quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:38 schreef qonmann het volgende:
[..]
![]()
ff gecheckt, Vilas won ook de US open maar ik bedoelde Sabatini
Yep ..maar het scheelt maar 1 letter (tennisser tennisster)..en als je leest tennis-sterquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:40 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
, maar Vilas is een man en je vroeg tennister toch?
Ja, die typo was wel erg toevalligquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:41 schreef slaveloos het volgende:ik dacht dat t een grap was: Guillerma
Ja, maar in de vraag stond het maar met één 's'quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:42 schreef qonmann het volgende:
[..]
Yep ..maar het scheelt maar 1 letter (tennisser tennisster)..en als je leest tennis-ster
(Vilas wist ik niet)
slaveloos +1quote:
flappers inderdaad, ik dacht dat het bekender wasquote:
Damn, dat was snelquote:
qonmann +1quote:
je hebt gelijk de laatste a moest een o zijn..quote:
magic in mathquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:38 schreef nightcowboy het volgende:
magisch vierkant
van Opper Volta voorheenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:39 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Ouagadougou is nog zo'n mooie
Jammer dat koeieuier niet meer kan na de nieuwe spellingquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:39 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Ouagadougou is nog zo'n mooie
Klopt!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Als iemand makkelijk en overvloedig praat?
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:03 schreef slaveloos het volgende:
meisje met de zwavelstokjes van andersen?
quote:
quote:
quote:
Ik heb ze gelezen, maar heb werkelijk geen idee.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:01 schreef GimmeGore het volgende:
wacht wel even met de volgende hint tot er daadwerkelijk iemand is om de hints te lezen
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:07 schreef GimmeGore het volgende:
alle 12?
en dan nog de schrijver niet weten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |