Nee ik zei, doe maar een stuk eraf, en gaf aan tot hoe lang ik het wilde. Ze heeft de onderste laag dan ook wel op de goede hoogte gedaan, maar de lagen erboven te kort gemaakt.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij zegt, doe maar eens iets leuks en spannend en toen gaf zij jou een pittig kapsel?
Ai, lekker is dat. Maar zo te horen is het nog best mooiquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee ik zei, doe maar een stuk eraf, en gaf aan tot hoe lang ik het wilde. Ze heeft de onderste laag dan ook wel op de goede hoogte gedaan, maar de lagen erboven te kort gemaakt.
Zit het in de lucht ofzo?quote:
BOH!quote:
Herfstdepressie.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zit het in de lucht ofzo?
De herfst doet zijn intrede?!
Ja!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:03 schreef Saaaaab het volgende:
Hier voeg ik in.
Heeft Fascination een kort pittig kapsel gekregen?
Ja, gemillimeterd.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:03 schreef Saaaaab het volgende:
Hier voeg ik in.
Heeft Fascination een kort pittig kapsel gekregen?
Als ik weer eens door Nijmegen loop en een gemillimeterd persoon tegenkom, dan weet ik niet of het nou gers, fas of iemand anders isquote:
Dat staat niemandquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zou je ook nog staan volgens mij
Sylvana Simons had er wel een hoofd voor.quote:
Maar dat is een negerin met dikke lippenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:08 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Sylvana Simons had er wel een hoofd voor.
OEHOE !quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:11 schreef Zotheid het volgende:
MOEHOEHOEW.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:09 schreef Hoogstaande het volgende:
Duitsers en voetbal
Die laatste minuut is echt geniaal
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:13 schreef Smart_ass het volgende:
Kappers knippen er trouwens standaard meer af dan je eigenlijk wil. Dat is altijd zo kut.
"Alleen de dode/gespleten puntjes hoeven eraf, ik wil het graag langer laten groeien"quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:13 schreef Smart_ass het volgende:
Kappers knippen er trouwens standaard meer af dan je eigenlijk wil. Dat is altijd zo kut.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:15 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
"Alleen de dode/gespleten puntjes hoeven eraf, ik wil het graag langer laten groeien"
Ik denk dat mijn puntjes dan wel erg dood zijn, elke keer dat ik naar de kapper ga. Ze knippen er altijd 3x zo veel af als ik wil
quote:
Je moeder.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:28 schreef MADVILLAIN het volgende:
en wat is je klacht
Ja precies. Alsof zij het zelf leuk zouden vinden dat wanneer zij vragen om alleen de puntjes eraf te halen ze eindigen met een halve boblijn ofzo.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:15 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
"Alleen de dode/gespleten puntjes hoeven eraf, ik wil het graag langer laten groeien"
Ik denk dat mijn puntjes dan wel erg dood zijn, elke keer dat ik naar de kapper ga. Ze knippen er altijd 3x zo veel af als ik wil
Jaquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:45 schreef Smart_ass het volgende:
Wtf is dat? Een mega cavia?
Sssst, zo verklap je wat.quote:
PIEP PIEP PIEPquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oui.
Of welke taal cavia's ook mogen praten.
Het lag niet voor de hand ofzo.quote:
Ik mis mijn lieve cavia's nog elke dag.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja![]()
Een capibara.
Voorouders van deze twee:
[ afbeelding ]
Ik niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het lag niet voor de hand ofzo.
Oh er lezen mensen sc's terug.![]()
Ik wist dat ik in de buurt zat.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Oui klinkt ook wel redelijk cavi-achtig
Ik wil er nog meerquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:54 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik mis mijn lieve cavia's nog elke dag.
Jaquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Oui klinkt ook wel redelijk cavi-achtig
Ik mag niets zeggen van ZH, anders komt hij mij opzoeken en een klap geven met zijn bootschoen.quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja![]()
Vooral als ze zo gaan murmelen of whiepen.
quote:
quote:
quote:
quote:
'dquote:
Duo penotti lipjesquote:
Ja, via uitzendinggemist.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:15 schreef Fascination het volgende:
4EBE, kijk jij ook naar Boer Zoekt Vrouw?
Joah, maar dan live.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, via uitzendinggemist.
Jij ook?
Vond het vorige seizoen leuker, maar is die Wietse niet stiekem psychopaat ofzo?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Joah, maar dan live.Wat vind jij van de boeren en in bijzonder Wietse?
Ja, die Wietse lijkt wel zwakzinnig of zo.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vond het vorige seizoen leuker, maar is die Wietse niet stiekem psychopaat ofzo?
Die grijns...![]()
En die Neeltje vind ik maar stront irritant, continu dat gekwetter en dr karaoke set.
Waar denkt ze dat ze is? China?![]()
Wat vind jij ervan?
Ja, dat chinees met bierquote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, die Wietse lijkt wel zwakzinnig of zo.Kom op, als je een beetje hersens hebt merk je dat sociaal contact niet je sterkste punt is en bereid je wat vragen voor die je wilt stellen, of koop/kook je lekker eten om de vrouwen te imponeren. Wat doet Wietse; chinees bestellen, "ja ik eet altijd 's middags"
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en helemaal niets vragen aan de vrouwen.
Echt hopeloos. Ik vrees dat hij met z'n rechterhand dat weekendje weg gaat spenderen.
Neeltje is echt zo'n studentenverenigingmeisje, ik las overigens ook ergens dat ze daarbij zat. Ze is een beetje te popi jopi. Past ook totaal niet bij Wietse.
Ik vind boer Hans wel oké, al is ie soms te kwijlerig.![]()
Hopelijk komt er wat drama volgende week.
Ja, hoe lomp.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat chinees met bier!!!
Boer Hans moest hypnotiseur worden.
Ik zou wegrennen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, hoe lomp.Ja, die starende ogen.
![]()
Sinds wanneer ben jij modquote:
quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:06 schreef Major-Balls het volgende:
Tja.. wat is vies? Het is natuurlijk geen bier!
Sinds maandag, van SEXquote:
Tja, het is wat discutabel.quote:
Dat past wel bij jou jaquote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Sinds maandag, van SEX![]()
[..]
Tja, het is wat discutabel.
Doe niet zo geschokt!quote:
Huh wat? Dat ik even mee lach net zoals die anderen is bagger?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Doe niet zo geschokt!![]()
En Japsnars... niet zo gaan baggeren he
Het was geen formeel iets hoorquote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Huh wat? Dat ik even mee lach net zoals die anderen is bagger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |