Belde hij met zijn luit?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:56 schreef Susteren het volgende:
ik heb wel eens: fietst een of andere maniak luit bellend langs me, staat hij één minuut later bij het stoplicht
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:57 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Belde hij met zijn luit?
[ afbeelding ]
Klopt helemaalquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:10 schreef iFries het volgende:
En dan maar op motorrijders afgeven dat ze gevaarlijk tussen een file heengaan .. maar hier worden de ongelukken mee veroorzaakt ...
Je kunt ook dankbaar dit gratis leermomentje meepikken, in plaats van je gekrenkte ego te laten sprekenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:22 schreef sander-3 het volgende:
Ah, dus jij dacht van..
Laat ik eens mijn pas aangemaakte kut kloon eens even intelligent over doen komen. Dus jij rent naar de van Dale, en je probeert met een één of ander, voor het laatst in de middeleeuwen gebruikt, woord, je zogenaamd grote woordenschat tentoon te stellen?
Nee, het is denk ik een landelijk fenomeen. Alleen zie ik het vaker in de spits gebeuren. In de weekenden zie je het veel minder. Wat relaxter volk.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:52 schreef Kwezel het volgende:
Toevallig dagelijk op de A12 bij Bleiswijk - Zevenhuizen?
Je faalt gewoon keihard, want je woordenschat is klein.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:22 schreef sander-3 het volgende:
Ah, dus jij dacht van..
Laat ik eens mijn pas aangemaakte kut kloon eens even intelligent over doen komen. Dus jij rent naar de van Dale, en je probeert met een één of ander, voor het laatst in de middeleeuwen gebruikt, woord, je zogenaamd grote woordenschat tentoon te stellen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |