Nee ik zei, doe maar een stuk eraf, en gaf aan tot hoe lang ik het wilde. Ze heeft de onderste laag dan ook wel op de goede hoogte gedaan, maar de lagen erboven te kort gemaakt.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij zegt, doe maar eens iets leuks en spannend en toen gaf zij jou een pittig kapsel?
Ai, lekker is dat. Maar zo te horen is het nog best mooiquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee ik zei, doe maar een stuk eraf, en gaf aan tot hoe lang ik het wilde. Ze heeft de onderste laag dan ook wel op de goede hoogte gedaan, maar de lagen erboven te kort gemaakt.
Zit het in de lucht ofzo?quote:
BOH!quote:
Herfstdepressie.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zit het in de lucht ofzo?
De herfst doet zijn intrede?!
Ja!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:03 schreef Saaaaab het volgende:
Hier voeg ik in.
Heeft Fascination een kort pittig kapsel gekregen?
Ja, gemillimeterd.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:03 schreef Saaaaab het volgende:
Hier voeg ik in.
Heeft Fascination een kort pittig kapsel gekregen?
Als ik weer eens door Nijmegen loop en een gemillimeterd persoon tegenkom, dan weet ik niet of het nou gers, fas of iemand anders isquote:
Dat staat niemandquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zou je ook nog staan volgens mij
Sylvana Simons had er wel een hoofd voor.quote:
Maar dat is een negerin met dikke lippenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:08 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Sylvana Simons had er wel een hoofd voor.
OEHOE !quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:11 schreef Zotheid het volgende:
MOEHOEHOEW.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:09 schreef Hoogstaande het volgende:
Duitsers en voetbal
Die laatste minuut is echt geniaal
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:13 schreef Smart_ass het volgende:
Kappers knippen er trouwens standaard meer af dan je eigenlijk wil. Dat is altijd zo kut.
"Alleen de dode/gespleten puntjes hoeven eraf, ik wil het graag langer laten groeien"quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:13 schreef Smart_ass het volgende:
Kappers knippen er trouwens standaard meer af dan je eigenlijk wil. Dat is altijd zo kut.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:15 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
"Alleen de dode/gespleten puntjes hoeven eraf, ik wil het graag langer laten groeien"
Ik denk dat mijn puntjes dan wel erg dood zijn, elke keer dat ik naar de kapper ga. Ze knippen er altijd 3x zo veel af als ik wil
quote:
Je moeder.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:28 schreef MADVILLAIN het volgende:
en wat is je klacht
Ja precies. Alsof zij het zelf leuk zouden vinden dat wanneer zij vragen om alleen de puntjes eraf te halen ze eindigen met een halve boblijn ofzo.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:15 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
"Alleen de dode/gespleten puntjes hoeven eraf, ik wil het graag langer laten groeien"
Ik denk dat mijn puntjes dan wel erg dood zijn, elke keer dat ik naar de kapper ga. Ze knippen er altijd 3x zo veel af als ik wil
Jaquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:45 schreef Smart_ass het volgende:
Wtf is dat? Een mega cavia?
Sssst, zo verklap je wat.quote:
PIEP PIEP PIEPquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oui.
Of welke taal cavia's ook mogen praten.
Het lag niet voor de hand ofzo.quote:
Ik mis mijn lieve cavia's nog elke dag.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja![]()
Een capibara.
Voorouders van deze twee:
[ afbeelding ]
Ik niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het lag niet voor de hand ofzo.
Oh er lezen mensen sc's terug.![]()
Ik wist dat ik in de buurt zat.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Oui klinkt ook wel redelijk cavi-achtig
Ik wil er nog meerquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:54 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik mis mijn lieve cavia's nog elke dag.
Jaquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Oui klinkt ook wel redelijk cavi-achtig
Ik mag niets zeggen van ZH, anders komt hij mij opzoeken en een klap geven met zijn bootschoen.quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja![]()
Vooral als ze zo gaan murmelen of whiepen.
quote:
quote:
quote:
quote:
'dquote:
Duo penotti lipjesquote:
Ja, via uitzendinggemist.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:15 schreef Fascination het volgende:
4EBE, kijk jij ook naar Boer Zoekt Vrouw?
Joah, maar dan live.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, via uitzendinggemist.
Jij ook?
Vond het vorige seizoen leuker, maar is die Wietse niet stiekem psychopaat ofzo?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Joah, maar dan live.Wat vind jij van de boeren en in bijzonder Wietse?
Ja, die Wietse lijkt wel zwakzinnig of zo.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vond het vorige seizoen leuker, maar is die Wietse niet stiekem psychopaat ofzo?
Die grijns...![]()
En die Neeltje vind ik maar stront irritant, continu dat gekwetter en dr karaoke set.
Waar denkt ze dat ze is? China?![]()
Wat vind jij ervan?
Ja, dat chinees met bierquote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, die Wietse lijkt wel zwakzinnig of zo.Kom op, als je een beetje hersens hebt merk je dat sociaal contact niet je sterkste punt is en bereid je wat vragen voor die je wilt stellen, of koop/kook je lekker eten om de vrouwen te imponeren. Wat doet Wietse; chinees bestellen, "ja ik eet altijd 's middags"
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en helemaal niets vragen aan de vrouwen.
Echt hopeloos. Ik vrees dat hij met z'n rechterhand dat weekendje weg gaat spenderen.
Neeltje is echt zo'n studentenverenigingmeisje, ik las overigens ook ergens dat ze daarbij zat. Ze is een beetje te popi jopi. Past ook totaal niet bij Wietse.
Ik vind boer Hans wel oké, al is ie soms te kwijlerig.![]()
Hopelijk komt er wat drama volgende week.
Ja, hoe lomp.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat chinees met bier!!!
Boer Hans moest hypnotiseur worden.
Ik zou wegrennen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, hoe lomp.Ja, die starende ogen.
![]()
Sinds wanneer ben jij modquote:
quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:06 schreef Major-Balls het volgende:
Tja.. wat is vies? Het is natuurlijk geen bier!
Sinds maandag, van SEXquote:
Tja, het is wat discutabel.quote:
Dat past wel bij jou jaquote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Sinds maandag, van SEX![]()
[..]
Tja, het is wat discutabel.
Doe niet zo geschokt!quote:
Huh wat? Dat ik even mee lach net zoals die anderen is bagger?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Doe niet zo geschokt!![]()
En Japsnars... niet zo gaan baggeren he
Het was geen formeel iets hoorquote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Huh wat? Dat ik even mee lach net zoals die anderen is bagger?
@ edit: Jaquote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Huh wat? Dat ik even mee lach net zoals die anderen is bagger?
O wacht, je bedoelt dat tegen RV zeker?
Vandaag shockeerd alles mijquote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Doe niet zo geschokt!![]()
En Japsnars... niet zo gaan baggeren he
Dan zal ik je maar niet vertellen van mijn aanrijding gisteren..quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan zal ik je maar niet vertellen van mijn aanrijding gisteren..
kk auto
What happend?quote:
Nja eigenlijk niets bijzonders.. Maar ik heb denk ik teveel lopen poetsen/schoomaken en dat wasquote:
Ik was op weg naar school en omdat ik nogal aan de late kant was (zoals gebruikelijk) reed ik zo snel mogelijk. Op een gegeven moment kwam ik - in een rustige woonwijk - bij een verlaten kruispunt aan. Links van mij zag ik een auto aan komen rijden die langzaam afremde dus ik dacht, mooi hij geeft mij mijn voorrang.quote:
Was je huis zo vies dan?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja eigenlijk niets bijzonders.. Maar ik heb denk ik teveel lopen poetsen/schoomaken en dat was
zo'n kutwerk dat ik nu overal van geshockeerd raak
wtf!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik was op weg naar school en omdat ik nogal aan de late kant was (zoals gebruikelijk) reed ik zo snel mogelijk. Op een gegeven moment kwam ik - in een rustige woonwijk - bij een verlaten kruispunt aan. Links van mij zag ik een auto aan komen rijden die langzaam afremde dus ik dacht, mooi hij geeft mij mijn voorrang.
Dus ik rijd snel door als die auto opeens vol gas geeft en ik bovenop de voorruit knal (net niet door midden gelukkig) en vervolgens op de grond rol. Er was vrijwel direct een motoragent bij en ook een ambulance kwam snel aangereden. Na onderzoek bleek ik een hersenschudding en een verbrijzeld linkerbeen te hebben.
Erg vervelend allemaal, zeker ook met de geplande vakantie over 2 weken
Damn, dat is idd ontzettend vervelend.. Jeetje zegquote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik was op weg naar school en omdat ik nogal aan de late kant was (zoals gebruikelijk) reed ik zo snel mogelijk. Op een gegeven moment kwam ik - in een rustige woonwijk - bij een verlaten kruispunt aan. Links van mij zag ik een auto aan komen rijden die langzaam afremde dus ik dacht, mooi hij geeft mij mijn voorrang.
Dus ik rijd snel door als die auto opeens vol gas geeft en ik bovenop de voorruit knal (net niet door midden gelukkig) en vervolgens op de grond rol. Er was vrijwel direct een motoragent bij en ook een ambulance kwam snel aangereden. Na onderzoek bleek ik een hersenschudding en een verbrijzeld linkerbeen te hebben.
Erg vervelend allemaal, zeker ook met de geplande vakantie over 2 weken
T huis valt mee, maar de keukenkastjes.. Die waren zo niet fris meerquote:
Eigenlijk was het een soort van broodje aap verhaal om Dqod in de maling te nemen en te schockerenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
wtf!
Zo dan! Sterkte en beterschap enzo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Eigenlijk was het een soort van broodje aap verhaal om Dqod in de maling te nemen en te schockeren
WhahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nou t lukte je wel ja
Maar goed, alsnog zwaar klote, ook al was t dan vorig jaar en ietsie minder erg
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Ja, die vrouw kwam aangereden bij het kruispunt en remde langzaam af toen zij ineens plots gas gaf en op mij inreed. (Je hoorde achter zo'n hele harde knal, ik dacht altijd dat die geluiden in films zwaar overdreven gefaked waren maar dat is dus niet zoquote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Whahanou t lukte je wel ja
Maar goed, alsnog zwaar klote, ook al was t dan vorig jaar en ietsie minder erg
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Eigenlijk was het een soort van broodje aap verhaal om Dqod in de maling te nemen en te schockeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Ja ik weet hoe t klinkt idd.. Bohh..quote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, die vrouw kwam aangereden bij het kruispunt en remde langzaam af toen zij ineens plots gas gaf en op mij inreed. (Je hoorde achter zo'n hele harde knal, ik dacht altijd dat die geluiden in films zwaar overdreven gefaked waren maar dat is dus niet zo)
Als verklaring gaf zij later dat ze heel druk met haar kinderen op de achterbank bezig was en ook aan het bellen was![]()
![]()
Gelukkig was er al snel een hele behulpzame man aanwezig die direct heeft gezorgd dat de politie kwam (was trouwens zo'n 100/200 meter bij het ziekenhuis vandaan) en dat die vrouw niet zomaar wegreed (ze was nogal haastig) en hij heeft mij en mijn fiets later ook naar huis gebracht
Ik bedacht mij net toen ik dat bericht gepost had dat er in deze SC nogal eens wat gezeik is geweest met verzonnen verhaal (NB)quote:
Uhhuh, kiek moar uutquote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik bedacht mij net toen ik dat bericht gepost had dat er in deze SC nogal eens wat gezeik is geweest met verzonnen verhaal (NB)![]()
Kan me er ook wel iets bij voorstellen. Jij gaat zo slapen, andere lezen dit bericht en tonen sympathie en voor je het weet gaat het als een lopend vuurtje rond en kom je zelf later weer online met de mededeling HOAX!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik bedacht mij net toen ik dat bericht gepost had dat er in deze SC nogal eens wat gezeik is geweest met verzonnen verhaal (NB)![]()
Is de wodka dan al op?quote:
Waarom dan rosebierquote:
Ik moet voorlezen.quote:
Liefquote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik moet voorlezen.
een boek voorlezen dat is bedoeld voor kinderen van 4.
Maar dan moet ik het voorlezen aan mijn klasgenoten![]()
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lief
Moet je dit jaar ook al stage lopen ?
Ik zag laatst nog Henk, die oude directeur die altijd liedjes ging spelen op zn gitaarquote:
Die zat toch in groep 5 of 6? Ik schrok me altijd te pletter als ze dat deed.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zag laatst nog Henk, die oude directeur die altijd liedjes ging spelen op zn gitaarHij was leeeeuk!
hehehe, ennehh die vrouw die met die ring ging tikken op het bureau en dan moesten we stil zijn![]()
Was zij niet zo'n invaller ?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:59 schreef Mozy het volgende:
[..]
Die zat toch in groep 5 of 6? Ik schrok me altijd te pletter als ze dat deed.
En Henk is een geweldige gast.
HAHAHAHA EEN JAAAAAAR LES VAN HAARquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:04 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb zeker een jaar les van haar gehad, maar ze begon als invaller.
Zij kon wel heel goed voorlezen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
HAHAHAHA EEN JAAAAAAR LES VAN HAAR
zij was zooooo raar
We moesten een keer van haar Rammstein zingen, en een andere keer moesten we op zo'n stom ding tingelen..quote:
Hahaquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
We moesten een keer van haar Rammstein zingen, en een andere keer moesten we op zo'n stom ding tingelen..
Ze ging ooooooit eens koffie halen, en toen zijn we met de hele klas uit het raam ontsnapte![]()
Ze schrok zich dood, ineens de hele klas weg![]()
![]()
Maar bij haar kon dat ook gewoonquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
Haha
Wij hebben ooit een hele kop zout in haar koffie gegooid.
En omdat ze van die gigantische slokken nam.
Ingrid, die is een jaar of 2 geleden toch overleden?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar bij haar kon dat ook gewoon
Toen wij zo waren ontsnapt, ging ze zo weer de klas uit van "WTF" en wij echt superrr snel weer terug zittenKomt ze zo terug, echt heeel boos.. En 5 minuten alter was het echt zo van "haha ja eigenlijk best grappig haha"
![]()
Ik vond trouwens dat Juffie Ingrid goed kon voorlezen
...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ingrid, die is een jaar of 2 geleden toch overleden?
Aan kanker,quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
Aan kanker,
Haar man heeft ook kanker gehad, vrij agressieve vorm, daar is hij bovenop gekomen. en nu is zijzelf er aan overleden.
mid 50 was ze volgens mij.
Ow kut, ik bedoelde ook Astrid.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Dat wist ik helemaal niet..
Astrid is ook overleden he.. ook kanker ;o
Dat is wel een hele erge foutquote:
Trudy, dat was toch die vrouw met een licht getinte huidskleur?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is wel een hele erge fout
Ja, dat weet ik wel, die had een hersentumor, echt kei heftig ;o
En trudy, je weet wel die overblijf moeder heeft ooook kanker, en daar kunnen ze ook niks aan doen
Neenee, dat is weer iemand andersquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Trudy, dat was toch die vrouw met een licht getinte huidskleur?
Ik kan me niet meer herinneren.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neenee, dat is weer iemand anders
Trudy was ehh, ja die was er ook altijd op de doeweek
De moeder van dat meisje met die krulletjes, Karlijn heette ze ofzo ?
Boh.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijn mama was ook overblijf mama en luizenmama
Ik toen ik klein was, maar ik had er echt zooooo'n hekel aanquote:
haha.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik toen ik klein was, maar ik had er echt zooooo'n hekel aan
Ik deed er altijd zo lang over, ik moest dus altijd met de boven bouw ook nog mee eten
Een keer toen ik in groep 2 zat ben ik weg gelopen, kwam ik tot de damianus dreef, toen durfde ik niet over te steken en ben ik maar weer terug gegaan
Okiquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
haha.
Maar ik moet me eens gaan aankleden en richting school.
Ik heb elke week een vierdaagsweekendquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:10 schreef Japsnars het volgende:
Wat mis ik hier allemaal? Hoogstaande heeft een 4-daags weekend, Mozy en Crack hebben op dezelfde basisschool gezeten, Mozy heeft de eerste tig uur vrij en Crack heeft helemaal geen les?
ja dat klopt, behalve dat ik gewoon op school zat maar ik had een tussen uur (een paarquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:10 schreef Japsnars het volgende:
Wat mis ik hier allemaal? Hoogstaande heeft een 4-daags weekend, Mozy en Crack hebben op dezelfde basisschool gezeten, Mozy heeft de eerste tig uur vrij en Crack heeft helemaal geen les?
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:59 schreef Siniti het volgende:
Kut ik heb twee tweedaags weekenedenJe pwnt me
Ik maar één 3 daags weekendquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:59 schreef Siniti het volgende:
Dan klopt het dus toch wat ik constateerquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik heb elke week een vierdaagsweekend
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:59 schreef Siniti het volgende:
LEERPLICHTquote:
Over drie weken niet meerquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan klopt het dus toch wat ik constateer![]()
En ik ben jaloers
[..]
