quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:33 schreef jo-ep het volgende:
dat ligt niet aan uitzendinggemist.. dat ligt aan jou en je goedkope kutcomputer met inbelverbinding
slotje
Daar heb ik ook last van sinds vandaagquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:28 schreef kikoooooo het volgende:
Het geluid en beeld lopen bij mij totaal niet synchroon
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:39 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van sinds vandaag eergisteren![]()
dacht dat ik de enige was
Neequote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:33 schreef jo-ep het volgende:
dat ligt niet aan uitzendinggemist.. dat ligt aan jou en je goedkope kutcomputer met inbelverbinding
slotje
dat dusquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:39 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van sinds vandaag![]()
dacht dat ik de enige was
Ga eens je moeder pestenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:33 schreef jo-ep het volgende:
slotje
Flashplayer updaten?quote:Op zondag 22 november 2009 21:51 schreef -Mellow- het volgende:
ik heb het ook altijd alleen bij uitzendinggemist.nl
Iemand die weet waar het aan ligt?
Zou je denken met de naam van die website?quote:Op zondag 22 november 2009 22:10 schreef zovty het volgende:
Op uitzendinggemist staan toch alleen maar dingen die allang op tv zijn geweest![]()
![]()
.
Als Geertje straks de eerste blonde president van Nederland is dan is dat de eerste site die hij sluit. Hij trekt persoonlijk de stekker uit die linkse hobby. Als Nederlander kijk je gewoon wanneer het wordt uitgezonden en anders heb je pech. CONFORMEREN GODVERDOMME!quote:Op zondag 22 november 2009 22:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zou je denken met de naam van die website?
volgens mij was dat tquote:Op zondag 22 november 2009 21:58 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Flashplayer updaten?
Silverlight updaten/installeren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |