abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73479441
Omdat ik op korte termijn tijdelijk in het buitenland moet werken wil ik mijn koopappartement verhuren. Liefs zoek ik expats omdat ik de zekerheid heb dat ze ook voor een bepaalde tijd willen huren.

Wie heeft ervaring met het verhuren aan expats en welke nuttige sites kun je aanbevelen?

[ Bericht 2% gewijzigd door lekkereloempia op 08-10-2009 10:52:11 ]
  donderdag 8 oktober 2009 @ 10:21:01 #2
180648 iFries
Fryske linkse boomknuffelaar
pi_73479476
Opzich is dat heel simpel, kijk hier maar eens
Frysk bloed tsjoch op!
pi_73479564
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 10:21 schreef iFries het volgende:
Opzich is dat heel simpel, kijk hier maar eens

Daar kom ik GEEN ervaringen tegen en dat is toch wel (als je weet wat begrijpend lezen inhoudt) onderdeel van mijn vraag... Op de welbekende site (dank voor je tip) kom ik wel een aantal bedrijven tegen die voor je verhuren, maar ik wil zelfstandig verhuren aan expats. Dus kom aub niet met die onzin als je niks te melden hebt!
pi_73480118
Wat ik te melden heb, is dat je erg vriendelijk reageert op mensen die ook maar net niet het antwoord geven dat jij wilt hebben. Onbeschofte boer. Zoek het lekker uit met je zooi.,
hy·po·criet (de; m,v; meervoud: hypocrieten)
1 schijnheilige, "sir" Lewis Hamilton
pi_73480261
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 10:44 schreef diomedes het volgende:
Wat ik te melden heb, is dat je erg vriendelijk reageert op mensen die ook maar net niet het antwoord geven dat jij wilt hebben. Onbeschofte boer. Zoek het lekker uit met je zooi.,
Als iemand met een ' leeg' antwoord komt op een serieuze vraag dan moet je idd niet vreemd opkijken dat zo'n tegenreactie komt. We zitten niet in ONZ dus probeer aub ook een beetje mee te denken. Ik vraag heel simpel om ervaringen, dus als je geen ervaring hebt vraag ik me af wat de toegevoegde waarde is van je reactie..)
pi_73480329
quote:
toegevoegde waarde is van je reactie
Om je te helpen met die vraag: Hoe aardiger je reageert hoe meer mensen geneigd zijn je te helpen.
hy·po·criet (de; m,v; meervoud: hypocrieten)
1 schijnheilige, "sir" Lewis Hamilton
pi_73480364
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 10:52 schreef diomedes het volgende:

[..]

Om je te helpen met die vraag: Hoe aardiger je reageert hoe meer mensen geneigd zijn je te helpen.
Ga jij naar de kapper voor een aardig praatje of om je kapsel te knippen? Als de kapper aardig is dan komt het aardige praatje vanzelf. Maar uiteindelijk wil je wel met een mooi kapseltje weg lopen...
pi_73480561
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 10:44 schreef diomedes het volgende:
Wat ik te melden heb, is dat je erg vriendelijk reageert op mensen die ook maar net niet het antwoord geven dat jij wilt hebben.
Wat ik te melden heb, is dat jij er een prachtige eufemisme tegenaan gooit
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 11:02:24 #9
23158 Miss_MacPhisto
This is not an exit.
pi_73480635
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 10:59 schreef r_one het volgende:

[..]

Wat ik te melden heb, is dat jij er een prachtige eufemisme tegenaan gooit
Dat dus.
Smell the flowers while you can....
  donderdag 8 oktober 2009 @ 11:16:34 #10
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_73480925
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 10:49 schreef lekkereloempia het volgende:

[..]

Als iemand met een ' leeg' antwoord komt op een serieuze vraag dan moet je idd niet vreemd opkijken dat zo'n tegenreactie komt. We zitten niet in ONZ dus probeer aub ook een beetje mee te denken. Ik vraag heel simpel om ervaringen, dus als je geen ervaring hebt vraag ik me af wat de toegevoegde waarde is van je reactie..)
Autist!
The End Times are wild
pi_73480989
Hehe, ik hoop voor je dat een mod je topic nog een beetje aanpast. Beginnen met een hoop bagger werkt nooit goed.
pi_73481053
haha TS is een mongool
oh nee mongolen hebben meer social skills
  donderdag 8 oktober 2009 @ 11:23:40 #13
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_73481101
1. Ben je volledig eigenaar van het huis (dus geen hypotheek e.d.)
2. Heb je waardevolle spullen in je huis staan?
3. Heb je enig idee hoe expats zijn?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_73481269
Meneer Visser, ja die van de rijdende rechter, zelf ook rechter in het dagelijks leven heeft gezegd "Verhuur als particulier nooit je huis, hoe aantrekkelijk ook". Dit heeft er mee te maken dat de huurder altijd sterker staat dan de verhuurder, dus denk er bij na.
pi_73481682
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:23 schreef static het volgende:
1. Ben je volledig eigenaar van het huis (dus geen hypotheek e.d.)
2. Heb je waardevolle spullen in je huis staan?
3. Heb je enig idee hoe expats zijn?
1. Ja
2. Ja
3. Nee (vandaar ook mijn vraag naar ervaringen).
pi_73481746
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:29 schreef StephanL het volgende:
Meneer Visser, ja die van de rijdende rechter, zelf ook rechter in het dagelijks leven heeft gezegd "Verhuur als particulier nooit je huis, hoe aantrekkelijk ook". Dit heeft er mee te maken dat de huurder altijd sterker staat dan de verhuurder, dus denk er bij na.
Ik weet dat er haken en ogen zijn bij het particulier verhuren, omdat huurders een pain in the ass kunnen zijn qua hun ' rechten' verhuur ik om die reden ook niet aan vrienden/kennissen maar aan expats.
pi_73481770
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:44 schreef lekkereloempia het volgende:

[..]

Ik weet dat er haken en ogen zijn bij het particulier verhuren, omdat huurders een pain in the ass kunnen zijn als het op hun ' rechten' aan komt. Om die reden verhuur ik ook niet aan vrienden/kennissen maar aan expats.
pi_73481787
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:42 schreef lekkereloempia het volgende:

[..]

1. Ja, ik heb een erfenis gehad
2. Ja
3. Nee (vandaar ook mijn vraag naar ervaringen).
pi_73481808
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:45 schreef lekkereloempia het volgende:

[..]

sluit dit topic maar, ik gebruik wel de zoekfuncties
pi_73481845
Hoezo? Expats zullen toch wel dezelfde rechten en plichten hebben als gewonen huurders? Het enige verschillende van expats is dat ze MEESTAL net als jij daar TIJDELIJK willen wonen, maar wie zegt dat ze weg gaan als jij terug wil komen? Wat als hun project wordt verlengd en nog 6 mnd in jouw huis willen blijven zitten?
Als je moeilijk gaat doen slopen ze ook nog je huis. Lijkt me wel tricky hoor.

Daarnaast, let op het soort expats. Aziaten bijv zijn vaak smerig (check hun huizen, restaurants, boten maar).
pi_73481905
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:47 schreef LaTiNo het volgende:
Hoezo? Expats zullen toch wel dezelfde rechten en plichten hebben als gewonen huurders? Het enige verschillende van expats is dat ze MEESTAL net als jij daar TIJDELIJK willen wonen, maar wie zegt dat ze weg gaan als jij terug wil komen? Wat als hun project wordt verlengd en nog 6 mnd in jouw huis willen blijven zitten?
Als je moeilijk gaat doen slopen ze ook nog je huis. Lijkt me wel tricky hoor.

Daarnaast, let op het soort expats. Aziaten bijv zijn vaak smerig (check hun huizen, restaurants, boten maar).
hmmm. je hebt een punt.
pi_73481923
VeeI ervaring mee maar ben bang dat TS dit als 'leeg' en onzin beschouwd.
pi_73481953
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:49 schreef Duikelaar het volgende:
VeeI ervaring mee maar ben bang dat TS dit als 'leeg' en onzin beschouwd.
dank voor het delen van je ervaring.
pi_73481986
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:19 schreef r3gi3boy het volgende:
Hehe, ik hoop voor je dat een mod je topic nog een beetje aanpast. Beginnen met een hoop bagger werkt nooit goed.
Ach, als je als eerste reactie meteen wordt doorverwezen naar een zoekmachine ...
pi_73482053
Ik heb hier ook ervaring mee, en gezien je reacties naar anderen kan ik je maar 1 advies geven:
DOEN! gewoon gaan ervoor... je hebt het verdient.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')