[..]
LEERPLICHT
quote:AMSTERDAM - De Amerikaanse sciencefiction-dramaserie Heroes doet er alles aan om de kijkcijfers wat op te krikken. In het vierde seizoen van de populaire serie zal Hayden Panettiere een lesbische zoen uitwisselen met tegenspeelster Madeline Zima.
Volgens mij bedoel je BobbyB.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:33 schreef Japsnars het volgende:
Mocht IQM dit topic stiekem nog volgen:
[..]
Heuj heuj, hoe is 't?quote:
Zelfs BobbyB is er niet, zou hij eindelijk wat werk hebben gekregen om te doen?quote:
Moest pas om 12 uur beginnen, elke donderdag, en vrijdag half 1.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:10 schreef Japsnars het volgende:
Misschien wel jaquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heuj heuj, hoe is 't?
[..]
Zelfs BobbyB is er niet, zou hij eindelijk wat werk hebben gekregen om te doen?
Picsquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Misschien wel jaohmy ik heb spijt van het flirten met m'n huisgenoot, ik ben nu telkens heel bang dat ik 'm tegenkom
!
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Misschien wel jaohmy ik heb spijt van het flirten met m'n huisgenoot, ik ben nu telkens heel bang dat ik 'm tegenkom
!
Zou ook niet passen denkikquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:53 schreef Fascination het volgende:
[..]! Nare situatie, ben blij dat ik niet in jouw schoenen sta.
We hebben dezelfde maat schoenen hoor.quote:
42?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
We hebben dezelfde maat schoenen hoor.
Joah.quote:
Ik lees af en toe mee maar het is hier zo stil dat ik het niet de moeite waard vind om te posten.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heuj heuj, hoe is 't?
[..]
Zelfs BobbyB is er niet, zou hij eindelijk wat werk hebben gekregen om te doen?
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:33 schreef Japsnars het volgende:
Mocht IQM dit topic stiekem nog volgen:
[..]
quote:
Waar is hij dan?quote:
huh whut?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hij is weg omdat ie een d-t fout had gemaakt.
Zit vast aan de telefoon met 113
http://www.113online.nl/quote:
Hij maakte een d/t foutquote:
QAnders komt het niet aan.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:33 schreef Siniti het volgende:
Waarom vinden vaders het nodig altijd een preek van een kwartier te houden in plaats van in één korte kernzin te zeggen wat zij bedoelen
Wat heb je fout gedaanquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:33 schreef Siniti het volgende:
Waarom vinden vaders het nodig altijd een preek van een kwartier te houden in plaats van in één korte kernzin te zeggen wat zij bedoelen
Het komt bij mij anders niet beter aan omdat ie 10 minuten als eoa mongool tegen me zit te spugen/schreeuwen dan wanneer hij het rustig zeiquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
QAnders komt het niet aan.
Zeker als kinderen ongeïnteresseerd gaan zitten gapen, heb je nogal gauw de neiging om uit te weiden, volgende keer meteen berouw tonen en het uit jezelf al zeggen en je bent er veel sneller vanaf
Hij zei: "ga stofzuigen"quote:
Dat zeg ik, je luisterde niet, gewoon meteen luisteren dan is er niets aan de handquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:37 schreef Siniti het volgende:
[..]
Het komt bij mij anders niet beter aan omdat ie 10 minuten als eoa mongool tegen me zit te spugen/schreeuwen dan wanneer hij het rustig zei
[..]
Hij zei: "ga stofzuigen"
Ik zeg: "in een kwartiertje"
Hij weer: "NEE JE GAAT NU STOFZUIGEN x 10 min"
Dus nu ben ik in 10 minuten gaan stofzuigen ipv het meteen dat hij in gedachte had
Want het is van levensbelang dat ik linea recta stofzuig in plaats van dat ik het in 15 minuutjes doe? En als het dan echt van levensbelang is, kan hij dan niet gewoon zeggen "nee ik wil dat je het nu doet"?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zeg ik, je luisterde niet, gewoon meteen luisteren dan is er niets aan de hand
Ik smeer 'm nu gewoon snel voordat hij terug komt.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:53 schreef Fascination het volgende:
[..]! Nare situatie, ben blij dat ik niet in jouw schoenen sta.
Youtube is sowieso pauperig met die taalinstellingen. Ik heb het altijd op Engels staan maar om de zoveel dagen staat het ineens weer op Nederlandsquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:42 schreef Japsnars het volgende:
Erg leuk en handig voor chinese/russische filmpjes dat Youtube Translate, maar het is toch zwaar irritant als je bijvoorbeeld een engels/duits/frans filmpje zoekt en je ineens allemaal crappy vertaalde zoekresultaten krijgt.
Nu probeer ik een manier te vinden om het uit te schakelen (zonder dus steeds translate=1 uit de url te halen) maar ik kan echt niks vinden. Ook bij taalvoorkeuren kan ik geen eens engels kiezen
[ afbeelding ]
Dit is echt de eerste keer dat google mij echt heel erg hard irriteert![]()
Ach, misschien wil hij jou ook wel smeren.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik smeer 'm nu gewoon snel voordat hij terug komt.
En hij was zo trots dat ie een week eerder unbant wasquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 03:10 schreef remlof het volgende:
kurk_droog had nog een weekban tegoed. Bedankt voor het herinneren eraan.
Dat denk ik wil ja, dat werd in ieder geval wel geïnsinueerd.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ach, misschien wil hij jou ook wel smeren.
Haha wat geweldigquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:46 schreef Siniti het volgende:
[..]
En hij was zo trots dat ie een week eerder unbant was
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sst niet te hard, met onze grote kalende vriend weet je het maar nooit. Straks geeft hij je achteraf alsnog een ban![]()
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:14 schreef kurk_droog het volgende:
nee .. zijn fouten ik trots dat ik fok hard naaide
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 03:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, je had nog een week te goed, bij deze.
Een system of a down fan met het syndroom van downquote:
Duurde ff voor ik zag dat het iron maiden wasquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Een system of a down fan met het syndroom van down![]()
O, iron maiden. Dan is het minder grappig
Ik vond het een grappige foto.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:17 schreef Hoogstaande het volgende:
Wat is er uberhaupt grappig aan die willem jansen?
Goeimiddagquote:
Jij hebt niks om bang voor te zijn, ik welquote:
Wat een mooie blauwe ogen heeft dat rechter jongetjequote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Niet zo gemeen doen. Het is een hele bijzondere jongen en daar hoort men niet mee te spotten:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
O Mijn Godquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:23 schreef Mozy het volgende:
[ afbeelding ]
[KLB SC # 1701] Waar 21 geen 22 is.
Picsquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:32 schreef gers het volgende:
boh de fotos van het feestje gisteren zijn echt erg
Das hardstikke nep, anders zou het niet zo uitgebreid zijnquote:
zullen we maar niet doenquote:
Mehehe.quote:
Gers.quote:
Mijn vader hoopt dat hij er zn werk van kan makenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:30 schreef Hoogstaande het volgende:
Kutpoker, doe dat verdomde spel nooit meer
Snap ook echt niet waarom ik er weer mee begon![]()
lullo nog geneukt ?quote:
Ja, het doet nog pijn daar beneden.quote:
hetzelfde alleen ik heb last van mijn reetquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, het doet nog pijn daar beneden.Jij dan?
Geil.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:46 schreef gers het volgende:
[..]
hetzelfde alleen ik heb last van mijn reet
quote:
Nog geeneens een glimlach.quote:
quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:08 schreef Allure_ het volgende:
Ow, bijna vergeten m'n was uit de wasmachine te halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Toch jammer dat ik dit vriendje niet eerder ben tegengekomen, was wel handig geweestADO!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ADO!
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Toch jammer dat ik dit vriendje niet eerder ben tegengekomen, was wel handig geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BITCH
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
True story?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn vader hoopt dat hij er zn werk van kan maken
true story broquote:
Present.quote:
Beter hoorquote:
Nee, ik zei dat ik je eerder tegen had moeten komenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Present.
Word ik ingeruild, of wat lees ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Gelukkig!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Beter hoor
Gelukkig.
Was wel even geleden dat ik er zo van baalde, meestal lukt dat relativeren me wat beter
Wel lief dat je het vraagt
Nja, t ging natuurlijk eigenlijk ook nergens overquote:
Je bent niet meer nieuw.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Present.
Word ik ingeruild, of wat lees ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |