullen liggen?

Al met al: TS, ga eerst je huiswerk eens doen man! Voordat je iedereen die je daar op probeert te wijzen afdoet als nutteloos, inhoudsloos of onzin.
pi_73486609
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:19 schreef Flying_Phoenix het volgende:

- Mooiste post van de dag -
Amen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Honey ! Take me drunk, i am home !
  Moderator donderdag 8 oktober 2009 @ 18:27:09 #39
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_73494441
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:19 schreef Flying_Phoenix het volgende:
Wat mij dan bijvoorbeeld weer irriteert zijn van die TS' die, zonder zich in het onderwerp te verdiepen of er 1 keer goed over na te denken, hier posten en dan denken dat de gemeenschap hier het allemaal wel even voor ze voorkauwt. Op het moment dat ze dan niet in de 2e of 3e post het antwoord krijgen wat ze willen hebben, dat ze dan kribbig gaan doen. Terwijl deze posters waarschijnlijk alleen hebben willen aantonen dat TS zich niet in het onderwerp verdiept heeft. Met het risico van bijna iedere inhoudsloze, nutteloze, onzin-post hierboven plagiaat te moeten plegen hieronder de inhoudsloze, nutteloze en onzinnige onderbouwing van de hierboven gedeponeerde mening:

TS heeft duidelijk niet begrepen dat er geen enkele garantie is dat de huurder het pand na de huurperiode verlaat en dat zodanig doet dat TS er zelf weer in kan. Iedere verhuurder kan hem dat vertellen, maar ook google komt hiermee een heel eind.

Ook heeft TS niet nagedacht over het beheer van het pand in de periode dat hij weg is. Je hebt als verhuurder bepaalde plichten, zoals onderhoud en storingsdienst, die je niet zomaar achterwege kunt laten omdat je zelf in het buitenland zit.

Hiernaast gaat TS volledig voorbij aan het feit dat hij zijn appartement waarschijnlijk helemaal niet MAG verhuren. De overgrote meerderheid van de hypotheekverstrekkers verbiedt dit, en daarnaast bevatten de statuten van de VVE vaak ook bepalingen die dit inperken.

Het verhuren van je eigen woning, voor bepaalde tijd, ervan uitgaande dat je er zelf weer gebruik van kunt maken zodra je dat nodig hebt is ALTIJD een slecht idee.... (dit is eerder al, niet serieus, leeg en inhoudsloos, met een referentie naar eenieders favoriete rechter op rolschaatsen gepost).

Heeft TS al gereageerd op de eerdere poster die aangaf dat TS eens over zijn spullen moest nadenken? Of hij iets duurs in huis had staan? Dat dacht ik niet. Heeft TS al een oplossing voor zijn persoonlijke spullen? Of dacht hij dat zijn foto's ed. een expat niet in de weg zullen liggen?

Al met al: TS, ga eerst je huiswerk eens doen man! Voordat je iedereen die je daar op probeert te wijzen afdoet als nutteloos, inhoudsloos of onzin.
Mag ik hier even melden dat dit dé post van de dag is?
Dat ik het volledig eens ben met Flying_Phoenix?
En dat ik vind dat TS zich als een echte newbie gedraagt?
Die nog nooit internet gezien heeft?
  Moderator donderdag 8 oktober 2009 @ 18:28:11 #40
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_73498015
Goh, ik heb met verbazing deze topic zitten lezen en zal een neutrale reactie plaatsen.

Allereerst had TS wellicht wat 'aardiger' kunnen reageren MAAR laten we eerlijk zijn, de reactie erop was dan ook nutteloos door direct naar Google te verwijzen. Misschien had je TS kunnen vragen wat ie allemaal al heeft uitgezocht? TS vraagt om ervaringen en ik heb daarom de proef op de som genomen en zelf gegoogled maar kon ook geen ervaringen vinden, slechts algemene sites zoals Pararius.

Verder lees ik ook reacties van mensen die zeggen dat TS zijn huiswerk had moeten doen voordat hij zijn vraag hier mag stellen, zoals Flying_Phoenix. Ik heb op een paar topics (voorbeeldje) van Flying_Phoenix gezocht en moet zeggen: de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet!

Tot slot de reactie van jitzzze over de nickname van TS: Heb je zelf naar je eigen nick gekeken? Alsof jij zo'n serieuze nickname hebt....kortom, weer een nutteloze reactie.

[ Bericht 5% gewijzigd door JO3Y op 08-10-2009 20:13:45 ]
"Echte rijkdom is niet het vermeerderen van vermogen, maar het verminderen van hebzucht".
pi_73498940
Eh, jo3... in welk door mij gestart topic heb ik iets gevraagd wat ik zelf had kunnen googlen dan?
(neem in je antwoord even mee, dat ik net zo veel duits kan lezen als een gemiddelde amerikaan ... en dat werkelijk NIEMAND een antwoord had op de simlock vraag, het probleem bestaat ook nog steeds omdat google het antwoord ook niet kon opleveren)

Kom, verlicht mij eens op een donkere donderdag avond....
  Moderator donderdag 8 oktober 2009 @ 20:45:54 #43
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_73499627
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 20:01 schreef JO3Y het volgende:
Tot slot de reactie van jitzzze over de nickname van TS: Heb je zelf naar je eigen nick gekeken? Alsof jij zo'n serieuze nickname hebt....kortom, weer een nutteloze reactie.
Hier kan ik natuurlijk alleen maar de volgende reactie op geven: On nom nom nom.

Zie daarbij tevens de PI van desbetreffende post over de username van TS.
pi_73500293
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 20:25 schreef Flying_Phoenix het volgende:
Eh, jo3... in welk door mij gestart topic heb ik iets gevraagd wat ik zelf had kunnen googlen dan?
(neem in je antwoord even mee, dat ik net zo veel duits kan lezen als een gemiddelde amerikaan ... en dat werkelijk NIEMAND een antwoord had op de simlock vraag, het probleem bestaat ook nog steeds omdat google het antwoord ook niet kon opleveren)

Kom, verlicht mij eens op een donkere donderdag avond....
De reden dat niemand op je unlock topic wil/zal reageren is omdat het nogal illegaal is om naar warez te vragen. Daarbij kun je genoeg info over unlocken hier vinden, alleen zal ik je ook niet precies vertellen waar, aangezien je ook heel erg behulpzaam bent naar TS toe.

Maar goed, ik ben zo behulpzaam geweest om wel op je 'unlock' topic te reageren, dus hopelijk heb je er iets aan.

[ Bericht 5% gewijzigd door JO3Y op 08-10-2009 21:07:47 ]
"Echte rijkdom is niet het vermeerderen van vermogen, maar het verminderen van hebzucht".
pi_73500366
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 20:45 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Hier kan ik natuurlijk alleen maar de volgende reactie op geven: On nom nom nom.

Zie daarbij tevens de PI van desbetreffende post over de username van TS.
Wellicht kun je ook inhoudelijk reageren op het onderwerp ipv over de nickname enz te zeiken?
Hij vraagt naar ervaringen, en tot nu toe heb ik meer onzin gelezen dan echte adviezen.
pi_73502013
Ahum,
alle info die de TS zou kunnen willen hebben is te destileren uit mijn antwoord....
dus ik ben zelfs behulpzaam geweest, maar wel danzij alle posters die ik heb moeten plagiateren (plagieren, wat is het eigenlijk).....

Ik dank je zeer voor je antwoord over mijn oude phone....(laten we die discussie vooral daar laten), ik hoop dat de update alsnog lijdt tot een antwoord waar ik iets mee kan.

(was dat de enige waar mee ik een pot werd...?)
pi_73502742
Laten we idd de zinloze discussies hierbij houden en over gaan tot de orde van de dag en waar forums voor bedoeld zijn: elkaar helpen.
  Moderator vrijdag 9 oktober 2009 @ 13:14:05 #48
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_73517897
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 21:03 schreef JO3Y het volgende:

[..]

Wellicht kun je ook inhoudelijk reageren op het onderwerp ipv over de nickname enz te zeiken?
Hij vraagt naar ervaringen, en tot nu toe heb ik meer onzin gelezen dan echte adviezen.
Wellicht zou je de post van Flying_Phoenix wat beter moeten lezen, daar staat alles in wat je moet weten
pi_73553484
Het is idd jammer dat een forum tegenwoordig een broedplaats is van misplaatste arrogantie en betweterigheid en dat het de policy lijkt om continu de grapjas uit te moeten hangen.

En de continue verwijzingen naar google komen me ook de neusgaten uit. Alsof iemand het allereerst aan Fok denkt als hij iets op wil zoeken....

online is iedereen een asshole....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')